Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курси 1С: Бухгалтерія 8

курсы 1c, курсы бухгалтеров
Рейтинг курса: 4.9/5 (986)

Бухгалтерський курс 1С: Бухгалтерія 8.2 призначений для навчання бухгалтерів практичним навичкам з рішення бухгалтерських задач за допомогою цієї конфігурації програми 1С:Підприємство 8.2.

Ви навчитеся вести поточний бухгалтерський і податковий облік в автоматизованому режимі, формувати облікову і звітну документацію за допомогою програми 1С: Бухгалтерія 8.2.

1С: Бухгалтерія 8 — це багатофункціональна програма, що призначена для автоматизації податкового і бухгалтерського обліку і підготовки обов'язкової звітності. Для сучасного бухгалтера бухгалтерія - це 1С, всі бухгалтерські проводки і звіти.

Зверніть увагу! Цей курс 1С: Бухгалтерія 8.2 в першу чергу призначений:

  • Для тих, хто вже знайомий з теорією бухгалтерського обліку, але раніше не працював з 1С.
    Якщо Ви вивчали бухоблік, але при цьому не знайомі з 1С, застосовувати свої знання на практиці виявиться досить складно. З метою ведення обліку більшість организацій в Україні використовують саму цю програму, тому, тільки закінчивши курси 1С, ви зможете успішно працювати в сфері бухгалтерського обліку.
  • Для тих, хто працював з 1С 7.7 і бажає освоїти також 1С 8.2
    Програмне забезпечення постійно удосконалюється, оновлюється. 1С 8 більшою мірою відповідає вимогам якісного і простого ведення обліку, тому багато компаній вже перейшли або переходять на цю програму. Зрозуміти всі нюанси роботи з новою версією 1С самостійно може бути непросто, в цьому вам допоможуть наші курси.
  • Для тих, хто бажає відновити знання.
    Якщо раніше ви вже вивчали 1С, працювали в цій програмі, але останнім часом не використовували її на практиці, ми допоможемо вам все згадати. Окрім того, ви зможете покращити свої навички, отримати багато нової корисної інформації про коректну роботу в програмі 1С. Наші курси дозволять вам краще освоїти програму, а отже підвищити свою конкурентоздатність на ринку праці.

Для слухачів, що бажають вивчати бухгалтерський облік з нуля ми рекомендуємо Курси Бухгалтерського обліку + 1С: Бухгалтерія 8.2 або Курси Бухгалтерського обліку + 1С: Бухгалтерія 8.2 + Головний бухгалтер.

Отримані знання і навички дозволять слухачам самостійно вести бухгалтерський облік підприємства. Курси 1С є цікавими і принесуть практичну користь і для тих, хто вже знайомий з програмою, і для тих, хто буде працювати з нею вперше, але знайомий з бухгалтерським обліком.

В процесі навчання слухачам надаються всі методичні матеріали, необхідні бухгалтеру для роботи.

Викладач курсу: Бурцева Ольга
Практикуючий головний бухгалтер з надання послуг в оптовій і роздрібній торгівлі, в тому числі підакцизні товари, будівництво, виробництво, послуги. Наявність власного ФОП з надання консультаційних послуг з бухгалтерського та податкового обліку. Володіння інформацією щодо ведення обліку у підприємств всіх форм власності. Детальніше →
Викладач курсу: Олексенко Інна
Інна Андріївна - головний бухгалтер з досвідом роботи більше 20 років, працювала в аудиторській компанії з різних напрямків: оптова та роздрібна торгівля, виробництво і послуги, зовнішньоекономічна діяльність. Детальніше →
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Об'єм курсу
24 години
Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2625 грн

Старт группи[1] Графік відвідування[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаІнфоЗапис
24вересня
або1 жовтня
ранкова група
09:30-12:30
Пн, Ср, Пт
3 тиждня (0.8 мес.)
8 занять по 3 години
Кінець нав. 10 жовтня
Хрещатик
адрес
2 500грн
25вересня
або2 жовтня
вечірння група
18:30-21:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 2.5 години
Кінець нав. 25 жовтня
Хрещатик
адрес
2 500грн
заявок: 2
26вересня
або3 жовтня
денна група
12:00-15:00
Пн, Ср, Пт
3 тиждня (0.8 мес.)
8 занять по 3 години
Кінець нав. 12 жовтня
Позняки
адрес
2 500грн

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (Тiльки Хрещатик або Олiмпiйська) (грн/год з чол): 200 грн 160 грн 130 грн
За весь курс (грн/чол): 2800 грн 2720 грн 2500 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 14 17 19
На території клієнта (грн/год з чол): 250 грн 210 грн 154 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 200 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 2800 грн/чол (14 год)
2 слухача: 160 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 2720 грн/чол (17 год)
На території клієнта:
1 слухач: 250 грн/год з чол.
2 слухача: 210 грн/год з чол.
  1. Основи роботи з програмою. Операції і проводки.
    • Порядок створення нової інформаційної бази. Введення первинних облікових даних про підприємство. Налаштування облікової політики підприємства
    • Основи роботи в конфігураторі. Створення користувачів і делегування їм прав, установка паролів для входу в програму, архівування і відновлення баз даних
    • Введення інформації в довідники: співробітники, контрагенти, рахунки фірми, необоротні активи та ін.
    • Синтетичний і аналітичний облік. План рахунків. Порядок додавання нових субрахунків, механізм субконто, ознаки обліку за рахунками
    • Журнал операцій. Ручне введення проводок. Введення проводок методом копіювання. Проглядання операцій і проводок.
    • Загальні відомості про звіти. Налаштування параметрів звітів. Зведені звіти. Аналіз рахунку. Аналіз субконто. Обороти рахунку. Звіти для керівників. Друк звітів
    • Панель функцій і робота з нею
    • Механізм і порядок введення початкових залишків
  2. Облік операцій з ТМЦ.
    • Порядок оформлення надходження ТМЦ (запасів для виробництва, товарів для продажу, госптоварів для внутрішнього використання: канцтоварів, палива і т.д.)
    • Порядок розподілу ТЗВ та інших витрат з придбання ТМЦ (як одразу до собівартості ТМЦ, так і на окремі рахунки обліку)
    • Оформлення в програмі знижок і націнок на ТМЦ, використання механізму встановлення і зміни цін, введення інформації в табличну частину документа способом підбору
    • Оформлення операцій внутрішньоскладського обліку: переміщення ТМЦ між складами, комплектація з окремих ТМЦ наборів для продажу, переоцінка (уцінка і дооцінка) ТМЦ на складах
    • Порядок відображення в програмі результатів інвентаризації. Оприбуткування надлишків і списання нестач. Зміна податкового призначення запасів з наступним коректуванням податкового кредиту по ПДВ
    • Порядок пропорційного розподілу ПДВ
    • Виписка податкових накладних, реєстрація отриманих податкових накладних. Оформлення операцій з коректування податкових накладних
    • Списання ТМЦ для власного використання
    • Облік списання і оприбуткування з експлуатації малоцінних активів (спецодягу)
    • Порядок обліку періодичних видань, предоплата за орендними операціями з використанням рахунку 39 «Витрати майбутніх періодів»
  3. Облік розрахунків з постачальниками і покупцями
    • Реєстрація нової организації в довіднику "Контрагенти". Особливості заповнення картки контрагента
    • Схеми рахунків і розрахунків з контрагентами
    • Облік операцій з надходження від постачальників, оформлення операцій повернень постачальникам, коректування податкового кредиту
    • Облік операцій з покупцями, оформлення операцій повернень від покупців, коректування податкових зобов'язань
    • Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами, проведення інвентаризації розрахунків з контрагентами
    • Порядок проведенння взаєморозрахунків, списання безнадійної заборгованості, пересення заборгованостей
    • Оформлення операцій з придбання і продажу послуг
    • Порядок відображення в обліку операцій комісійної торгівлі (як у комітента, так і у комісіонера)
  4. Облік операцій з ОЗ і НМА
    • Надходження ОЗ і НМА: покупка, внесення в статутний капітал, безкоштовне отримання, надходження через підзвітну особу
    • Оформлення додаткових витрат: ТЗВ, податків і зборів, страхових платежів та ін.
    • Введення в експлуатацію ОЗ і НМА, встановлення методів амортизації, строків і способів списання витрат на амортизацію
    • Створення (будівництво) ОЗ і НМА власними силами (порядок формування початкової вартості)
    • Порядок обліку ремонту і покращення (модернізації) ОЗ і НМА в бухгалтерському і податковому обліку
    • Порядок амортизації ОЗ і НМА. Зміна строків і методів амортизації. Особливості застосування виробничого методу амортизації
    • Порядок списання, переміщення, консервації, продажу і інвентаризації ОЗ і НМА
    • Зміна податкового використання (призначення) ОЗ і НМА
    • Формування в програмі актів прийняття на облік, списання, відомостей амортизації та інвентарних карток ОЗ і НМА
  5. Готівкові і безготівкові розрахунки (каса, банк)
    • Оформлення ПКО і ВКО. Формування касової книги, журналів касових документів. Статті руху готівки і безготівкових грошових коштів
    • Оформлення платіжних доручень (особливості їх заповнення при проведенні різноманітних платежів)
    • Робота з даними банківських виписок. Формування БВ за різні періоди
    • Оформлення в обліку витрат за ВКО і нарахувань доходів за залишками на рахунку
    • Ведення обліку на кількох банківських рахунках (корпоративнні і депозитні рахунки)
  6. Облік кадрів і витрат на оплату праці
    • Порядок заповнення довідників фізичних осіб і співробітників організації (введення відомостей про податкові пільги, інвалідності, склад сім'ї, пенсінерів і нерезидентів)
    • Порядок введення даних про прийнятих працівників (встановлення посад, штатних окладів, нарахувань і утримань для конкретних працівників), формування порядку віднесення на витрати витрат на зарплатню
    • Порядок зміни даних про працівників (переміщення, зміна окладів, звільнення з організації), налаштування позиції штатний працівник і працівник за сумісництвом
    • Порядок заповнення виробничого календаря для обліку норм відпрацьованого часу
    • Порядок налаштування програми для обліку робочого часу за днями і погодинно
    • Налаштування нормативних параметрів (шкали ставки податків, класу виробничого ризику, індексів інфляції, мінімальної зарплати, прожиткового мінімума, розміру пільг ПДФО та ін.)
    • Порядок нарахування і виплати зарплати працівникам двічі на місяць, порядок оформлення в програмі сплати податків по зарплатні при дворазовій виплаті, формування розрахункових листів працівників і платіжних відомостей
    • Порядок оформлення в програмі виплати зарплатні через касу підприємства і на особисті банківські рахунки працівників
    • Створення планових нарахувань (відпускних, лікарняних, декретних) і порядок їх відображення в програмі, облік коштів, отриманих із соціальних фондів
    • Формування довідки про доходи працівників, зведень про нарахування в фонди, структурі заборгованості по зарплатні, заяви на надання ПСП, наказів і особових карток працівників
  7. Поточний облік виробничої діяльності.
    • Основні налаштування в програмі з обліку виробничої діяльності (з урахуванням облікової політики конкретного підприємства)
    • Порядок створення номенклатури (видів продукції, що виробляється і спецификації до неї), а також номенклатурних груп, налаштування планових цін і цін продажу продукції, що виробляється
    • Облік загальновиробничих змінних і постійних (розподілених і нерозподілених) витрат з наступним списанням на рахунок 23 або рахунок 90
    • Облік надходження і передачі в виробництво сировини і матеріалів, нарахування амортизації виробничих ОЗ і НМА, витрат на з/п і соціальних внесків виробничого персоналу, а також інших прямих виробничих витрат
    • Порядок обліку випуску і передачі з виробництва на склад готової продукції
    • Інвентаризація залишків незавершеного виробництва
    • Розрахунок і коректування планової до фактичної собівартості продукції
    • Облік витрат за послугами, придбаними для ведення виробництва (оренда, електроенергія, зв'язок, вода, ремонти виробничого обладнання)
    • Облік операції з давальницькою сировиною (у переробника і у замовника)
    • Облік послуг виробничого характеру, що надаються контрагентам
    • Порядок складання і формування картки калькуляції і собівартості виробленої продукції
  8. Порядок обліку розрахунків з підзвітними особами
    • Порядок видачі грошових коштів під звіт (через касу або банк)
    • Налаштування норм витрат на відрядження з урахуванням вимог ПКУ
    • Порядок оформлення в програмі авансового звіту на придбання ТМЦ
    • Порядок оформлення авансового звіту посля оплати контрагенту через підзвітну особу за ОЗ і НМА, ТМЦ або роботи і послуги
    • Порядок оформлення авансового звіту за витратами на відрядження (добові, проїзд, проживання та ін. витрати)
    • Порядок повернення підзвітних сум або компенсації перевитрат підзвітним особам
  9. Облік валютних операцій
    • Встановлення або завантаження курсів валют
    • Встановлення параметрів податкового обліку валютних операцій (параметри обліку курсових різниць, встановлення немонетарних рахунків, операційних і неопераційних курсових різниць, ставок зборів за купівлю валюти)
    • Порядок оформлення заявок і платіжних документів на купівлю (продаж) валюти
    • Оформлення авансів на зарубіжні відрядження
    • Порядок оформлення в програмі придбання однієї валюти за іншу
    • Оплата і отримання від нерезидентів валютних коштів за товари (роботи, послуги)
    • Порядок перерахунку валюти на дату складання балансу
  10. Порядок закриття фінансових результатів і складання як фінансової, так і податкової звітності
    • Порядок закриття місяця (нарахування амортизації, переоцінка валютних коштів, списання витрат майбутніх періодів, розподіл ТЗВ запасів, що вибули, коректування фактичної вартості номенклатури)
    • Порядок визначення фінансового результату (прибуток/збитки) з віднесенням на рахунок 44
    • Порядок формування фінансової і податкової звітності: створення, заповнення, налаштування сторінок, додавання і видалення додаткових рядків, контроль, збереження, способи перевірки побудованих звітів, друк і вивантаження в форматі XML на інші зовнішні носії для передачі контролюючим органам

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Бурцева Ольга Миколаївна

Профессиональный стаж: 18 років
Преподавательский опыт: 5 років

Запланированные группы: 2 групи

Бурцева Ольга Миколаївна має вищу економічну освіту.

Досвід роботи в сфері бухгалтерського бізнесу 18 років.

Практикуючий головний бухгалтер з надання послуг в оптовій і роздрібній торгівлі, в тому числі підакцизні товари, будівництво, виробництво, послуги.
Наявність власного ФОП з надання консультаційних послуг з бухгалтерського та податкового обліку. Володіння інформацією щодо ведення обліку у підприємств всіх форм власності.

Володіє глибокими знаннями і великим досвідом роботи, заняття проводить в невимушеній манері, використовуючи велику кількість наочних посібників. Під керівництвом цього талановитого викладача ви повноцінно засвоїте навчальний матеріал і станете першокласним фахівцем!

Олексенко Інна Андріївна

Профессиональный стаж: 20 років

Запланированные группы: 1 група

Інна Андріївна - головний бухгалтер з досвідом роботи більше 20 років, працювала в аудиторській компанії з різних напрямків: оптова та роздрібна торгівля, виробництво і послуги, зовнішньоекономічна діяльність.

Знання податкового законодавства, професійне володіння програмним забезпеченням допомагає ефективно організувати навчальний процес.

Сучасна бухгалтерія - це перш за все високі ІТ-технології. Сучасний бухгалтер - це грамотний користувач програмного забезпечення, що володіє податковим законодавством і вміє на практиці застосовувати свої знання.

Доступно і цікаво донести всю інформацію до кожного слухача, навчити студентів всім тонкощам цієї професії, передати свій багатий досвід - це основні принципи її роботи.

Подробнее ↑

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Бухгалтер в комплексі з 1С:
2500грн
Головний бухгалтер
2500грн
Бухгалтер в комплексі з 1С: + головний бухгалтер
4000грн
Програмування 1С: 8
4500грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати