Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси офіціантів

курсы официантов
Рейтинг курса: 0/5 (0)

Мета програми навчання: Передати офіціантам, адміністраторам і менеджерам знання, необхідні для обслуговування Відвідувача-гостя ресторану.

Уміння налагодити контакт і прийняти замовлення у вимогливого Відвідувача-гостя. Знання тонкощів вітання. Обслуговування за столом, розрахунок, вміння правильно попрощатися і залишити у відвідувача найлучшіе враження про обслуговування і самому закладі.

Цільова аудиторія: офіціанти, бармени, адміністратори, менеджери, керівники ресторану.

        Дуже багато завсідників улюблених кафе, ресторанів, суші-барів і пабів не мають         уявлення про те, на чому, або, вірніше, на кому, тримається вся ця непроста і хитромудра         структура. Тільки той, хто хоч раз в житті спробував смак роботи офіціантом, відвідує         такі заклади з величезним розумінням важливості чайових і з постійним напруженим і         упередженим увагою до роботи обслуговуючого персоналу. Вони то знають місцеву кухню!     

    

        І щоб розвіяти всі Ваші сумніви, можна зі 100% -ою впевненістю сказати, що робота         офіціанта, це насправді ціле мистецтво, це професія, яка як і всі інші вимагає         великої віддачі, необхідних знань, навичок і умінь, і найголовніше - стійкості духу         і стресостійкості! Головне - бути професіоналом у своїй справі, і ні в якому разі не         недооцінювати роль і місце офіціанта в кожному закладі.     

    

        Якщо Ви вирішили спробувати себе на цій посаді і в майбутньому досягти вершин в ресторанному         бізнесі, або вже працюєте в цій сфері, але бажаєте підвищити свою кваліфікацію і придбати         необхідні навички - тоді наш курс саме для Вас!     

    

        Ми надамо Вам необхідні початкові і більш поглиблені знання про стандарти         обслуговування, презентації страв і напоїв, індивідуальному підході до кожного гостя,         додатковому реченні і підвищенні середнього чека, про рішення конфліктів і         запобігання конфліктних ситуацій, про внутріколективні взаємодії і багато іншого.     

    

        Після цього курсу Ви з легкістю зможете «перетворювати» випадкових відвідувачів в улюблених         постійних гостей, працювати з легкістю і в задоволення, знаходити виходи з усіх каверзних         ситуацій, стати справжнім професіоналом і «обличчям» будь-якого закладу.     

    

        Ми не обмежимося простий теорією, - Ви побачите все з боку, спробуєте, розіграєте,         обміняєтеся досвідом, і отримаєте відповіді на всі запитання. Ласкаво просимо!     

Викладач курсу: Мироненко Марина
Марина Ігорівна бездоганно володіє методологіями організації ресторанного бізнесу. На своїх заняттях вона наводить приклади з різних робочих сфер, щоб матеріал був однаково зрозумілий слухачам з різних галузей. Детальніше →
1 година - 60 хв. Тривалість курсу залежить від розкладу
Безкоштовне пробне заняття. Без передоплати
Приклад сертифіката розміщено на сайті зліва
5% - при повній оплаті за курс 10% - при записі вдвох
Вартість за безготівкою для всіх груп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2625 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалВартістьЗапис
9травня
через 12 днів
вечірння група
17:00-19:00
Вт, Чт
2 тиждня (0.5 мес.)
4 заняття по 2 години (8г)
21 травня
2 500грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 400 грн
За весь курс (грн/чол): 2400 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 6
На території клієнта (грн/год з чол): 450 грн
    Обслуговування гостей - головне завдання для офіціанта.
    • Знання корпоративної культури
    • Перше враження
    • Основні професійні якості офіціанта
    • Як зробити Відвідувача постійним Гостем ресторану.
    • Правила етикету
  1. Зовнішній вигляд і особиста гігієна офіціанта
    • Гігієна тіла (душ, чистота рук, нігті, зачіска, парфумерія, виправка)
    • Уніформа, вимоги до неї
    • Приналежності офіціанта (ручник, ключ від касового апарату, олівець або ручка, запальничка, книжка бланків рахунків, штопор)
  2. Обслуговування відвідувачів
    • Культура обслуговування відвідувачів на основі міжнародних стандартів
    • Прийняті правила етикету зустрічі і розсадження за столом відвідувачів
    • Привітання, подача меню
    • Допомога з вибором страви або напоїв. Тактовне і ненав'язливе поведінку
    • Допустимі пози офіціанта і відстань від відвідувача
    • Прийоми перенесення підносів
    • Правила подачі страв. Оформлення, температура страв перед подачею
    • Сигнали столових приборів: перерва в їжі, закінчення їжі
  3. Про що може розповісти офіціантові зовнішній вигляд і поведінку відвідувача
    • Класифікація гостей. Психологічний портрет гостя
    • Особливості обслуговування іноземних відвідувачів
    • Робота з VIP гостями
  4. Робота з незадоволеними відвідувачами
    • Орієнтація на гостя
    • Типи претензій: справедлива, несправедлива, критика, провоковані конфлікти небезпечні слова
    • Як правильно говорити «ні»
    • Вибачення
  5. Комунікативність
    • Мова тіла, жестів, сила посмішки
    • Як ефективно запитувати і відповідати, спостерігати і слухати
    • Прощання з Гостем - останнє враження, що спонукає його надалі ще не раз відвідати заклад.

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Марина Ігорівна має вищу фахову освіту  за спеціальністю «Організація обслуговування в готелях та туристичних комплексах»,  здобула кваліфікацію техніка – організатора комерційної діяльності в готелях і ресторанах .

 

Першу практику здобула:

  • Готель «Братислава» 
  • Готель «Салют»
  • Готель «Київ»

 

Має великий практичний досвід роботи у сфері обслуговування:

  • Інститут транспорту нафти – офіціант
  • Ресторан «Кий» - кухар
  • Ресторан «Сіті Фреш» - адміністратор
  • Ресторан «У Саші» - керуюча посада
  • Ресторан «Ностальгія» - керуюча посада

 

Загальний стаж: 10 років

 

Має 14 тарифний розряд майстра в/н; 5-й розряд кухаря; кваліфікаційну 1-у категорію викладача-тренера ресторанної справи.

Марина публікується  у журналах;  розробила конкурс по кухарю, брала участь у журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професії «Кухар», проводила майстер класи по кулінарії та обслуговуванню, брала участь у фестивалях до річниці «Київщини».

Зараз  розробляє  калькуляційні та технологічні карти, складає меню, працює з постачальниками, організовує  робочий процес  у сфері обслуговування.

Марина Ігорівна  бездоганно володіє методологіями організації ресторанного бізнесу. На своїх заняттях вона наводить приклади з різних робочих сфер, щоб матеріал був однаково зрозумілий слухачам з різних галузей.

Пояснює навчальний матеріал захоплююче, дохідливо і з використанням безлічі цікавих прикладів з власної практики. Яскравість і жвавість викладу Марини  допомагають слухачам швидко і в повному обсязі засвоювати навчальну програму. Викладач детально відповідає на всі виникаючі питання аудиторії і ретельно коментує.

 

 

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований термін.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Повний курс ресторанного бізнесу
4700грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати