Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси менеджера з продажів

курсы менеджер по продажам
Рейтинг курса: 4.9/5 (66)

Працювати в сфері продажів можна на різних посадах. З точки зору потреб найперспективнішою у плані працевлаштування є посада менеджера з продажів (Sales manager).

Хто такий менеджер з продажу? По-перше, це позитивно налаштована і комунікабельна людина. Свої навички в цьому плані можна і потрібно покращувати. Підхід до роботи успішного менеджера з продажу повинен бути серйозним, відповідальним. І, звичайно, щоб стати хорошим менеджером зі збуту, потрібні знання.

Ви дізнаєтеся про структуру процесу продажів, методах і техніці продажів, ефективному спілкуванню по телефону, техніці успішних переговорів, які призводять до довгострокового успіху. На кожному етапі продажу є свої особливості, щоб зрозуміти їх самостійно, потрібен великий досвід роботи. Замість того, щоб по крихтах збирати знання самостійно, прислухайтеся до порад наших викладачів. Вони підкажуть вам правильні психологічні прийоми, які реально допомагають продавати і укладати угоди. Курси ведуть фахівці в області маркетингу, успішні практики. Вони прекрасно вміють продавати самі і знають, як навчити цьому мистецтву вас.

Методи роботи: Пропонована програма навчання передбачає активне залучення учасників до процесу навчання, завдяки використанню інтерактивних групових та індивідуальних методів роботи. Приблизне розподілення часу: 30% - огляд основних принципів і етапів ефективного продажу, 70% - практичні вправи на відпрацювання і закріплення набутих навичок. В процесі навчання програма курсу може коригуватися відповідно до запитів і побажань учасників.

Викладач курсу: Фадєєва Ірина
Ірина Володимирівна - сертифікований бізнес-тренер, практикуючий психолог, бізнес-консультант.Спеціалізується в таких напрямках як управління персоналом, маркетинг та продажу. Детальніше →
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
До 10%
Цiна для юр. особ
3150 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
28червня
або5 липня
денна група
13:00-15:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
9 занять по 2 години (18г)
26 липня
3 000грн
28червня
або5 липня
вечірння група
18:30-21:00
Вт, Чт
4 тиждня (1 мес.)
7 занять по 2.5 години (18г)
19 липня
3 000грн
заявок: 1 / мест: 6
2липня
через 5 днів
по вихідним
09:30-13:30
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
5 занять по 4 години (18г)
16 липня
3 000грн
2липня
через 5 днів
по вихідним
10:00-14:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
5 занять по 4 години (18г)
16 липня
3 000грн
заявок: 2 / мест: 8
2липня
через 5 днів
по вихідним
11:00-13:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 2 години (12г)
30 липня
3 000 грн -10%
2 700грн
5липня
через 8 днів
ранкова група
10:00-14:00
Вт, Чт
3 тиждня (0.8 мес.)
5 занять по 4 години (18г)
19 липня
3 000грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 350 грн
За весь курс (грн/чол): 3850 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 11
На території клієнта (грн/год з чол): 400 грн
  1. Базові складові успішних продажів.
    • Планування в продажах. Як розробити продає стратегію?
    • Аналіз товарного асортименту і своєї цільової аудиторії.
    • Ключові особливості видів продажів: роздрібні, B2B, телефонні, онлайн.
    • Стилі та підходи і в продажах. Як вибрати оптимальний?
  2. Ефективна взаємодія продавця і Клієнта.
    • Карта професійного росту. Яким повинен бути ефективний продавець?
    • Особливості роботи з різними типами клієнтів.
    • Очікування і вимоги сучасного Клієнта.
    • Модель і етапи роботи в продажах, що призводять до результату.
  3. Встановлення контакту. Правила комунікації з Клієнтом.
    • Встановлення контакту з Клієнтом. Як справити сприятливе перше враження по телефону і особисто?
    • Визначення типу Клієнта. Як говорити з Клієнтом «на його мові»?
    • Швидке створення дружньої атмосфери і довірчих відносин.
    • Як «зачепити» Клієнта з перших хвилин спілкування?
  4. Виявлення потреб Клієнта.
    • Питання, як основний інструмент продажів. Як використовувати різні типи питань в структурі виявлення потреб Клієнта?
    • Прийоми активного слухання.
    • З'ясування критеріїв прийняття рішення, властивих Клієнту.
  5. Ефективна презентація товарів та послуг.
    • Уміння говорити «мовою вигод» для Клієнта.
    • Використання в презентації критеріїв прийняття рішення Клієнтом.
    • Робота з ціною. Як правильно обгрунтувати вартість товару або надати знижку?
  6. Робота сумнівами і запереченнями клієнта. Обробка претензій.
    • Як уникнути заперечень Клієнта? Типи заперечень і причини їх виникнення.
    • Техніки роботи запереченнями клієнта. Словесний айкідо.
    • Ефективна аргументація. Створення і використання «портфеля плюсів».
    • Алгоритм роботи з претензіями Клієнта і вирішення конфліктних ситуацій.
  7. Завершення продажу. Переговори.
    • Прийоми завершення угоди. Як укладати домовленості з Клієнтом?
    • Стратегія побудови довгострокових відносин з Клієнтом.
    • Як скласти професійне комерційну пропозицію?
    • Правила переговорів. Як підготуватися і провести ефективну зустріч з Клієнтом?

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Ірина Володимирівна - сертифікований бізнес-тренер, практикуючий психолог, бізнес-консультант.

Спеціалізується в таких напрямках як управління персоналом, маркетинг та продажу.

Ірина Володимирівна навчає знанням, перевіреним на практиці.

Про це свідчать займані посади: Спеціаліст з продажу (активні і пасивні продажі, B2B і B2C), Менеджер з розвитку (IT-консалтинг і продаж ПЗ), Керівник HR-відділу (рекрутинг); Директор з маркетингу та продажів (інфо-бізнес, друковане видання), Виконавчий директор (HR-технології, бізнес-освіта).

Різнобічну освіту дозволяє комбінувати технології різних шкіл для максимальної ефективності передачі знань своїм слухачам.

вища: «Практична психологія та соціальна робота». Університет ім. Богдана Хмельницького 1998-2003гг.

альтернативне:

«Індивідуальне консультування», Україно-німецька академія позитивної психотерапії. 2003-2004рр., «Ефективний маркетинг і реклама», Академія бізнесу 2005- 2006рр., Сертифікований курс «Тренінг для тренерів». Бізнес центр. 2007р., «Успішний підприємець». Академія бізнесу. 2008р., «НЛП». Українська академія тренінгу. 2009-2010рр., «Web-дизайн, web-маркетинг». УЦ «Актив». 2010р., "Інтернет маркетинг". Бізнес центр. 2011р.

Професійна діяльність:

  • Створення відділів продажів.
  • Розвиток, навчання, контроль.
  • Запуск організацій з нуля.
  • Розробка і впровадження рекламних кампаній, підбір персоналу, налагодження бізнес-процесів.
  • Розробка концепції PR, брендинг
  • Оцінка персоналу.
  • Побудова системи мотивації персоналу.

Автор і ведуча бізнес-тренінгів, курсового навчання, семінарів в таких напрямках як маркетинг, мистецтво продажів, управління персоналом.

Спільне авторство при створенні сертифікаційного курсу «Менеджмент персоналу. Інтеграція психології і СМК (ISO 9001) ». Побудова системи мотивації з урахуванням міжнародних стандартів СМК.

Проведення тренінгів в тематиці: особистісного розвитку, успішних комунікацій, ораторського мистецтва.

Використовувані підходи і техніки: аналітична психотерапія, проектні методики, трансактний аналіз, гештальт-терапія, позитивна психотерапія, НЛП, психоаналіз.

Пріоритети: саморозвиток, вдосконалення і підвищення ефективності професійних знань і навичок.

Переконання:

Будь-який бізнес будується людьми, із залученням людей і в принципі для людей. З якого б боку ми не подивилися на компанію або організацію, ми зіткнемося з необхідністю вибудовувати взаємини. При побудові цих взаємин з різними людьми необхідно брати до уваги психологічні аспекти. Неможливо ефективно управляти персоналом, маркетингом, продажами в компанії без знання психології.

Необхідні теоретичні знання, максимальна кількість практики і розуміння психології людей - ось секрет успішної професійної діяльності.

Навчайтеся. Будьте успішні. Впливає на людей за потрібне для вас чином!

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати