Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курси менеджера з продажів

курсы менеджер по продажам
Рейтинг курса: 4.9/5 (66)

Що необхідно для досягнення високого рівня продажів? По-справжньому кваліфіковані співробітники! Без них допоможе ні хороший асортимент, ні конкурентні ціни. А все тому, що рішення про покупку приймають люди, а не позбавлені емоцій і уподобань машини. Лише правильно побудований діалог з клієнтом призводить до покупки. До того ж до комплексної покупки, коли людина або компанія готові придбати у вас навіть більше, ніж вони самі збиралися. Саме тому попит на фахівців в області продажів залишається високим в різних галузях економіки. Це підтверджується численними дослідженнями ринку.

Працювати в сфері продажів можна на різних посадах. З точки зору запитуваності найбільш перспективною для працевлаштування є посада менеджера з продажів (Sales manager).

Хто такий менеджер з продажів? Це позитивно налаштована і комунікабельна людина. Свої навички в цьому плані можна і потрібно покращувати. Підхід до роботи успішного менеджера з продажів повинен бути серйозним, відповідальним. І, звичайно, щоб стати хорошим менеджером з продажів, потрібні знання.

На наших курсах менеджера з продажів ви отримаєте знання з маркетингу і менеджменту, без яких не може обійтися справжній фахівець.

Ви дізнаєтесь про структуру процесу продажів, методи і техніку продажів, ефективне спілкування по телефону, техніку успішних переговорів, які приводять до довгострокового успіху. оятельн На кожному етапі продажу є свої особливості. Щоб зрозуміти їх самостійно потрібен великий досвід роботи. Замість того, щоб по крупицям збирати знання самостійно, прислухайтесь до порад наших викладачів. Вони підкажуть вам правильні психологічні прийоми, які реально допомагають продавати і укладати угоди. Курси ведуть фахівці в області маркетингу, успешні практики. Вони чудово уміють продавати самі і знають, як навчити цьому мистецтву вас.

1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Об'єм курсу
30 годин
Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3150 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаІнфоЗапис
21травня
або28 травня
денна група
15:00-18:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
20 червня
Печерськ
адрес
3 000грн
25травня
через 6 днів
по вихідним
10:00-13:00
Сб, Вс
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
23 червня
Печерськ
адрес
3 000грн
заявок: 1 / мест: 6
25травня
через 6 днів
по вихідним
11:00-14:00
Сб, Вс
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
23 червня
3 000грн
заявок: 1 / мест: 11
27травня
через 8 днів
вечірння група
18:30-21:00
Пн, Ср, Пт
4 тиждня (1 мес.)
12 занять по 2.5 години
21 червня
Печерськ
адрес
3 000грн

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 300 грн 240 грн 125 грн
За весь курс (грн/чол): 5400 грн 5040 грн 3000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 18 21 24
На території клієнта (грн/год з чол): 350 грн 290 грн 150 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 300 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 5400 грн/чол (18 год)
2 слухача: 240 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 5040 грн/чол (21 год)
На території клієнта:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
2 слухача: 290 грн/год з чол.
  1. Вступ до курсу «Менеджер з продажів»
    • Огляд курсу
    • Суть продажів в бізнесі
    • Переваги роботи в продажах
  2. Основи продажів
    • Продаж як обмін цінностями
      • Види обміну
    • Що рухає клієнтом при покупці
      • Потреби клієнта та інтереси продавця
      • Формування додаткової цінності
      • Переваги товару
      • Переваги продавця
    • Складові компетентності продавця
      • Знання продукта
      • Розуміння потреб клієнта
      • Знання ринку
      • Знання конкурентів
    • Робота з очікуваннями клієнтів
  3. Планування роботи в продажах
    • Основні етапи продажу
    • Встановлення контакту
    • Виявлення потреб
    • Презентація
    • Робота з запереченнями
    • Завершення угоди
    • Техніка SPIN
    • Повторні угоди і додаткові продажі
    • Принцип Парето в продажах
    • Підготовка бази потенційних клієнтів
    • Збір інформації
    • Методи пошуку клієнтів
    • Формування власної клієнтської бази
    • Підготовка до спілкування з клієнтами
  4. Ефективне спілкування по телефону
    • Телефонний етикет
      • Основа позитивного сприйняття клієнтом компанії
      • Види ділових телефонних розмов
      • Формальний і неформальний стилі спілкування по телефону
      • Реакція на телефонні дзвінки - на який за рахунком дзвінок знімати трубку
      • Як представитися співрозмовнику і дізнатися/повідомити про цілі дзвінка
      • Коли і як не варто вести телефонні переговори
    • Ефективні прийоми слухання в телефонному спілкуванні
      • Тривалість розмови
      • Правильне завершення телефонного контакту
      • Телефонний бланк
    • Техніка комуникації при телефонних переговорах
      • Способи і прийоми підготовки до телефонних переговорів
      • Цілі телефонних переговорів/продажів
      • Сценарій телефонних переговорів. Метод 5 П.
      • «Подолання» секретаря
      • Алгоритм роботи з конфліктним клиієнтом
      • Прийоми для стресостійкості
    • Методи впливу на співрозмовника
      • Прийоми аргументування (метод «так… але», метод «шматків», метод Сократа, «Бумеранг» та ін.)
      • Правила застосування компліментів
      • Зауваження співрозмовника і їх нейтралізація
    • Аналіз завершених телефонних переговорів
      • Телефонний тайм-менеджмент
    • Техніка мови для телефонного спілкування
      • Практичні вправи
      • Вправи для розвитку правильного дихання і розширення висотного діапазону голосу
      • Вправи для артикуляції, дикції, постановки мови
      • Визначення темпу своєї мови
      • Мовна гімнастика продажів по телефону
  5. Техніка успішних переговорів
    • Критерії эфективності переговорів
      • Види переговорів, їх етапи і алгоритм
    • Підготовка до переговорів (збір інформації, постановка цілей)
      • Стратегія і тактика переговорів
      • Техніки веденння переговорів
      • Психологічні типи клієнтів
    • Виявлення потреб і збір інформації
      • Питання як основний інструмент продажів
      • Як навчитися ставити питання
      • Типи питань
      • Техніка активного слухання
      • Алгоритм подачі питань
    • Проведення успішних презентацій
      • Правило «продажу за 30 секунд»
      • Техніки переконання
        • Використання переконливої мови
        • Позитивна подача відповідей
        • Слова, що пробуджуютьіинтерес співрозмовника
        • Формування тверджень, які включають вигоду
      • Як підвищити ефективність презентацій
        • Елементи переконуючої презентації
        • Демонстрація фактів у вигляді переваг для клієнта
        • Сценарій пропозиції
    • Аргументація
      • Необхідні умови
      • Загальні правила
      • Техніки аргументації
      • Вибір аргументів
      • Методи і засоби посилення дії аргументації
      • Контраргументація
    • Як і коли говорити про ціну
      • Торг і переговори про ціну
      • Способи цінової боротьби в переговорах; основні правила роботи з ціною
      • Продаж ціни - «упаковка ціни в цінність»
      • Аргументування ціни
      • Принцип призначення ціни
      • Правило сендвіча
    • Правила роботи з запереченнями покупців
      • Природа заперечень
        • Причини виникнення заперечень:
          • раціональні
          • емоційні
      • Як відрізнити заперечення від відмовок
      • Основні правила реагування на заперечення
        • П'ятикрокова техніка приєднання до заперечення
        • Техніки нейтралізації заперечень
        • приклад третьої сторони
        • компенсація
        • перетворення на запитання
        • бумеранг
        • «Якщо вам все одно говорять «НІ»
    • Конфлікти з клієнтами
      • Причини виникнення конфліктів
      • Вихід з конфліктних ситуацій
      • Оцінка результата переговорів
  6. Завершенння угод
    • Алгоритм завершення к
    • Как допомогти клієнту зняти бар'єр нерішучості
    • Коли слід переходити до активного завершення угоди?
    • Прийоми завершення угод
    • Вдячність клієнту за укладену угоду
  7. Управління часом і своєю мотивацією
    • Основи тайм-менеджмента
      • Управління цілями
      • Правильна розстановка пріоритетів в роботі
      • Матриця «Термінове/Важливе»
      • Боротьба з прокрастинацією в своїй роботі
    • Мотивація продавця
      • Види мотивації
      • Як встигати більше за той самий час
    • Професійне «вигорання»
      • Що таке емоційне виснаження
      • Симптоми і ознаки виснаження
      • Профілактика вигорання
  8. Специфіка роботи продавця в різних сегментах
    • Сфери застосування навичок продажів
      • Retail
      • B2C
      • B2B
  9. Планування своєї кар'єри в продажах

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Брун Христина Валентинівна -преподаватель-практик.

Впровадила власну методику навчання маркетингу - «МАРКЕТИНГ НАЖИВО», де на реальних прикладах розглядається застосування маркетингових методів та інструментів.

Працювала маркетологом в компанії з виробництва ходової косметики; заступником директора з організації виїзних заходів, SMM маркетологом, таргетологом. 

Набутий досвід, вміння, навички:

- розвиток професійних навичок комунікації незалежно від психотипу особистості;
- досвід успішного написання статей, заголовків, наповнення контенту; - досвід роботи на майданчику Facebook, Instagram, Telegram, досвід успішного залучення трафіку; - досвід розробки інтернет-сайтів.

Христина Валентинівна вміє швидко аналізувати і приймати рішення, досконало володіє тонкощами виробництва рекламного продукту, має досвід управління людьми. З радістю ділитися своїм досвідом зі своїми учнями.

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати