Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Курси Менеджера з туризму (курси туризму)

курсы менеджера по туризму, курсы туризма
Рейтинг курса: 4.9/5 (339)

Курси туризму призначені, перш за все, для підготовки кваліфікованих фахівців в сфері туристичного бізнесу.

Мати професію, яка пов'язана з відпочинком - це чудово! До того ж для цієї роботи вам не потрібні якісь особливі здібності. Не потрібно нічого надзвичайного, окрім того, що вимагається від співробітника на будь-якому робочому місці. Це сумліннсть і працелюбство, хороша пам'ять і уміння спілкуватися з людьми.

Ця робота заряджена позитивною енергією, адеж ви будете за родом своєї діяльності мати справу з екзотичними краями, одні лише назви яких здатні збудити уяву. Ви будете розповідати клієнтам про маршрути і сервіси, про переваги різних готелів і послуг. Ваша професія буде пов'язана з організацією відпочинку, тому дарує море позитивних емоцій. Такі само приємні почуття приносить і спілкування з людьми, які планують свій відпочинок або відпочинок своїх близьких. Всі налаштовані добре провести час і заздалегідь вдячні за вашу увагу і турботу.

Кожного дня ви будете працювати не з нудними балансами і рахунками, а з таємничими країнами, вабливими і дивовижними. Ваше робоче місце будуть оточувати не складні діаграми, а кольорові постери з зображенням лазурового узбережжя і найвідоміших світових пам'яток архітектури.

До безумовних переваг цього роду діяльності можна віднести можливість по роботі особисто подорожувати у різні куточки світу, побачити всі пам'ятки не на картинках у глянцевому журналі, а на власні очі. Для працівників туристичної сфери існують ознайомчі тури, які дозволять вам за символічну плату особисто відчути переваги сервісу, оцінити комфортабельність готелів і якість екскурсій.

Але слід пам'ятати і про те, що в кожній професії є свої труднощі. В цьому випадку, в професії менеджера з туризму - це людський фактор. Клієнти бувають різні, часом вони самі погано уявляють, чого хочуть. Чому вам знадобиться терпіння і такт, щоб уважно вислухавши замовника, запропонувати оптимальний відпочинок, який задовольнить його бажання, і буде відповідати фінансовим можливостям. А ще вам потрібно бути готовим до врегулювання різних «накладок», які можуть виникнути під час поїздки. Хоча туристична фірма всього лише посередник в наданні послуг, але у випадку непередбачених ситуацій клієнти в першу чергу звернуться до туристичного менеджера. И ви маєте бути готові вжити заходів, щоб адекватно відреагувати у складній ситуації. Ви забудете про відпустку з травня по вересень, тому що це найбільш «гарячий» час в туристичному бізнесі, і ви будете потрібні в офісі.

Але все це компенсується позитивними емоціями, якими поділяться з вами люди, які повернулися після гарно проведеної відпустки. Вони ще не один раз звернуться в ваше агентство і порадять його знайомим і друзям.

Основні переваги наших курсів:

  • Ми не готуємо теоретиків, ми готуємо практиків.
  • Ми приділяємо багато уваги можливим помилкам при оформленні турів, що в майбутньому збереже вам масу часу, грошей і нервів.
  • Ми прибрали з наших програм все зайве, що займає багато навчальних годин, але не дає ніякої практичної інформації, необхідної в роботі.
  • Наші викладачі - люди з досвідом роботи в туризмі, справжні практики.
  • Ми завжди на зв'язку з нашими випускниками, вони можуть звертатися до нас в будь-який час, і ми завжди готові допомогти.

Курс туризму включає:

  • лекційну частину, яка дасть можливість ознайомитися з основними поняттями, термінами в туризмі.
  • теоретичну частину, яка надає слухачам інформацію по темі, підкріплену реальними прикладами з практики існуючих туристичних фірм.
  • практичну частину, яка проходить у вигляді своєрідних ділових ігор, в яких розглядаються конкретні ситуації, які виникають в реальному житті.

Аудиторія: Всі бажаючі стати успішними менеджерами з туризму
Мета: ознайомитися зі специфікою туристичного бізнесу і продажів у туризмі

В процесі навчання на курсах з туризму, слухачі здобувають знання і уміння, які абсолютно необхідні сучасному менеджеру з туризму.

Структура навчальної програми: побудована таким чином, що в неї можна включити достатньо великий об'єм інформації, якою повинен володіти фахівець в сфері туризму.

Таким чином, ви дізнаєтесь про правові і організаційні аспекти діяльності туристичної фірми, навчитесь найбільш правильно вибудовувати свої відносини з потенційними клієнтами. Це найважливіше, тому що в умовах жорсткої конкуренції, яка має місце серед представників туристичного бізнесу, важливий кожен клієнт, від цього залежить успіх і процвітання фірми. Ви дізнаєетесь про всі нюанси цієї професії, вам покажуть і розкажуть про всі «підводні камені» вашого фаху на реальних прикладах діючих в даний момент туристичних агентств.

Випускники курсів можуть працювати за фахом менеджер з туризму або керівник напрямку туристичної фірми.

Викладач курсу: Клименко Наталія
Наталья свою карьеру в туристической отрасли начала с 1992 года. Работала в нескольких туристических компаниях – операторах. Участница рекламных туров в ОАЭ, Египет, Турцию, о. Крит, Венгрию. В 2004 году открыла свое туристическое агентство. Детальніше →
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Об'єм курсу
30 годин
Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3150 грн

Старт группи[1] Графік відвідування[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаІнфоЗапис
6грудня
следующий урок:11 грудня
вечірння група
18:30-21:00
Вт, Чт
6 тижднів (1.5 мес.)
12 занять по 2.5 години
Кінець нав. 15 січня
Хрещатик
адрес
3 000 грн
2 750грн
есть места!
пропущенно
1 заняття

Новi групи

13грудня
або20 грудня
ранкова група
09:00-12:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 15 січня
Печерськ
адрес
3 000грн
17грудня
через 6 днів
ранкова група
10:00-13:00
Пн, Ср, Пт
4 тиждня (1 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 7 січня
3 000грн
заявок: 1 / мест: 11
17грудня
через 6 днів
денна група
15:00-18:00
Пн, Ср, Пт
4 тиждня (1 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 7 січня
Хрещатик
адрес
3 000грн
заявок: 1 / мест: 6
18грудня
через 7 днів
ранкова група
10:00-13:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 17 січня
Петрiвка
адрес
3 000грн
18грудня
через 7 днів
денна група
12:00-15:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 17 січня
Позняки
адрес
3 000грн
заявок: 2 / мест: 8
19січня
через 39 днів
по вихідним
12:00-15:00
Сб, Вс
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
Кінець нав. 17 лютого
Печерськ
адрес
3 000грн
заявок: 1 / мест: 8

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (Тiльки Хрещатик або Олiмпiйська) (грн/год з чол): 300 грн 240 грн 125 грн
За весь курс (грн/чол): 5400 грн 5040 грн 3000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 18 21 24
На території клієнта (грн/год з чол): 350 грн 290 грн 150 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 300 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 5400 грн/чол (18 год)
2 слухача: 240 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 5040 грн/чол (21 год)
На території клієнта:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
2 слухача: 290 грн/год з чол.
  • Основні поняття туризму. Функції туризму, види туризму, види турів
    • Види подорожей в міжнародному, в'їзному і внутрішньому туризмі
    • Туризм - галузь народного господарства.
    • Пізнавальні види туризму. Освіта.
    • Подорожі, як активний відпочинок і оздоровлення.
    • Розробка і вибір туристичних програм
    • Тури за кордон і по Україні.
    • Екскурсійні тури, гірськолижні тури, відпочинок на морі.
    • Автобусні тури, авіа і залізничні тури, комбіновані поїздки.
    • Круїзы (морські, річкові).
    • Зимові тури.
    • Тури для школярів.
    • Бізнес-тури. Шоп-тури.
    • Індивідуальні поїздки (спеціальні програми).
    • В'їзний туризм.
    • Особливості прийому і обслуговування іноземних туристів в Україні. Основні маршрути. Діловий туризм.
    • Внутрішній туризм.
    • Нестандартні тури: освіта за кордоном, полювання, риболовля, дайвінг, відпочинок на яхтах, в замках, відпочинок на озерах, весільні тури, залізничні круїзи, лікування і оздоровлення, корпоративний туризм, програми AuPair, виставки, відвідування чемпіонатів світу, олімпіад, гран-прі, SPA – тури, відвідування концертів, карнавалів, фестивалів.
  • Учасники туристичного процесу. Правові аспекти надання туристичних послуг
    • Договори в туристичному бізнесі
    • Агентський договір
    • Договори з постачальниками і підрядниками
    • Договори зі страховими компаніями
    • Договори з клієнтами (договори на туристичне обслуговування). Договори між туристом і окремими суб'єктами туристичної індустрії
    • Договірні відносини з зарубіжними партнерами (турфірмою, готелем, рестораном, екскурсійним бюро та ін.). Процедурні питання. Прийом об'єктів.
    • Фірма - туроператор. Агентська мережа.
    • Клієнт - центральна фігура туристичного процесу, споживач турпродукта.
    • Ануляція, штрафні санкції.
    • Порядок подання претензій і вирішення конфліктних ситуацій
    • Умови зміни і розірвання різних видів договорів.
    • Заполненння договору з туристом ( Тезтур, Туртесс, Анекс, Пегас, КоралТревел), заповнення заявки, прийняття грошових коштів, виписка касових документів. (практичні заняття).
  • Робота з сайтами туристичних операторів
    • Як орієнтуватися на сайті туроператора
    • Спеціальні пропозиції. SPO – що це таке.
    • Онлайн бронювання. Специфіка онлайн бронювання
    • Перегляд наявності місць на чартерних рейсах
    • Stop-sale – припинення продажів готельних номерів.
    • Відгуки туристів відносно відпочинку в готелях
    • Оцінка готелю професіоналами турбізнесу, де і як переглядати інформацію
    • Спілкування з туристами по Skype, ICQ
    • Підбір туру
    • Підбір туру онлайн (практичне заняття):
    • Розрахунок індивідуального туру
  • Робота з туроператором
    • Організаційна структура туроператорської фірми. Як обрати менеджера з напрямку в туроператорській фірмі
    • Телефонні дзвінки менеджеру з напрямку
    • Запити туру електронною поштою. Як правильно скласти запит (практика, створення листа)
    • Оформлення заявки, відправка туроператору за допомогою факса, електронної пошти, онлайн-бронювання (практичне заняття)
    • Підтвердження заявки
    • Заповнення заявок Тезтур, Туртесс та ін. Відправка на електронну адресу туроператора, складання запиту (практичне заняття).
  • Дотримання законів країни перебування, правил і звичаїв
    • Правові і морально-етичні аспекти. Загальні положення. Специфіка конкретної країни. Відповідальність туриста.
  • Організація харчування
    • Технологія і організація харчування туристів. Види харчування.
    • Вимоги до якості і безпеки харчування.
    • Відповідальність сторін за договором (скарги, претензії).
  • Транспортне обслуговування туристів
    • Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобіів (авіа, залізниця, автобуси)
    • Авіаперельоти: українські авіакомпанії
    • Відомі світові авіаперевізники
    • Порядок бронювання квитків. Чартерні перевезення. Регулярні рейси. Затримка рейсів.
    • Правила поведінки туристів (пасажирів) в аеропорту: митний контроль, реєстрація на рейс, посадковий талон, багажний купон, паспортно-візовий контроль
    • Авіаквитки: бумажні і електронні
    • Стиковка рейсів. Мінімальний час для стиковки
    • Транзитна зона
    • Час закінчення реєстрації на рейс
    • Багаж: вага багажу, багаж загублений. Поведінка в непередбачених ситуаціях. Ручна поклажа.
    • Види літаків: Боінг 737, Боінг 767, Аеробус та ін, розташування місць в літаку.
    • Переліт. Харчування під час польоту.
    • DUTY FREE
    • Бронювання квитків
    • Трансфери: індивідуальні і групові. Зустрічі - проводи туристів.
    • Безпека при транспортних подорожах.
  • Екскурсійне обслуговування
    • Види екскурсій.
    • Технологія підготовки і організації екскурсій (планових і додаткових).
    • Правила безпеки при проведеннні екскурсій.
    • Якість екскурсій (облік клієнтури, зміст, дохідливість та ін.).
    • Роль екскурсовода, керівника групи. Розгляд претензій.
    • Вартість екскурсій. Вартість екскурсій у туроператора і в місцевих екскурсійних бюро. Різниця.
  • Паспортно - візові питання
    • Закордонний паспорт. Біометричний паспорт.
    • Порядок оформлення, важливі "деталі".
    • Паспорт дитини
    • Термін оформлення і процес оформлення
    • Які документи необхідні дитині, якщо він їде з одним батьком або із ким-небудь ще?
    • З якого віку оформляють закордонний паспорт?
    • Порядок оформлення і отримання виїзних віз. Шенгенська віза. Безвізовий або спрощений в'їзд в країну. Перелік країн шенгенської угоди.
    • Складні візи.
    • Консульства яких країн не приймають в роботу «чисті паспорти».
    • Неповерненці.
    • Види віз.
    • Що робити в разі відмови у видачі візи.
    • Відкриття візи іноземним громадянам.
    • Пересування всередині країн шенгенської угоди з відкритою візою.
    • Нотаріальний дозвіл на вивезення дитини за кордон.
    • Митний контроль при в'їзді та виїзді.
    • Митні формальності (особливо країн).
    • Пільгові режими.
    • Провезення багажу.
    • Митні заборони. Санітарно-епідеміологічний контроль.
  • Турпродукт.
    • Турпродукт, ціноутворення.
    • Пакетна вартість і комісія.
    • Формування індивідуального туру. Калькуляція. Прибуток.
  • Планування діяльності
    • Планування.
    • Важливість планування.
    • Щоденник.
    • Професійні туристичні програми.
    • Програми для фахівців турбізнесу :Tury, Poseidon, Brony, SpyGlass, Hottour та інші.
    • Робота з програмами (практика).
    • Консультування і спілкування з клієнтом.
    • Знайомство і встановлення контакту з Туристом
    • З'ясування запитів і потреб Туриста
    • Демонстрація ваших можливостей і переваг
    • Підбір туру для Туриста
    • Підведення до покупки туру
    • Корисні поради по роботі з Туристами
    • Професіоналізм, моральні і психологічні аспекти спілкування.
    • Інформованість, право вибору.
    • Розгляд претензій, зауважень і скарг.
    • Захист прав туриста і інтересів фірми (практика, рольові ігри).
  • Обслуговування VIP.
    • Хто такой клієнт VIP? Як заволодіти його увагою?
    • Чи потрібна знижка VIP клієнту?
    • Характеристика, обробка, ведення і виконання замовлення VIP.
  • Ведення телефонних переговорів.
    • Встановлення контакту.
    • Виявлення потреб.
    • Обслуговування запиту.
    • Завершення розмови – запрошення в офіс.
  • Порядок реалізації туристичних послуг.
    • Прийом замовлення на туристичне обслуговування (виявлення потреб клієнта).
    • Пропозиція турпродукта клієнту.
    • Вибір турпродукта Клієнтом і виконання замовлення.
    • Бронювання туру.
    • Підписання договору купівлі-продажу туристичного продукту.
  • Пакет туристських документів.
    • Порядок розірвання договору і розгляду претензій до якості туробслуговування.
    • Порядок реалізації туристичних послуг поетапно.
  • Залікова робота.

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Клименко Наталія Миколаївна

Профессиональный стаж: 26 років
Преподавательский опыт: 5 років

Запланированные группы: 7 груп

Абсолютно згодна з висловлюванням А. Камю про те, що «подорож як найбільша і серйозна наука допомагає нам знову знайти себе».

 

Наталія Миколаївна - прекрасний педагог-професіонал, майстер своєї справи.

У туристичній галузі з 1992року. Працювала в декількох туристичних компаніях-операторах. Учасниця рекламних турів в ОАЕ, Єгипет, Туреччину, о. Крит, Угорщину.

  • Знає готельні бази масових напрямків, європи, екзотики.
  • Є досвід роботи з операторськими напрямками.
  • Досконало володіє технікою продажів в туризмі.
  • Знає інші напрямки і має свою клінтскую базу.

Навчить:

  • продавати туристичний продукт швидко і професійно в офісі та по телефону;
  • працювати з операторами, агентствами і документами;
  • працювати з консульствами;
  • надавати актуальну інформацію по напряму: наявності місць на рейсах, зупинку продажів в готелях і ін.
  • обробляти інформацію і оновлювати.

Наталія Миколаївна в тому ж досконало знає круїзний ринок і активно продає круїзи компанії «Royal Caribbean Internationаl».

У 2004 році відкрила своє туристичне агентство і  займається продажами турів.

Щедро ділиться своїм величезним і різнобічним досвідом. На її заняттях завжди панує приємна і доброзичлива атмосфера.

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати