Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курсы официантов

курсы официантов
Рейтинг курса: 0/5 (0)

Мета програми навчання: Передати офіціантам, адміністраторам і менеджерам знання, необхідні для обслуговування Відвідувача-гостя ресторану.

Уміння налагодити контакт і прийняти замовлення у вимогливого Відвідувача-гостя. Знання тонкощів вітання. Обслуговування за столом, розрахунок, вміння правильно попрощатися і залишити у відвідувача найлучшіе враження про обслуговування і самому закладі.

Цільова аудиторія: офіціанти, бармени, адміністратори, менеджери, керівники ресторану.

        Дуже багато завсідників улюблених кафе, ресторанів, суші-барів і пабів не мають         уявлення про те, на чому, або, вірніше, на кому, тримається вся ця непроста і хитромудра         структура. Тільки той, хто хоч раз в житті спробував смак роботи офіціантом, відвідує         такі заклади з величезним розумінням важливості чайових і з постійним напруженим і         упередженим увагою до роботи обслуговуючого персоналу. Вони то знають місцеву кухню!     

    

        І щоб розвіяти всі Ваші сумніви, можна зі 100% -ою впевненістю сказати, що робота         офіціанта, це насправді ціле мистецтво, це професія, яка як і всі інші вимагає         великої віддачі, необхідних знань, навичок і умінь, і найголовніше - стійкості духу         і стресостійкості! Головне - бути професіоналом у своїй справі, і ні в якому разі не         недооцінювати роль і місце офіціанта в кожному закладі.     

    

        Якщо Ви вирішили спробувати себе на цій посаді і в майбутньому досягти вершин в ресторанному         бізнесі, або вже працюєте в цій сфері, але бажаєте підвищити свою кваліфікацію і придбати         необхідні навички - тоді наш курс саме для Вас!     

    

        Ми надамо Вам необхідні початкові і більш поглиблені знання про стандарти         обслуговування, презентації страв і напоїв, індивідуальному підході до кожного гостя,         додатковому реченні і підвищенні середнього чека, про рішення конфліктів і         запобігання конфліктних ситуацій, про внутріколективні взаємодії і багато іншого.     

    

        Після цього курсу Ви з легкістю зможете «перетворювати» випадкових відвідувачів в улюблених         постійних гостей, працювати з легкістю і в задоволення, знаходити виходи з усіх каверзних         ситуацій, стати справжнім професіоналом і «обличчям» будь-якого закладу.     

    

        Ми не обмежимося простий теорією, - Ви побачите все з боку, спробуєте, розіграєте,         обміняєтеся досвідом, і отримаєте відповіді на всі запитання. Ласкаво просимо!     

В июне/июле мы предлагаем нашим слушателям (по желанию) смешанный режим обучения (офлайн Киев/онлайн).
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2310 грн

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 350 грн 280 грн 183 грн
За весь курс (грн/чол): 3150 грн 3080 грн 2200 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 9 11 12
На території клієнта (грн/год з чол): 400 грн 330 грн 197 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 3150 грн/чол (9 год)
2 слухача: 280 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 3080 грн/чол (11 год)
На території клієнта:
1 слухач: 400 грн/год з чол.
2 слухача: 330 грн/год з чол.
    Обслуговування гостей - головне завдання для офіціанта.
    • Знання корпоративної культури
    • Перше враження
    • Основні професійні якості офіціанта
    • Як зробити Відвідувача постійним Гостем ресторану.
    • Правила етикету
  1. Зовнішній вигляд і особиста гігієна офіціанта
    • Гігієна тіла (душ, чистота рук, нігті, зачіска, парфумерія, виправка)
    • Уніформа, вимоги до неї
    • Приналежності офіціанта (ручник, ключ від касового апарату, олівець або ручка, запальничка, книжка бланків рахунків, штопор)
  2. Обслуговування відвідувачів
    • Культура обслуговування відвідувачів на основі міжнародних стандартів
    • Прийняті правила етикету зустрічі і розсадження за столом відвідувачів
    • Привітання, подача меню
    • Допомога з вибором страви або напоїв. Тактовне і ненав'язливе поведінку
    • Допустимі пози офіціанта і відстань від відвідувача
    • Прийоми перенесення підносів
    • Правила подачі страв. Оформлення, температура страв перед подачею
    • Сигнали столових приборів: перерва в їжі, закінчення їжі
  3. Про що може розповісти офіціантові зовнішній вигляд і поведінку відвідувача
    • Класифікація гостей. Психологічний портрет гостя
    • Особливості обслуговування іноземних відвідувачів
    • Робота з VIP гостями
  4. Робота з незадоволеними відвідувачами
    • Орієнтація на гостя
    • Типи претензій: справедлива, несправедлива, критика, провоковані конфлікти небезпечні слова
    • Як правильно говорити «ні»
    • Вибачення
  5. Комунікативність
    • Мова тіла, жестів, сила посмішки
    • Як ефективно запитувати і відповідати, спостерігати і слухати
    • Прощання з Гостем - останнє враження, що спонукає його надалі ще не раз відвідати заклад.

✦✦✦✦

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Повний курс рестораного бізнесу
4700грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати