Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Блог

Бюджетне планування і контроль

20 вересня 2014, Категорія: фінанси

Бюджетне планування та контроль

Бюджетне планування – одне з основних функцій управління підприємством. Для реалізації цієї фукції бухгалтерія складає загальний кошторис підприємства, до якого входять його витрати та доходи, що плануються на певний період, а потім контролюються на всіх етапах та рівнях виробництва. Від того, наскільки правильно буде складена схема, і як точно потім вона буде дотримуватися діяльності компанії, залежить фінансова ефективність підприємства, його прибутковість і рентабельність.

Управління оборотним капіталом

20 вересня 2014, Категорія: фінанси

Управління оборотним капіталом

Фінансова діяльність підприємства є складним комплексом фінансових взаємозв'язків, що виникають під час здійснення основний та інших видів діяльності, розподілі отриманих доходів, використанні наявних активів. Основна мета такої діяльності полягає у забезпеченні безперервного обороту коштів для дотримання всіх взятих на себе зобов'язань щодо платежів, а також отримання прибутку. Досягнення поставленої мети можливе з допомогою розумного розподілу оборотних засобів.

Коли необхідна інформація стає шкідливою для логістики?

20 вересня 2014, Категорія: логістика та ЗЕД

Одним з найважливіших обов'язків менеджера з логістики є збір інформації про експедиторів і перевізників, постачальників та дистриб'юторів з метою оцінити їх надійність та зробити висновки про доцільність роботи з ними. Менеджери також вимагають у експедиторів передбачувану вартість перевезення конкретного вантажу за певним маршрутом. У свою чергу, транспортні компанії надсилають до відділу логістики свої комерційні пропозиції.

Чи легко знайти роботу кошторисника?

20 вересня 2014, Категорія: кошторисна справа
Чи легко знайти роботу кошторисника?

Будівництво та ремонт завжди були затребуваною та популярною сферою діяльності людини. Будівлі та споруди, інженерні мережі, дороги, мости та ландшафтний пристрій є невід'ємною частиною життя суспільства, а значить будівництво, благоустрій та ремонт завжди будуть актуальними. Разом з розвитком технологій розвиваються та способи ціноутворення на всі ці види робіт. Розрахунок вартості будівництва та ремонту веде фахівець компанії – кошторисник.

Договір на перевезення вантажу, супровідні документи, прийом та передача вантажу

20 вересня 2014, Категорія: логістика зед
Договір на перевезення вантажу, супровідні документи, прийом та передача вантажу

Кожній компанії доводиться звертатися до перевізників чи експедиторів, які здійснюють чи організовують перевезення вантажів, тобто товарів, які це підприємство закуповує чи продає.  Особливо це актуально для зовнішньоекономічної діяльності, оскільки перевезення вантажів у такому разі потребує отримання спеціальних ліцензій, сертифікатів та дозволів.  Це робить перевезення міжнародних вантажів власним транспортом торгової чи виробничої компанії практично неможливими чи економічно недоцільними.
У будь-якому випадку при перевезенні вантажів може виникати безліч різних ризиків, починаючи від псування або втрати товару в дорозі і закінчуючи простоями та додатковими витратами.  Ступінь ризикованості таких перевезень залежить від складності та відстані доставки вантажів та кількості видів транспорту, що беруть участь у цьому процесі.  Тому обов'язково потрібно підписувати договір між вантажовідправником та перевізником та врахувати у ньому та в інших документах усі нюанси, які регулюють відповідальність, права та обов'язки сторін, а також визначають вартість послуг та інші витрати, які можуть виникнути на кожному етапі перевезення.
Договір перевезення вантажів
Перед тим, як вибрати перевізника та укласти з ним контракт, менеджери з логістики обов'язково з'ясовують загальну вартість контракту, включаючи всі витрати, які можуть виникнути.  Вони складаються не лише з базової вартості перевезення конкретного вантажу певним транспортом та за обумовленим маршрутом.  Є багато інших витрат, пов'язаних з такими операціями, як перевантаження та зберігання в порту, митне оформлення вантажів та оплата необхідних митних платежів.
Крім того, у договорі повинні бути детально розписані всі страхові випадки, які можуть виникнути: простий машини понад 24 або 48 годин, зберігання в порту понад 7 або 10 днів з вини відправника вантажу або вантажоодержувача, демередж і детеншн контейнера.  При цьому різні компанії вказують різні тарифи за цими додатковими платежами та різні терміни простою машини або обладнання, які входять до базової ставки і не вимагають оплати.
І ще один дуже важливий нюанс: без додаткового запиту менеджера транспортні компанії можуть ці випадки не згадувати, вказати лише основну вартість оплати послуг та виставити рахунок за додаткові витрати після здійснення доставки вантажу.  Тому дуже важливо з'ясувати всі ці деталі та розписати їх у специфікації чи доповненні до договору.  Також дуже важливо укласти договір страхування та вказати відповідальність перевізника у разі втрати, пошкодження чи псування вантажу з його вини.
Супровідні документи
При перевезеннях вантажів відповідальність від відправника вантажу до перевізника і від перевізника до одержувача вантажу переходить в момент прийому і передачі товару.  Тому правильного оформлення товаросупровідних документів та повної вказівки всієї необхідної інформації в них сторони приділяють особливу увагу.  Отже, під час перевезення вантажу всередині країни головними документами є: товарно-транспортна накладна;
шляховий лист;
договір на перевезення;
акт приймання-передачі вантажу.  У цьому документі є спеціальна графа, в якій мають бути детально розписані вид та стан упаковки.
Також до вантажу можуть прикладатися рахунок-фактура, договір між постачальником та покупцем та сертифікати на продукції, але ці документи не є обов'язковими.
А ось при міжнародних перевезеннях до вантажу обов'язково додаються такі документи:
інвойс або проформа-інвойс;
пакувальний лист;
копія договору між постачальником та покупцем;
експортна декларація;
сертифікат походження товару;
TIR Carnet чи книжка МДП;
CMR при автомобільних перевезеннях, авіанакладна при повітряних перевезеннях, залізнична накладна при однойменному транспорті або коносамент при морських перевезеннях.  Саме у цих документах можуть робитися відповідні позначки у разі пошкодження упаковки вантажу або його неналежного стану.  Ці документи можуть бути підставою для пред'явлення претензії постачальнику, і перевізник може зняти з себе відповідальність за пошкодження вантажу, які були вже в момент навантаження.
Кожна з цих накладних повинна містити інформацію про вантаж, такі як його найменування, митний код, кількість місць, вага брутто та обсяг, а також адреси та реквізити відправника вантажу, перевізника та вантажоодержувача.  Вони виписуються перевізником та підтверджують факт прийому-передачі вантажу.
Перевезення вантажів – складний процес, у якому можуть виникнути безліч непередбачуваних ситуацій, які можуть спричинити додаткові витрати.  Тому для кожної зі сторін дуже важливо правильно оформити договір на перевезення вантажу та супровідні документи на нього, як можна детальніше вказавши всі деталі.  Це дасть можливість надалі уникнути непорозумінь та двозначного тлумачення різних ситуацій.

Відкриття рахунків у банках. Бухгалтерський облік коштів на поточному рахунку у банку

20 вересня 2014, Категорія: бухгалтерський облік
Відкриття рахунків у банках. Бухгалтерський облік коштів на поточному рахунку у банку

Відповідно до Постанови НБУ підприємства, які здійснюють платіжні операції, мають враховувати граничну суму готівкового розрахунку одного підприємства з іншим, ця сума дорівнює 10 000 грн. Також підприємство має право зберігати готівку у касі підприємства лише у встановленому ліміті. Звідси випливає, що підприємству не обійтися без відкриття рахунку у банку.

Інтерв'ю із Тяжовою Марією. Курси маркетингу

6 вересня 2014, Категорія: інтерв'ю
Інтерв

Інтерв'ю з Тяжової Марією. Курси маркетингу

Марія закінчила НТУУ "КПІ" за спеціальністю "Системи автоматизованого проектування в теплоенергетиці", вступила до аспірантури на факультет "Менеджменту та маркетингу". Очолювала управління маркетингу та реклами у трьох мережевих страхових компаніях. До сфери її обов'язків входило прогнозування зміни показників макросередовища, маркетингові дослідження (конкурентів, страхових продуктів, споживачів, рекламних кампаній), розробка та впровадження маркетингових програм та заходів, розробка та наповнення корпоративних сайтів інформаційними матеріалами, контроль за виконанням та розрахунок ефективності маркетингового комплексу у фінансових організаціях.

Інтерв'ю із Кондратьєвим Володимиром

5 вересня 2014, Категорія: інтерв'ю
Інтерв

Інтерв'ю з Володимиром Кондратьєвим

На курсах Володимир Євгенович передає слухачам весь свій практичний досвід. Його методика викладання базується на активному взятті участі у процесі навчання. Він створює живу та довірчу атмосферу, яка спонукає професійно освоювати предмет

Інтерв'ю із Мельничук Оленою

24 серпня 2014, Категорія: інтерв'ю
Інтерв

Інтерв'ю з Мельничук Оленою

Мельничук Олена Анатоліївна – приваблива, освічена, інтелігентна. Найголовніша перевага цього викладача полягає в тому, що на кожному занятті вона намагається дати слухачам УЦ «Курсор» максимум знань. Викладається на 100%. Для неї немає поганих студентів. Завдяки професіоналізму та великому досвіду роботи заняття проводить дуже цікаво.

Робота бухгалтером – великі перспективи

18 серпня 2014, Категорія: бухгалтерський облік
Робота бухгалтером – великі перспективи

Без такой должности как бухгалтер не может обойтись ни одно предприятие. Потому совершенно не удивительно, что спрос на данную профессию всегда был и остается высоким. Спектр обязанностей обширный и требует определенных навыков, которые достигаются путем получения знаний и опыта. Квалифицированный бухгалтер с личностными качествами, такими как  трудолюбие, самодисциплина и самоорганизация всегда найдет достойную работу. Если ты специалист своего дела, да еще с опытом работы, то можно не переживать относительно возможности длительного поиска работы.

Рубрики блогу

Популярне

Теги

робота освіта карєра веб дизайн туризм php c с java бизнес турагенство візове оформлення CMS Joomla WordPress створення сайту бронювання персонал мотивація економіст фінансист Програміст авк кошторис створення сайта інтернет створення сайтів бухгалтерія бухгалтерський облік бізнес управління персоналом работа закони Excel внз навчання офіс бухгалтер пошук роботи логістика зед перевезення вантажів зп перевезення вантажі фінансовий аналіз економіка фінанси курси програмування hr hr-менеджер кошторисник ефективність запаси склад перевезення вантажу підприємство резюме презентація клієнти співбесіди іврит інтерв'ю ЗЕД відрядження оренда криза митний брокер календарь бухгалтера митниці роота бухгалтера маркетинг НБУ банки кошторисна справа бюджет податки штрафи ПДФО бухгалтерський облік ЕДРПОУ НДС ПДВ тестування