Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курси Адміністраторів ресторану

курсы ресторанного бизнеса
Рейтинг курса: 5/5 (27)

Мета курсу: Допомогти ресторанним компаніям сформувати прошарок менеджерів з професійним підходом до управління ресторанним бізнесом.

Цільова аудиторія: «Молоді» директора ресторанів, адміністратори, старші офіціанти, заступники директора, які претендують на роль повноцінних керівників ресторанів.

Вміти керувати, а вірніше, правильно керувати, і поєднувати це ще з абсолютним і повним контролем всіх робочих процесів - це справжнє мистецтво. Фахівці, яким це вдається найкраще, в ресторанному бізнесі цінуються на вагу золота, - адже де ви ще побачите таку кількість форс-мажорів і несподіванок як тут ?!

Контролювати зал або кухню, заохочувати персонал або лаяти, приділяти увагу процесам або людського фактору, як розподілити свій робочий час так, щоб максимально легко справлятися з усіма форс-мажорними ситуаціями, що робити, щоб запобігти або вирішити конфлікт між персоналом або з гостем, як напрацювати стресостійкість, як спростити документообіг і решту «бюрократію», що робити при візиті контролюючих і перевіряючих інстанцій?

Ці та багато інших питань цей курс допоможе вирішити як для новачка в ресторанному бізнесі, або на посаді адміністратора, так і для тих, хто має відмінний досвід, але бажає підвищити свою кваліфікацію. Ми не обмежимося «сухою теорією» і не будемо приймати правильні рішення за Вас - ми допоможемо Вам знайти відповіді самостійно, відштовхуючись від власного досвіду, виробити навички за допомогою ігор та різних технологій процесу навчання.

Цей курс також спрямований на те, щоб дати Вам необхідні інструменти в роботі адміністратора ресторану, і навчити ними правильно користуватися. З їх допомогою Ваша робота буде більш ефективною, легкою і гармонійною, Ви будете встигати скрізь і всюди без зайвого стресу і втрат часу, Ви зможете розвинути свої лідерські якості і стати справжнім «полководцем» для своєї хоч і невеликої, але все ж «армії» .

Приходьте і Ви побачите, яких результатів ви зможете досягти! Ласкаво просимо!

В этим летом 2020г мы предлагаем нашим слушателям смешанный режим обучения (офлайн Киев/онлайн). Один день в неделю вы посещаете в офисе, один - обучаетесь дома.
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2310 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
7липня
або14 липня
денна група
15:00-18:00
Вт, Чт
3 тиждня (0.8 мес.)
6 занять по 3 години (18г)
23 липня
2 200грн

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 350 грн 280 грн 153 грн
За весь курс (грн/чол): 3850 грн 3640 грн 2200 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 11 13 14
На території клієнта (грн/год з чол): 400 грн 330 грн 172 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 3850 грн/чол (11 год)
2 слухача: 280 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 3640 грн/чол (13 год)
На території клієнта:
1 слухач: 400 грн/год з чол.
2 слухача: 330 грн/год з чол.
  1. Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце і роль адміністратора в управлінському персоналі:
    • поняття «підприємство громадського харчування», його особливості, коротка характеристика основних типів підприємств о / п;
    • структура підприємства / типова схема /, основні підрозділи, їх функції; взаємодія адміністратора з підрозділами;
    • матеріальна відповідальність і санітарні норми на підприємствах громадського харчування;
    • роль адміністратора в організації сервісу і обслуговування відвідувачів, посадова інструкція адміністратора ресторану / основні розділи, їх зміст /.
  2. Організація роботи офіціантів:
    • посадова інструкція офіціанта ресторану / основні розділи, їх зміст;
    • формування зміни офіціантів, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги;
    • проведення оперативних зборів «5 хвилинок»;
    • вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни офіціантів;
    • підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів / столові прилади і посуд; сервіровка столів, типи сервірування, предмети сервірування столу; столовий текстиль; підготовка робочого місця офіціанта; типи і структура меню; санітарні вимоги до торговельного залу /;
    • бронювання місць в ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей в залі;
    • банкетне обслуговування: види і організація обслуговування гостей;
    • процес обслуговування відвідувачів / зустріч гостей; уявлення меню; техніка пропозиції страв і напоїв; техніка прийому замовлення; послідовність подачі страв і напоїв до столу, їх розстановка: подача вин, пива, шампанського, коньяку, хліба, салатів, фруктів, порційних страв, подача страв і соусів «в обнесення», подача супу, десертів, чаю та кави, правила розстановки напоїв і страв на столі; коригування сервіровки в залежності від замовлення; підтримання порядку на столі; подача фінгерболла і ошиборі - вологі гарячі або холодні рушники; розрахунок з відвідувачами: способи розрахунку, знижки, чайові; прощання з гостями; процедура збирання столу з подальшою попередньою сервіровкою /;
    • дії адміністратора щодо попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів;
  3. Організація роботи бару:
    • поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів;
    • обладнання бару, коротка характеристика посуду та інвентарю;
    • должностная инструкция бармена ресторана/кафе/бара; взаимодействие бармена с администратором;
    • посадова інструкція бармена ресторану / кафе / бару; взаємодія бармена з адміністратором;
    • порядок складання асортименту бару і карт напоїв;
    • обслуговування відвідувачів в барах, нові технології і форми / повне самообслуговування; обслуговування за стійкою бару; комбіноване обслуговування; обслуговування банкетів, фуршетів, презентацій; обслуговування на дискотеках, флейринг-шоу, спідміксінг; порядок і форми розрахунку з відвідувачами; завершальні роботи після відходу гостей /;
    • функції сомельє; порядок складання винних карт;
    • тютюновий сервіс в барі; курильня або лаундж-зона;
    • що повинен знати адміністратор про напої / аперитиви, столові вина, десертні вина, кріплені вина, ігристі вина, шампанське, французькі та італійські вина, міцні спиртні напої, лікери, коктейлі, пиво, чай, кава, фруктові напої, мінеральна вода /.
  4. Організація роботи роздавальної лінії кухні ресторану:
    • взаємодія адміністратора з керівником виробництва страв;
    • виробниче обладнання лінії видачі страв / холодильне, теплове, нейтральне /; санітарні вимоги до змісту інвентарю на лінії (диспенсери, столовий посуд і т.д.);
    • кулінарна характеристика страв, холодні закуски: рибні, овочеві, м'ясні; бутерброди і канапе; гарячі закуски - рибні, з морепродуктів, субпродуктів, з птиці, дичини, овочів і грибів, Яєчні та борошняні страви; гарніри і соуси; супи; другі рибні та м'ясні страви; страви з домашньої птиці; страви з овочів і грибів; солодкі страви і десерти /; коротка характеристика страв - важливий інструмент в продажах;
    • контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту;
    • участь адміністратора в інвентаризації матеріальних цінностей;
    • контроль над веденням книги скарг і пропозицій.
  5. Організація роботи каси:
    • посадова інструкція касира ресторану / кафе;
    • порядок ведення касової книги;
    • складання касової звітності;
    • відкриття і закриття зміни, зняття виручки.
  6. Організація роботи складу (комори):
    • взаємодія з завідувачем складом / комірником / ресторану;
    • прийом і відпустка / товарів, документальне оформлення складських операцій;
    • періодичність і тимчасові рамки отримання матеріальних цінностей зі складу;
    • вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів.
  7. Участь адміністратора в процесі управління обслуговуючим персоналом ресторану:
    • управління зміною; ефективний менеджмент;
    • підбір персоналу (телефонне інтерв'ювання, анкетування, особиста бесіда);
    • навчання персоналу (стажування, тестування, тренінги);
    • мотивація персоналу, роль адміністратора в даному процесі;
    • заохочення і корпоративна культура працівників підприємства громадського харчування;
    • вчимося і вчимо продавати більше;
  8. Документація, за яку несе відповідальність адміністратор ресторану (наявність і оформлення):
    • журнал перевірок / заповнюється представниками контролюючих органів-СЕС, податкова і пожежна інспекції, захист прав споживача /;
    • журнал обліку попередніх замовлень;
    • журнал бронювання посадочних місць (або схема);
    • журнал проведення інвентаризації посуду, скла, приладів, інвентарю;
    • куточок споживача;
    • графіки роботи персоналу торгового залу (по змінах);
    • медичні книжки працівників торгового залу (контроль за своєчасним проходженням медогляду); санітарний журнал.

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Официант
2200грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати