Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси Адміністраторів ресторану

курсы ресторанного бизнеса
Рейтинг курса: 5/5 (27)

Мета курсу: Допомогти ресторанним компаніям сформувати прошарок менеджерів з професійним підходом до управління ресторанним бізнесом.

Цільова аудиторія: «Молоді» директора ресторанів, адміністратори, старші офіціанти, заступники директора, які претендують на роль повноцінних керівників ресторанів.

Вміти керувати, а вірніше, правильно керувати, і поєднувати це ще з абсолютним і повним контролем всіх робочих процесів - це справжнє мистецтво. Фахівці, яким це вдається найкраще, в ресторанному бізнесі цінуються на вагу золота, - адже де ви ще побачите таку кількість форс-мажорів і несподіванок як тут ?!

Контролювати зал або кухню, заохочувати персонал або лаяти, приділяти увагу процесам або людського фактору, як розподілити свій робочий час так, щоб максимально легко справлятися з усіма форс-мажорними ситуаціями, що робити, щоб запобігти або вирішити конфлікт між персоналом або з гостем, як напрацювати стресостійкість, як спростити документообіг і решту «бюрократію», що робити при візиті контролюючих і перевіряючих інстанцій?

Ці та багато інших питань цей курс допоможе вирішити як для новачка в ресторанному бізнесі, або на посаді адміністратора, так і для тих, хто має відмінний досвід, але бажає підвищити свою кваліфікацію. Ми не обмежимося «сухою теорією» і не будемо приймати правильні рішення за Вас - ми допоможемо Вам знайти відповіді самостійно, відштовхуючись від власного досвіду, виробити навички за допомогою ігор та різних технологій процесу навчання.

Цей курс також спрямований на те, щоб дати Вам необхідні інструменти в роботі адміністратора ресторану, і навчити ними правильно користуватися. З їх допомогою Ваша робота буде більш ефективною, легкою і гармонійною, Ви будете встигати скрізь і всюди без зайвого стресу і втрат часу, Ви зможете розвинути свої лідерські якості і стати справжнім «полководцем» для своєї хоч і невеликої, але все ж «армії» .

Приходьте і Ви побачите, яких результатів ви зможете досягти! Ласкаво просимо!

Викладач курсу: Мироненко Марина
Марина Ігорівна бездоганно володіє методологіями організації ресторанного бізнесу. На своїх заняттях вона наводить приклади з різних робочих сфер, щоб матеріал був однаково зрозумілий слухачам з різних галузей. Детальніше →
1 година - 60 хв. Тривалість курсу залежить від розкладу
Безкоштовне пробне заняття. Без передоплати
Приклад сертифіката розміщено на сайті зліва
5% - при повній оплаті за курс 10% - при записі вдвох
Вартість за безготівкою для всіх груп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2625 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалВартістьЗапис
10грудня
або17 грудня
денна група
16:00-18:00
Вт, Чт
3 тиждня (0.8 мес.)
5 занять по 2 години (10г)
24 грудня
2 500грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 500 грн
За весь курс (грн/чол): 3000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 6
На території клієнта (грн/год з чол): 550 грн
  1. Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце і роль адміністратора в управлінському персоналі:
    • поняття «підприємство громадського харчування», його особливості, коротка характеристика основних типів підприємств о / п;
    • структура підприємства / типова схема /, основні підрозділи, їх функції; взаємодія адміністратора з підрозділами;
    • матеріальна відповідальність і санітарні норми на підприємствах громадського харчування;
    • роль адміністратора в організації сервісу і обслуговування відвідувачів, посадова інструкція адміністратора ресторану / основні розділи, їх зміст /.
  2. Організація роботи офіціантів:
    • посадова інструкція офіціанта ресторану / основні розділи, їх зміст;
    • формування зміни офіціантів, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги;
    • проведення оперативних зборів «5 хвилинок»;
    • вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни офіціантів;
    • підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів / столові прилади і посуд; сервіровка столів, типи сервірування, предмети сервірування столу; столовий текстиль; підготовка робочого місця офіціанта; типи і структура меню; санітарні вимоги до торговельного залу /;
    • бронювання місць в ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей в залі;
    • банкетне обслуговування: види і організація обслуговування гостей;
    • процес обслуговування відвідувачів / зустріч гостей; уявлення меню; техніка пропозиції страв і напоїв; техніка прийому замовлення; послідовність подачі страв і напоїв до столу, їх розстановка: подача вин, пива, шампанського, коньяку, хліба, салатів, фруктів, порційних страв, подача страв і соусів «в обнесення», подача супу, десертів, чаю та кави, правила розстановки напоїв і страв на столі; коригування сервіровки в залежності від замовлення; підтримання порядку на столі; подача фінгерболла і ошиборі - вологі гарячі або холодні рушники; розрахунок з відвідувачами: способи розрахунку, знижки, чайові; прощання з гостями; процедура збирання столу з подальшою попередньою сервіровкою /;
    • дії адміністратора щодо попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів;
  3. Організація роботи бару:
    • поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів;
    • обладнання бару, коротка характеристика посуду та інвентарю;
    • посадова інструкція бармена ресторану/кафе/бару; взаємодія бармена з адміністратором;
    • посадова інструкція бармена ресторану / кафе / бару; взаємодія бармена з адміністратором;
    • порядок складання асортименту бару і карт напоїв;
    • обслуговування відвідувачів в барах, нові технології і форми / повне самообслуговування; обслуговування за стійкою бару; комбіноване обслуговування; обслуговування банкетів, фуршетів, презентацій; обслуговування на дискотеках, флейринг-шоу, спідміксінг; порядок і форми розрахунку з відвідувачами; завершальні роботи після відходу гостей /;
    • функції сомельє; порядок складання винних карт;
    • тютюновий сервіс в барі; курильня або лаундж-зона;
    • що повинен знати адміністратор про напої / аперитиви, столові вина, десертні вина, кріплені вина, ігристі вина, шампанське, французькі та італійські вина, міцні спиртні напої, лікери, коктейлі, пиво, чай, кава, фруктові напої, мінеральна вода /.
  4. Організація роботи роздавальної лінії кухні ресторану:
    • взаємодія адміністратора з керівником виробництва страв;
    • виробниче обладнання лінії видачі страв / холодильне, теплове, нейтральне /; санітарні вимоги до змісту інвентарю на лінії (диспенсери, столовий посуд і т.д.);
    • кулінарна характеристика страв, холодні закуски: рибні, овочеві, м'ясні; бутерброди і канапе; гарячі закуски - рибні, з морепродуктів, субпродуктів, з птиці, дичини, овочів і грибів, Яєчні та борошняні страви; гарніри і соуси; супи; другі рибні та м'ясні страви; страви з домашньої птиці; страви з овочів і грибів; солодкі страви і десерти /; коротка характеристика страв - важливий інструмент в продажах;
    • контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту;
    • участь адміністратора в інвентаризації матеріальних цінностей;
    • контроль над веденням книги скарг і пропозицій.
  5. Організація роботи каси:
    • посадова інструкція касира ресторану / кафе;
    • порядок ведення касової книги;
    • складання касової звітності;
    • відкриття і закриття зміни, зняття виручки.
  6. Організація роботи складу (комори):
    • взаємодія з завідувачем складом / комірником / ресторану;
    • прийом і відпустка / товарів, документальне оформлення складських операцій;
    • періодичність і тимчасові рамки отримання матеріальних цінностей зі складу;
    • вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів.
  7. Участь адміністратора в процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:
    • управління зміною; ефективний менеджмент;
    • підбір персоналу (телефонне інтерв'ювання, анкетування, особиста бесіда);
    • навчання персоналу (стажування, тестування, тренінги);
    • мотивація персоналу, роль адміністратора в даному процесі;
    • заохочення і корпоративна культура працівників підприємства громадського харчування;
    • вчимося і вчимо продавати більше;
  8. Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність і оформлення):
    • журнал перевірок / заповнюється представниками контролюючих органів-СЕС, податкова і пожежна інспекції, захист прав споживача /;
    • журнал обліку попередніх замовлень;
    • журнал бронювання посадочних місць (або схема);
    • журнал проведення інвентаризації посуду, скла, приладів, інвентарю;
    • куточок споживача;
    • графіки роботи персоналу торгового залу (по змінах);
    • медичні книжки працівників торгового залу (контроль за своєчасним проходженням медогляду); санітарний журнал.

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Марина Ігорівна має вищу фахову освіту  за спеціальністю «Організація обслуговування в готелях та туристичних комплексах»,  здобула кваліфікацію техніка – організатора комерційної діяльності в готелях і ресторанах .

 

Першу практику здобула:

  • Готель «Братислава» 
  • Готель «Салют»
  • Готель «Київ»

 

Має великий практичний досвід роботи у сфері обслуговування:

  • Інститут транспорту нафти – офіціант
  • Ресторан «Кий» - кухар
  • Ресторан «Сіті Фреш» - адміністратор
  • Ресторан «У Саші» - керуюча посада
  • Ресторан «Ностальгія» - керуюча посада

 

Загальний стаж: 10 років

 

Має 14 тарифний розряд майстра в/н; 5-й розряд кухаря; кваліфікаційну 1-у категорію викладача-тренера ресторанної справи.

Марина публікується  у журналах;  розробила конкурс по кухарю, брала участь у журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професії «Кухар», проводила майстер класи по кулінарії та обслуговуванню, брала участь у фестивалях до річниці «Київщини».

Зараз  розробляє  калькуляційні та технологічні карти, складає меню, працює з постачальниками, організовує  робочий процес  у сфері обслуговування.

Марина Ігорівна  бездоганно володіє методологіями організації ресторанного бізнесу. На своїх заняттях вона наводить приклади з різних робочих сфер, щоб матеріал був однаково зрозумілий слухачам з різних галузей.

Пояснює навчальний матеріал захоплююче, дохідливо і з використанням безлічі цікавих прикладів з власної практики. Яскравість і жвавість викладу Марини  допомагають слухачам швидко і в повному обсязі засвоювати навчальну програму. Викладач детально відповідає на всі виникаючі питання аудиторії і ретельно коментує.

 

 

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований термін.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Офіціант
2500грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати