Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Міцна броня

22 грудня 2013, 2827
Категорія: туризм
Міцна броня

До обов'язків тур-менеджера входить не лише допомога клієнту з вибором напряму, а й організація його відпочинку, починаючи з перельоту, проживання та закінчуючи культурною програмою. Завдання зовсім не складні для досвідченого працівника, але можуть змусити понервувати початківця.
Насамперед дізнайтесь побажання клієнта та його бюджет. Виходячи з цієї інформації, ви будете здійснювати пошук та бронювання.
Бронювання квитків
Якщо туроператор не надає таку послугу за контрактом, зробити це доведеться самостійно. Дякуємо всюдисущому інтернету, зробити це не складно. Існує безліч сайтів, де надають такі послуги. Проштудируйте всесвітнє павутиння на предмет пошуку відповідних ресурсів (краще вибрати кілька), а потім почитайте відгуки про них. Так ви складете свою думку і виберіть найдостойніший.
Як правило, на таких сайтах розроблено дуже зручний інтерфейс, тому навіть чайник розбереться, що до чого. Просто потрібно уважно заповнити форму, сплатити броню та дочекатися підтвердження на свою електронну адресу. Цей лист потрібно буде роздрукувати своєму клієнту, щоб він міг його пред'явити в касі.
Бронювання готелів
Тут схема приблизно така сама, але є й свої нюанси. Сайтів із російськомовним інтерфейсом не так і багато. Якщо ви володієте англійською мовою, вибір операторів буде ширшим, а відповідно і вибір готелів. Втім, на деяких можуть виникнути труднощі з оплатою (не всі приймають платіжні картки). Методом проб виявите для себе кілька найбільш зручних ресурсів, де здійснюватимете бронювання.
На цих сайтах можна підібрати і екскурсійні маршрути, якщо ваш клієнт побажав включити їх в програму. Позитивна тенденція в готельному бізнесі: більше не потрібно підтверджувати броню заздалегідь, тепер сам заздалегідь надсилає повідомлення (за 10-15 днів) про зарезервований номер. Але якщо не вірите, можете зв'язатися з керуючим. Контакти можна знайти на тій самій сторінці.
Параметрів вибору може виявитися досить багато, і вам потрібно вміти орієнтуватися у цьому багатстві вибору та зіставляти його з уподобаннями свого клієнта. Як далеко він хотів би жити від центру міста чи моря? Потрібна йому паркування чи ні? Скільки місць має бути в номері, і який вид з вікна йому хотілося б бачити вранці? Можливо, він забажає взяти із собою у відпустку свого песика (про це потрібно повідомить готель заздалегідь, не скрізь допускається така можливість). На перший погляд – дрібниці, але вони можуть відіграти вагому роль у загальній картині організації відпочинку.

comments powered by Disqus

Читайте также

Наши курсы

Менеджер з туризму
3800грн

Рубрики блогу

Популярне

Теги

робота освіта карєра веб дизайн туризм php c с java бизнес турагенство візове оформлення CMS Joomla WordPress створення сайту бронювання персонал мотивація економіст фінансист Програміст авк кошторис створення сайта інтернет створення сайтів бухгалтерія бухгалтерський облік бізнес управління персоналом работа закони Excel внз навчання офіс бухгалтер пошук роботи логістика зед перевезення вантажів зп перевезення вантажі фінансовий аналіз економіка фінанси курси програмування hr hr-менеджер кошторисник ефективність запаси склад перевезення вантажу підприємство резюме презентація клієнти співбесіди іврит інтерв'ю ЗЕД відрядження оренда криза митний брокер календарь бухгалтера митниці роота бухгалтера маркетинг НБУ банки кошторисна справа бюджет податки штрафи ПДФО бухгалтерський облік ЕДРПОУ НДС ПДВ тестування