Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси маркетингу, реклами, PR

Курсы по маркетинга
Рейтинг курса: 4.8/5 (71)

Курс маркетингу, реклами і PR адресований тим, хто хоче працювати в сфері маркетингу / комунікацій, а також початківцям менеджерам по маркетингу / реклами / PR в компаніях-виробниках товарів і послуг або рекламних / PR агентствах.

Якщо Ви менеджер, який тільки починає рух в маркетинговому просторі, і бажаєте розібратися в тому, як працюють різні маркетингові інструменти, а також навчитися правильному їх застосуванню, то курси маркетингу і реклами - це саме те, що Вам потрібно.

Наші курси з маркетингу на початковому етапі допомагають детально дізнатися про те, чим займається менеджер з маркетингу і комунікації, дають набір практичних знань, необхідних для старту кар'єри в цій галузі.

Ви познайомитеся з основними поняттями маркетингу, реклами, PR на прикладах відомих всім брендів, а також зможете потренуватися в тому, як застосувати ці поняття в практиці Вашого бізнесу. На кожному занятті передбачено кілька практичних завдань по темі (наприклад, SWOT аналіз, визначення цільової аудиторії, позиціювання, копірайтинг, вибір медіа-міксу і т.д.).

Ставши учасником курсу, Ви дізнаєтеся:

  • Як вибрати правильні канали просування товару
  • Як грамотно написати бриф для агентства
  • Як написати хороший прес-реліз і підготувати інтерв'ю
  • Як запланувати і провести рекламний захід
  • Як організувати кампанію просування в Інтернеті
  • Чим цікава і складна робота менеджера з маркетингу / реклами / PR в компаніях і агентствах

Бонус програми: мистецтво публічних виступів і взаємин з пресою - теорія та тренінг.

Викладач курсу: Худзінська Світлана
Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року. Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит. Детальніше →
Викладач курсу: Брун Христина
Христина Валентинівна вміє швидко аналізувати і приймати рішення, досконало володіє тонкощами виробництва рекламного продукту, має досвід управління людьми. З радістю ділитися своїм досвідом зі своїми учнями. Детальніше →
1 година - 60 хв. Тривалість курсу залежить від розкладу
Безкоштовне пробне заняття. Без передоплати
Приклад сертифіката розміщено на сайті зліва
5% - при повній оплаті за курс 10% - при записі вдвох
Вартість за безготівкою для всіх груп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
4725 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалВартістьЗапис
20квітня
або27 квітня
по вихідним
15:00-17:00
Сб, Нд
8 тижднів (2 мес.)
8 занять по 2 години (15г)
12 травня
4 500грн
22квітня
або29 квітня
денна група
12:00-15:00
Пн, Ср, Пт
2 тиждня (0.5 мес.)
5 занять по 3 години (15г)
1 травня
4 500грн
23квітня
або30 квітня
вечірння група
19:00-21:00
Вт, Чт
4 тиждня (1 мес.)
8 занять по 2 години (15г)
16 травня
4 500грн
27квітня
через 8 днів
по вихідним
10:00-13:00
Сб, Нд
5 тижднів (1.3 мес.)
5 занять по 3 години (15г)
11 травня
4 500грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 400 грн
За весь курс (грн/чол): 3600 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 9
На території клієнта (грн/год з чол): 450 грн
  1. Чим займається маркетинг?
    • Знайомство. Визначення цілей і завдань, що стоять перед слухачами
    • Хто такий маркетолог? Маркетинг-мікс, поняття про 4P
    • Служба маркетингу та продажу в компанії
    • Маркетингове планування
  2. Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
    • Маркетингове середовище. PEST аналіз
    • Кількісні та якісні дослідження
    • Складання анкети для опитування
    • Аналіз даних
    • SWOT аналіз бізнесу
  3. Клієнти і споживачі
    • Споживачі В2С і В2В
    • Особливості поведінки споживачів на ринку
    • Сегментація споживачів
    • Цільова аудиторія
  4. Продукт
    • Диференціація. Позиціонування продукту. Бренд
    • Життєвий цикл продукту
    • Стратегія бренду на різних циклах розвитку
    • Сильні і слабкі бренди. Бостонська матриця
    • Частка ринку
    • Створення збалансованого товарного портфоліо
    • Ціноутворення і дистрибуція товару
  5. Цінове позиціонування продукту
    • Стратегія зняття вершків
    • Стратегія впровадження на ринок
    • Планування дистрибуції. Канали збуту
  6. Реклама. Канали просування
    • Планування рекламної кампанії
    • Основні канали просування
    • Вибір медіа-міксу для просування товарів і послуг
    • Основні поняття медіапланування
    • Ambient media
    • Участь агентства в процесі комунікації. Складання брифу для агентства
    • Етика маркетингу і реклами. Закон про рекламу, основні обмеження
  7. БТЛ, прямий продаж
    • Промоушн акції
    • Прямий маркетинг
    • Партизанський маркетинг
    • Трейд-маркетинг. Мотивація торгового персоналу
    • Мерчендайзинг
    • Особливості прямого продажу
    • Презентація для клієнта / покупця
  8. PR
    • Ключові повідомлення
    • Корпоративний PR
    • Корпоративна соціальна відповідальність та спонсорство
    • Особливості ведення переговорів
  9. Інтернет маркетинг
    • Створення успішного сайту, оптимізація сайту
    • Банерна і контекстна реклама
    • Вірусна реклама. Робота в соціальних мережах
    • E-mail маркетинг
  10. Планування кар'єри в області маркетингу і комунікацій
    • Майбутнє маркетингу і комунікацій
    • Приклади успішних кампаній
    • Вимоги до успішних менеджерів з маркетингу / реклами / PR

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року.

Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит.
Постійно підвищує свій професійний рівень, відвідуючи систематично тренінги та семінари, в т.ч. і за міжнародними програмами: економіка і фінанси; командоутворення, підбір і навчання персоналу.

Успішно закінчила навчання в Українській фінансово-банківській школі, м.Київ за програмою "Управління фінансовими ризиками", також має диплом Міжнародної Фінансової Корпорації.

Професійна діяльність:

  • Ведення численних кредитних і інвестиційних проектів, заснованих на детальному вивченні менеджменту і фінансовому аналізі великих підприємств, підприємств малого та середнього бізнесу, приватного підприємництва;
  • Комплексне обслуговування підприємств: розрахунково-касове обслуговування, кредитування, зовнішньо-економічна діяльність, бюджетування;
  • Керівництво кредитним відділом;
  • Керівництво відділенням банку;
  • Запуск структурних підрозділів з нуля;
  • Підбір персоналу, що включає наступні етапи: співбесіда, тестування, рольові ігри, робота в команді;
  • Підбір фахівців для структурного підрозділу по лінії Європейського Банку Реконструкції та Розвитку;
  • Навички продажів, практичний досвід підготовки і проведення презентацій;
  • Організація та контроль ефективного документообігу;
  • Постійне проведення семінарів і тренінгів для працівників своїх підрозділів.
     

З 2004 року - "граючий тренер", поєднує роботу в банку з викладацького діяльністю, а саме:

- Лекції та семінари з економіки, фінансів, банківської справи, в т.ч. ,, Управління фінансовими і банківськими ризиками "," Фінансовий аналіз і менеджмент "," Бюджетування на підприємстві ";
- Менеджмент продажів;
- Діловодство;
- Кадровий менеджмент;
- Офіс-менеджмент.

Заняття максимально ефективні і цікаві. Світлана Вікторівна вміє в доступній формі піднести слухачам найскладнішу інформацію. Під її керівництвом практично кожен зможе легко вивчити нову для себе професію і стати справжнім фахівцем своєї справи!

Подробнее ↑

✦✦✦✦

Христина Валентинівна -преподаватель-практик.

Впровадила власну методику навчання маркетингу - «МАРКЕТИНГ НАЖИВО», де на реальних прикладах розглядається застосування маркетингових методів та інструментів.

Працювала маркетологом в компанії з виробництва ходової косметики; заступником директора з організації виїзних заходів, SMM маркетологом, таргетологом. 

Набутий досвід, вміння, навички:

- розвиток професійних навичок комунікації незалежно від психотипу особистості;
- досвід успішного написання статей, заголовків, наповнення контенту; - досвід роботи на майданчику Facebook, Instagram, Telegram, досвід успішного залучення трафіку; - досвід розробки інтернет-сайтів.

Христина Валентинівна вміє швидко аналізувати і приймати рішення, досконало володіє тонкощами виробництва рекламного продукту, має досвід управління людьми. З радістю ділитися своїм досвідом зі своїми учнями.

Подробнее ↑

✦✦✦✦

  • Худзінська Світлана Вікторівна
  • Брун Христина

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований термін.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Інтернет маркетинг
4500грн
Розкрутка сайту. SEO
3500грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати