Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курс Управлінчіського обліку

Курсы по управленчиском учете
Рейтинг курса: 4.7/5 (9)

Управлінський облік в компанії - це система, що забезпечує керівну ланку фірми інформацією, необхідною для прийняття рішень та ефективного управління.

Адже одна з найважливіших і найчастіших причин недостатньо успішного розвитку компанії полягає в тому, що її керівники просто не знають, який з видів діяльності або відділів найбільш прибутковий і, що найважливіше і чому.

Правильно поставлений управлінський облік дозволяє отримати інформацію, необхідну для розстановки пріоритетів в діяльності фірми та планування подальшої роботи, надає базу для оцінки перспективності можливостей, що відкриваються і постачає механізмами контролю за виконанням прийнятих рішень.

Програма розрахована на фахівців бухгалтерських та економічних служб підприємств, які починають нове виробництво, які обирають і впроваджують систему калькулювання, а також для керівників і бухгалтерів малих підприємств, зацікавлених в зниженні собівартості продукції, контроль витрат і підвищення загальної ефективності роботи компанії.



Викладач курсу: Марків Ірина
Мене звуть Ірина. Освіту здобула в Академії муніципального управління. Факультет економіки. Спеціальність: «Фінанси». Кваліфікація: магістр. Пройшла свій професійний шлях від офіс-менеджера до керівника. Так само є досвід роботи помічником керівника, помічником директора з кадрів, економістом, бухгалтером. За час роботи, на одному з підприємств, пройшла навчання основ системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001: 2008. Отримала сертифікат і виконувала обов'язки внутрішнього аудитора. Чи не на словах, а на практиці знаю і розповім, як побудувати свою справу з нуля і керувати ним. Детальніше →
Викладач курсу: Худзінська Світлана
Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року. Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит. Детальніше →
На период карантина мы проводим только онлайн курсы через zoom, skype, вебинары
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Об'єм курсу
18 годин
Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2100 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
11квітня
або18 квітня
по вихідним
17:00-20:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години
26 квітня
Позняки
адрес
2 000грн
14квітня
через 6 днів
денна група
15:00-18:00
Вт, Чт
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години
30 квітня
2 000грн
16травня
через 38 днів
по вихідним
15:00-18:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години
31 травня
2 000грн
Залишилось
2 місця
16травня
через 38 днів
по вихідним
17:00-20:00
Сб, Вс
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години
31 травня
2 000грн
заявок: 1 / мест: 11

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 300 грн 240 грн 139 грн
За весь курс (грн/чол): 3300 грн 3120 грн 2000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 11 13 14
На території клієнта (грн/год з чол): 350 грн 290 грн 161 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 300 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 3300 грн/чол (11 год)
2 слухача: 240 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 3120 грн/чол (13 год)
На території клієнта:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
2 слухача: 290 грн/год з чол.
  1. Мета і призначення управлінського обліку
    • Роль фінансової інформації в процесі управління
    • Вимоги до інформації
    • Порівняльна характеристика фінансового, податкового та управлінського обліку
    • Бухгалтер - аналітик і його функції
  2. Класифікація та обробка витрат
    • Об'єкти та одиниці витрат
    • центри витрат
    • Критерії класифікації видатків
    • Динаміка витрат
  3. Розподіл видатків допоміжних підрозділів
    • Накладні витрати: класифікація та аналіз
    • Розподіл і поглинання виробничих накладних витрат
    • Методи розподілу виробничих витрат
  4. Калькулювання на замовлення
    • Відмінні ознаки калькулювання собівартості замовлення, партії виробів і контракту
    • Калькулювання собівартості замовлення
    • Калькування собівартості партії виробів
    • Калькулювання собівартості контракту
  5. Калькулювання за процесами
    • Характеристика і типи попроцесного виробництва
    • Звіт про виробництво
    • Ключ (еквівалентні) одиниці
    • Калькулювання методом середньозваженої
  6. Облік витрат комплексного виробництва і побічного продукту
    • Характеристика багато продуктових процесів
    • Спільно виготовлені продукти
    • Оцінка спільно виготовлених продуктів
    • Побічні продукти
  7. Калькулювання з повним розподілом витрат калькуляції по граничним витратам
    • Аналіз і порівняння калькулювання за змінними і повними витратами
    • Співвідношення між обсягом виробництва, обсягом реалізації і прибутком
    • Калькулювання змінних витрат за сегментами
  8. Функціонально орієнтоване калькулювання (система АВС)
    • Сутність функціонально орієнтованого калькулювання
    • Розробка функціональних систем
    • Нормативне калькулювання
    • Сутність нормативної калькуляції
    • Розрахунок відхилень
    • Звірка запланованого і фактичного доходу - звіт про прибутки і збитки
    • Причини виникнення та взаємозалежність відхилень
  9. Калькулювання як основа для прийняття рішень по ціноутворенню/li>
    • Використання релевантних і умовних витрат при прийнятті рішень
    • Маржинальний дохід і релевантні витрати
    • Призначення ціни реалізованої продукції і прийняття рішення по асортименту
    • Рішення про власне виробництво або закупівлю
    • Трансфертне ціноутворення
  10. Аналіз взаємозаліку «витрати - обсяг діяльності - прибуток», як інструмент управління витратами і досягнення цільового прибутку
    • Сутність аналізу взаємозаліку «витрати - обсяг діяльності - прибуток»
    • Беззбитковість і точка рівноваги
    • Графічне зображення
    • Маржа безпеки
  11. Бюджетування і контроль
    • Сутність і характеристика бюджетування
    • Типи бюджетів
    • Альтернативні бюджетні системи
    • Контроль виконання бюджетів
  12. Ухвалення тактичних рішень: аналіз руху релевантних грошових потоків
    • Тактичні рішення. модель прийняття
    • Аналіз руху релевантних грошових потоків
    • Ціноутворення

    ✦✦✦✦

    Преподаватели этого курса


    Мене звуть Ірина. Освіту здобула в Академії муніципального управління. Факультет економіки. Спеціальність: «Фінанси». Кваліфікація: магістр.

    Пройшла свій професійний шлях від офіс-менеджера до керівника. Так само є досвід роботи помічником керівника, помічником директора з кадрів, економістом, бухгалтером.

    За час роботи, на одному з підприємств, пройшла навчання основ системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001: 2008. Отримала сертифікат і виконувала обов'язки внутрішнього аудитора.

    Чи не на словах, а на практиці знаю і розповім, як побудувати свою справу з нуля і керувати ним. Є досвід управління компанією. Всі приклади з реального підприємству.

    З радістю поділюся всім своїм досвідом з охочими !!!

    Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року.

    Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит.
    Постійно підвищує свій професійний рівень, відвідуючи систематично тренінги та семінари, в т.ч. і за міжнародними програмами: економіка і фінанси; командоутворення, підбір і навчання персоналу.

    Успішно закінчила навчання в Українській фінансово-банківській школі, м.Київ за програмою "Управління фінансовими ризиками", також має диплом Міжнародної Фінансової Корпорації.

    Професійна діяльність:

    • Ведення численних кредитних і інвестиційних проектів, заснованих на детальному вивченні менеджменту і фінансовому аналізі великих підприємств, підприємств малого та середнього бізнесу, приватного підприємництва;
    • Комплексне обслуговування підприємств: розрахунково-касове обслуговування, кредитування, зовнішньо-економічна діяльність, бюджетування;
    • Керівництво кредитним відділом;
    • Керівництво відділенням банку;
    • Запуск структурних підрозділів з нуля;
    • Підбір персоналу, що включає наступні етапи: співбесіда, тестування, рольові ігри, робота в команді;
    • Підбір фахівців для структурного підрозділу по лінії Європейського Банку Реконструкції та Розвитку;
    • Навички продажів, практичний досвід підготовки і проведення презентацій;
    • Організація та контроль ефективного документообігу;
    • Постійне проведення семінарів і тренінгів для працівників своїх підрозділів.
       

    З 2004 року - "граючий тренер", поєднує роботу в банку з викладацького діяльністю, а саме:

    - Лекції та семінари з економіки, фінансів, банківської справи, в т.ч. ,, Управління фінансовими і банківськими ризиками "," Фінансовий аналіз і менеджмент "," Бюджетування на підприємстві ";
    - Менеджмент продажів;
    - Діловодство;
    - Кадровий менеджмент;
    - Офіс-менеджмент.

    Заняття максимально ефективні і цікаві. Світлана Вікторівна вміє в доступній формі піднести слухачам найскладнішу інформацію. Під її керівництвом практично кожен зможе легко вивчити нову для себе професію і стати справжнім фахівцем своєї справи!

    Подробнее ↑

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Бюджетування на підприємстві
3000грн
Фінансовий аналіз та менеджмент
4500грн
Excel для економістів (для економ. розрахунків)
3000грн
Головний бухгалтер
3000грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати