Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курси менеджера з продажів

курсы менеджер по продажам
Рейтинг курса: 4.9/5 (66)

Працювати в сфері продажів можна на різних посадах. З точки зору потреб найперспективнішою у плані працевлаштування є посада менеджера з продажів (Sales manager).

Хто такий менеджер з продажу? По-перше, це позитивно налаштована і комунікабельна людина. Свої навички в цьому плані можна і потрібно покращувати. Підхід до роботи успішного менеджера з продажу повинен бути серйозним, відповідальним. І, звичайно, щоб стати хорошим менеджером зі збуту, потрібні знання.

Ви дізнаєтеся про структуру процесу продажів, методах і техніці продажів, ефективному спілкуванню по телефону, техніці успішних переговорів, які призводять до довгострокового успіху. На кожному етапі продажу є свої особливості, щоб зрозуміти їх самостійно, потрібен великий досвід роботи. Замість того, щоб по крихтах збирати знання самостійно, прислухайтеся до порад наших викладачів. Вони підкажуть вам правильні психологічні прийоми, які реально допомагають продавати і укладати угоди. Курси ведуть фахівці в області маркетингу, успішні практики. Вони прекрасно вміють продавати самі і знають, як навчити цьому мистецтву вас.

Методи роботи: Пропонована програма навчання передбачає активне залучення учасників до процесу навчання, завдяки використанню інтерактивних групових та індивідуальних методів роботи. Приблизне розподілення часу: 30% - огляд основних принципів і етапів ефективного продажу, 70% - практичні вправи на відпрацювання і закріплення набутих навичок. В процесі навчання програма курсу може коригуватися відповідно до запитів і побажань учасників.

Викладач курсу: Василенко Наталія
Наталія Олексіївна має більш ніж десятирічний досвід роботи в продажах. Пройшла кар'єрний шлях від оператора call центру до директора з продажу. Детальніше →
Викладач курсу: Бердник Денис
Спікер галузевих конференцій, запрошений експерт на ТБ. Досвід тренінгової роботи з 2009 року, особистий досвід в сфері сервісу і продажів із 2003 року. Співпрацює більш ніж з 50ма компаніями у різних сферах бізнесу. Детальніше →
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Об'єм курсу
18 годин
Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3150 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
28лютого
наступне заняття
вечірння група
18:30-21:00
Пн, Ср, Пт
3 тиждня (0.8 мес.)
7 занять по 2.5 години
6 березня
3 000 грн
2 142грн
есть места!
пропущенно
2 заняття
29лютого
або7 березня
по вихідним
10:00-13:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години
21 березня
3 000грн
заявок: 2 / мест: 6

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 300 грн 240 грн 208 грн
За весь курс (грн/чол): 3300 грн 3120 грн 3000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 11 13 14
На території клієнта (грн/год з чол): 350 грн 290 грн 217 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 300 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 3300 грн/чол (11 год)
2 слухача: 240 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 3120 грн/чол (13 год)
На території клієнта:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
2 слухача: 290 грн/год з чол.
  1. Базові складові успішних продажів.
    • Планування в продажах. Як розробити продає стратегію?
    • Аналіз товарного асортименту і своєї цільової аудиторії.
    • Ключові особливості видів продажів: роздрібні, B2B, телефонні, онлайн.
    • Стилі та підходи і в продажах. Як вибрати оптимальний?
  2. Ефективна взаємодія продавця і Клієнта.
    • Карта професійного росту. Яким повинен бути ефективний продавець?
    • Особливості роботи з різними типами клієнтів.
    • Очікування і вимоги сучасного Клієнта.
    • Модель і етапи роботи в продажах, що призводять до результату.
  3. Встановлення контакту. Правила комунікації з Клієнтом.
    • Встановлення контакту з Клієнтом. Як справити сприятливе перше враження по телефону і особисто?
    • Визначення типу Клієнта. Як говорити з Клієнтом «на його мові»?
    • Швидке створення дружньої атмосфери і довірчих відносин.
    • Як «зачепити» Клієнта з перших хвилин спілкування?
  4. Виявлення потреб Клієнта.
    • Питання, як основний інструмент продажів. Як використовувати різні типи питань в структурі виявлення потреб Клієнта?
    • Прийоми активного слухання.
    • З'ясування критеріїв прийняття рішення, властивих Клієнту.
  5. Ефективна презентація товарів та послуг.
    • Уміння говорити «мовою вигод» для Клієнта.
    • Використання в презентації критеріїв прийняття рішення Клієнтом.
    • Робота з ціною. Як правильно обгрунтувати вартість товару або надати знижку?
  6. Робота сумнівами і запереченнями клієнта. Обробка претензій.
    • Як уникнути заперечень Клієнта? Типи заперечень і причини їх виникнення.
    • Техніки роботи запереченнями клієнта. Словесний айкідо.
    • Ефективна аргументація. Створення і використання «портфеля плюсів».
    • Алгоритм роботи з претензіями Клієнта і вирішення конфліктних ситуацій.
  7. Завершення продажу. Переговори.
    • Прийоми завершення угоди. Як укладати домовленості з Клієнтом?
    • Стратегія побудови довгострокових відносин з Клієнтом.
    • Як скласти професійне комерційну пропозицію?
    • Правила переговорів. Як підготуватися і провести ефективну зустріч з Клієнтом?

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Денис -  тренер по сервісу і продажу, коуч.

Спікер галузевих конференцій, запрошений експерт на ТБ.

Досвід тренінгової роботи з 2009 року, особистий досвід в сфері сервісу і продажів із 2003 року.

Співпрацює  більш ніж з 50ма компаніями у різних сферах бізнесу.

Понад 95% задоволених Клієнтів і учасників тренінгів, більше 70% повторних звернень за темами сервісу і продажів.

Спеціалізація:

  • Сервіс, якісне обслуговування Клієнтів;
  • Клієнторієнтована продажу;
  • Ефективна комунікація;
  • Робота з запереченнями клієнта;
  • Робота з претензіями;
  • Основи менеджменту.
  • Успішні продажі.

Проекти в сферах: роздрібна торгівля, нерухомість, поліграфія, туризм, HoReCa, beauty індустрія, телекомунікації, зв'язок, автомобільний бізнес, IT, корпоративні продажі.

Співпраця із компаніями:

Convergys, Heinemann Duty Free Kyiv, Audi Центр Одеса Південь, Укрпошта, Укртелеком, AREC, Avon, Univest Media, СТБ, ТРК Україна, Biblio Globus, ALS TOUR, PepsiCo, УЦКС, Надія ТВ, Мокко, Авалон, Люменис, Воля, Ukrlandfarming , Київстар, Delo.ua, SGroup, JCI, Венбест, ГК АІС, Живе Діло, EtiketiKo, Porsche Finance Group, AM-SOFT, ЄвроЕкспрес, Державна служба зайнятості, Територія Бізнесу, IQ Холдинг, Імідж Партнер, Business People Ukraine, МЕГА ТВ , CashFlow Club, Живе Джерело, Terrapoint, Probook, Akim Studio, H-aRt, Knifeshop, Інтелект-Сервіс, Ольвіта, Smart Personal, Евросеть, Пантагрюель, Штаб-квартира, Фортеця, Ланселот, Калет і інші.

Професійні компетенції Дениса Бердника:

  • Обслуговування та продажу в сегментах B2C і B2B;
  • Створення та впровадження систем навчання і розвитку персоналу;
  • Розробка і проведення тренінгів;
  • Розробка методичних і навчальних матеріалів;
  • Формалізація бізнес процесів;
  • Розробка Стандартів обслуговування;
  • Стратегічне планування, фасилитация;
  • Модерація груп, ділові ігри;
  • наставництво;
  • Груповий та індивідуальний коучинг.

Професійна освіта:

  • Сертифікований бізнес-тренер ТК «BTG», Академія бізнес-тренінгу;
  • Сертифікований коуч КГ «Живе Діло», Інтегральна Коучинг Школа;
  • Сертифікований фахівець НЛП, ТЦ «Рішення та перспективи», НЛП-практик;
  • Дипломований менеджер по персоналу, Агентство «Smart Personal», Курс HRM;
  • Дипломований психолог і педагог, Національний педагогічний університет;
  • Випускник Програми розвитку емоційного лідерства, ТЦ «Рішення та перспективи».
  • Понад 50 інших тренінгів і семінарів.

Відгуки клієнтів:www.berdnyk.com/otzyvy

Канал YouTube: www.youtube.com/denysberdnyk

Сторінка Facebook: www.facebook.com/berdnyk

Подробнее ↑

Василенко Наталія Олексіївна закінчила з червоним дипломом Харківський Слов'янський Університет за спеціальністю Міжнародні економічні відносини. Отримала другу вищу освіту в Університеті економіки та права «КРОК» за спеціальністю "Фінансовий менеджмент".

Має більш ніж десятирічний досвід роботи в продажах. Пройшла кар'єрний шлях від оператора call центру до директора з продажу.
Зараз працює на посаді «Директора з маркетингу» у великій дистриб'юторської міжнародної компанії.

Раніше займала посаду Директора з продажу в міжнародній компанії з продажу ручного інструменту.
Регулярно підвищує свою кваліфікацію і є частим запрошеним спікером на конференціях, присвячених продажу та маркетингу.
Зі свого особистого досвіду створила і впровадила робочу програму навчання співробітників відділу продажів.

У бізнесі відділ продажів виконує роль фабрики по перетворенню потенційного доходу в реальний. Він забезпечує прибутковість бізнесу і створює можливості для його розвитку.

Є ДВА поширених ТИПУ НЕЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПРОДАЖАМ

  1. Власник компанії сам намагається навчитися продажу, роблячи безліч проб і помилок, паралельно намагаючись навчити цьому співробітників. Або ж співробітники навчаються самі на клієнтах, «виходячи в поля». В результаті - витрачається безліч часу, а на виході - нестабільний ефект і невдоволення клієнтів.
  2. Власник компанії купує звичайний малоефективний тренінг з продажу не дає системне бачення процесу і пов'язаних з ним навичок. В результаті витрачає гроші, час і не отримує очікуваних результатів.

ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПЕРЕСТАТИ ЖИТИ У ВЧОРАШНЬОМУ ДНІ І ОТРИМАТИ НАДІЙНУ ТОЧКУ ОПОРИ ДЛЯ РУХУ БІЗНЕСУ ВПЕРЕД, ВАМ НЕОБХІДНІ ПРАКТИЧНІ ЗНАННЯ ПРОДАЖ!!!

НАВІЩО? - ЩОБ:

  • Заробляти більше
  •  Знаходити нових клієнтів
  • Виходити на нові ринки
  • Розвивати продуктивні відносини з існуючими клієнтами
  • Побудувати ефективну комунікацію всередині команди
  • Отримувати результати від кожної угоди та продажу

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати