Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси Менеджера з туризму (курси туризму)

курсы менеджера по туризму, курсы туризма
Рейтинг курса: 4.9/5 (339)

Курси туризму призначені, перш за все, для підготовки кваліфікованих фахівців в сфері туристичного бізнесу.

Мати професію, яка пов'язана з відпочинком - це чудово! До того ж для цієї роботи вам не потрібні якісь особливі здібності. Не потрібно нічого надзвичайного, окрім того, що вимагається від співробітника на будь-якому робочому місці. Це сумліннсть і працелюбство, хороша пам'ять і уміння спілкуватися з людьми.

Ця робота заряджена позитивною енергією, адеж ви будете за родом своєї діяльності мати справу з екзотичними краями, одні лише назви яких здатні збудити уяву. Ви будете розповідати клієнтам про маршрути і сервіси, про переваги різних готелів і послуг. Ваша професія буде пов'язана з організацією відпочинку, тому дарує море позитивних емоцій. Такі само приємні почуття приносить і спілкування з людьми, які планують свій відпочинок або відпочинок своїх близьких. Всі налаштовані добре провести час і заздалегідь вдячні за вашу увагу і турботу.

Кожного дня ви будете працювати не з нудними балансами і рахунками, а з таємничими країнами, вабливими і дивовижними. Ваше робоче місце будуть оточувати не складні діаграми, а кольорові постери з зображенням лазурового узбережжя і найвідоміших світових пам'яток архітектури.

До безумовних переваг цього роду діяльності можна віднести можливість по роботі особисто подорожувати у різні куточки світу, побачити всі пам'ятки не на картинках у глянцевому журналі, а на власні очі. Для працівників туристичної сфери існують ознайомчі тури, які дозволять вам за символічну плату особисто відчути переваги сервісу, оцінити комфортабельність готелів і якість екскурсій.

Але слід пам'ятати і про те, що в кожній професії є свої труднощі. В цьому випадку, в професії менеджера з туризму - це людський фактор. Клієнти бувають різні, часом вони самі погано уявляють, чого хочуть. Чому вам знадобиться терпіння і такт, щоб уважно вислухавши замовника, запропонувати оптимальний відпочинок, який задовольнить його бажання, і буде відповідати фінансовим можливостям. А ще вам потрібно бути готовим до врегулювання різних «накладок», які можуть виникнути під час поїздки. Хоча туристична фірма всього лише посередник в наданні послуг, але у випадку непередбачених ситуацій клієнти в першу чергу звернуться до туристичного менеджера. И ви маєте бути готові вжити заходів, щоб адекватно відреагувати у складній ситуації. Ви забудете про відпустку з травня по вересень, тому що це найбільш «гарячий» час в туристичному бізнесі, і ви будете потрібні в офісі.

Але все це компенсується позитивними емоціями, якими поділяться з вами люди, які повернулися після гарно проведеної відпустки. Вони ще не один раз звернуться в ваше агентство і порадять його знайомим і друзям.

Основні переваги наших курсів:

  • Ми не готуємо теоретиків, ми готуємо практиків.
  • Ми приділяємо багато уваги можливим помилкам при оформленні турів, що в майбутньому збереже вам масу часу, грошей і нервів.
  • Ми прибрали з наших програм все зайве, що займає багато навчальних годин, але не дає ніякої практичної інформації, необхідної в роботі.
  • Наші викладачі - люди з досвідом роботи в туризмі, справжні практики.
  • Ми завжди на зв'язку з нашими випускниками, вони можуть звертатися до нас в будь-який час, і ми завжди готові допомогти.

Курс туризму включає:

  • лекційну частину, яка дасть можливість ознайомитися з основними поняттями, термінами в туризмі.
  • теоретичну частину, яка надає слухачам інформацію по темі, підкріплену реальними прикладами з практики існуючих туристичних фірм.
  • практичну частину, яка проходить у вигляді своєрідних ділових ігор, в яких розглядаються конкретні ситуації, які виникають в реальному житті.

Аудиторія: Всі бажаючі стати успішними менеджерами з туризму
Мета: ознайомитися зі специфікою туристичного бізнесу і продажів у туризмі

В процесі навчання на курсах з туризму, слухачі здобувають знання і уміння, які абсолютно необхідні сучасному менеджеру з туризму.

Структура навчальної програми: побудована таким чином, що в неї можна включити достатньо великий об'єм інформації, якою повинен володіти фахівець в сфері туризму.

Таким чином, ви дізнаєтесь про правові і організаційні аспекти діяльності туристичної фірми, навчитесь найбільш правильно вибудовувати свої відносини з потенційними клієнтами. Це найважливіше, тому що в умовах жорсткої конкуренції, яка має місце серед представників туристичного бізнесу, важливий кожен клієнт, від цього залежить успіх і процвітання фірми. Ви дізнаєетесь про всі нюанси цієї професії, вам покажуть і розкажуть про всі «підводні камені» вашого фаху на реальних прикладах діючих в даний момент туристичних агентств.

Випускники курсів можуть працювати за фахом менеджер з туризму або керівник напрямку туристичної фірми.

Викладач курсу: Клименко Наталія
Наталія у туристичній галузі з 1992року. Працювала в декількох туристичних компаніях-операторах. Учасниця рекламних турів в ОАЕ, Єгипет, Туреччину, о. Крит, Угорщину. Детальніше →
1 година - 60 хв. Тривалість курсу залежить від розкладу
Безкоштовне пробне заняття. Без передоплати
Приклад сертифіката розміщено на сайті зліва
5% - при повній оплаті за курс 10% - при записі вдвох
Вартість за безготівкою для всіх груп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3990 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалВартістьЗапис
22лютого
або1 березня
по вихідним
10:00-12:00
Сб, Нд
8 тижднів (2 мес.)
8 занять по 2 години (16г)
16 березня
4 800грн
22лютого
або1 березня
по вихідним
12:00-15:00
Сб, Нд
5 тижднів (1.3 мес.)
5 занять по 3 години (16г)
8 березня
4 800грн
24лютого
через 6 днів
ранкова група
10:00-12:00
Пн, Ср, Пт
3 тиждня (0.8 мес.)
8 занять по 2 години (16г)
12 березня
4 800грн
24лютого
через 6 днів
ранкова група
10:00-13:00
Пн, Ср, Пт
2 тиждня (0.5 мес.)
5 занять по 3 години (16г)
5 березня
4 800грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 500 грн
За весь курс (грн/чол): 5000 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 10
На території клієнта (грн/год з чол): 550 грн
  1. Основні поняття туризму. Функції туризму, види туризму, види турів
    • Види подорожей в міжнародному, в'їзному і внутрішньому туризмі
    • Тури за кордон і по Україні.
    • Види турів: відпочинок на морі, екскурсійні тури, гірськолижні тури, автобусні тури, авіа і залізничні тури, круїзи (морські, річкові), шоп-тури
    • Освіта за кордоном як вид туризму (мовні табори та курси)
    • Нестандартні або індивідуальні тури: полювання, риболовля, дайвінг, відпочинок на яхтах, в замках, відпочинок на озерах, весільні тури, залізничні круїзи, лікування і оздоровлення, корпоративний туризм, виставки, відвідування чемпіонатів світу, олімпіад, гран-прі, SPA – тури, відвідування концертів, карнавалів, фестивалів.
    • Вплив COVID-19 на планування подорожей
  2. Турпродукт
    • Турпродукт, ціноутворення.
    • Пакетна вартість і комісія.
    • Формування індивідуального туру. Калькуляція. Прибуток.
  3. Учасники туристичного процесу. Правові аспекти надання туристичних послуг
    • Туроператор. Агентська мережа.
    • Робота з туроператором
    • Робота з сайтами туристичних операторів
    • Як орієнтуватися на сайті туроператора (практичне заняття)
    • Спеціальні пропозиції. SPO – що це таке.
    • Онлайн бронювання. Специфіка онлайн бронювання
    • Перегляд наявності місць на чартерних рейсах
    • Stop-sale – припинення продажів готельних номерів.
    • Договори в туристичному бізнесі
    • Агентський договір
    • Договори з клієнтами (договори на туристичне обслуговування)
    • Ануляція, штрафні санкції.
    • Порядок подання претензій і вирішення конфліктних ситуацій
    • Умови зміни і розірвання різних видів договорів.
    • Заполненння договору з туристом, заповнення заявки, прийняття грошових коштів, виписка касових документів. (практичне заняття).
    • Відгуки туристів відносно відпочинку в готелях
    • Спілкування з туристами у месенджерах
    • Підбір туру
    • Підбір туру онлайн (практичне заняття)
    • Розрахунок індивідуального туру
  4. Робота з туроператором
    • Організаційна структура туроператорської фірми
    • Телефонні дзвінки менеджеру з напрямку
    • Запити туру електронною поштою. Як правильно скласти запит (практика: створення листа)
    • Оформлення заявки: електронною поштою, онлайн-бронювання (практичне заняття)
    • Підтвердження заявки
  5. Паспортно - візові питання
    • Закордонний паспорт. Біометричний паспорт.
    • З якого віку оформляють закордонний паспорт?
    • Термін оформлення і процес оформлення
    • Паспорт дитини
    • Нотаріальний дозвіл на вивезення дитини за кордон.
    • Порядок оформлення і отримання виїзних віз. Шенгенська віза. Безвізовий або спрощений в'їзд в країну. Перелік країн шенгенської угоди.
    • Види віз.
    • Складні візи.
    • Консульства яких країн не приймають в роботу «чисті паспорти».
    • Неповерненці.
    • Що робити в разі відмови у видачі візи.
    • Відкриття візи іноземним громадянам.
    • Пересування всередині країн шенгенської угоди з відкритою візою.
    • Митний контроль при в'їзді та виїзді.
    • Митні формальності (особливо країн).
    • Провезення багажу.
    • Митні заборони. Санітарно-епідеміологічний контроль.
  6. Транспортне обслуговування туристів
    • Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобіів (авіа, залізниця, автобуси)
    • Авіаперельоти: українські авіакомпанії
    • Відомі світові авіаперевізники
    • Види літаків, розташування місць в літаку.
    • Порядок бронювання квитків. Чартерні перевезення. Регулярні рейси. Затримка рейсів.
    • Правила поведінки туристів (пасажирів) в аеропорту: митний контроль, реєстрація на рейс, посадковий талон, багажний купон, паспортно-візовий контроль
    • Авіаквитки: паперові чи електронні
    • Стиковка рейсів. Мінімальний час для стиковки
    • Транзитна зона
    • Реєстрація на рейс
    • Багаж: вага багажу, багаж загублений. Поведінка в непередбачених ситуаціях. Ручна поклажа.
    • Переліт. Харчування під час польоту.
    • DUTY FREE
    • Бронювання квитків
    • Трансфери: індивідуальні і групові. Зустрічі - проводи туристів.
    • Безпека при транспортних подорожах.
  7. Організація харчування
    • Технологія і організація харчування туристів. Види харчування.
    • Вимоги до якості і безпеки харчування.
    • Відповідальність сторін за договором (скарги, претензії).
  8. Обслуговування VIP
    • Характеристика, обробка, ведення і виконання замовлення VIP.
  9. Дотримання законів країни перебування, правил і звичаїв
    • Правові і морально-етичні аспекти. Загальні положення. Специфіка конкретної країни. Відповідальність туриста.
  10. Екскурсійне обслуговування
    • Види екскурсій.
    • Технологія підготовки і організації екскурсій (планових і додаткових).
    • Правила безпеки при проведеннні екскурсій.
    • Вартість екскурсій. Вартість екскурсій у туроператора і в місцевих екскурсійних бюро. Різниця.
  11. Планування діяльності менеджера
    • Планування.
    • Важливість планування.
    • Професійні туристичні програми - CRM
    • Робота з програмами (практика).
    • Консультування і спілкування з клієнтом.
    • Знайомство і встановлення контакту з Туристом
    • З'ясування запитів і потреб Туриста
    • Демонстрація ваших можливостей і переваг
    • Підбір туру для Туриста (практика)
    • Підведення до покупки туру
    • Корисні поради по роботі з Туристами
    • Професіоналізм, моральні і психологічні аспекти спілкування.
    • Інформованість, право вибору.
    • Розгляд претензій, зауважень і скарг.
    • Захист прав туриста і інтересів фірми (практика, рольові ігри).
  12. Етапи продажу
    • Встановлення контакту.
    • Виявлення потреб.
    • Обслуговування запиту.
    • Завершення розмови – запрошення в офіс. (практика)
  13. Порядок реалізації туристичних послуг.
    • Прийом замовлення на туристичне обслуговування (виявлення потреб клієнта).
    • Пропозиція турпродукта клієнту.
    • Вибір турпродукта Клієнтом і виконання замовлення.
    • Бронювання туру.
    • Підписання договору купівлі-продажу туристичного продукту. (практика)
  14. Пакет туристських документів.
    • Авіаквитки
    • Ваучер
    • Страховка
    • Тестування на COVID-19
    • Видача пакету документів (практика)
  15. Залікова робота

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Абсолютно згодна з висловлюванням А. Камю про те, що «подорож як найбільша і серйозна наука допомагає нам знову знайти себе».

Наталія Миколаївна - прекрасний педагог-професіонал, майстер своєї справи.

У туристичній галузі з 1992року. Працювала в декількох туристичних компаніях-операторах. Учасниця рекламних турів в ОАЕ, Єгипет, Туреччину, о. Крит, Угорщину.

  • Знає готельні бази масових напрямків, європи, екзотики.
  • Є досвід роботи з операторськими напрямками.
  • Досконало володіє технікою продажів в туризмі.
  • Знає інші напрямки і має свою клінтскую базу.

Навчить:

  • продавати туристичний продукт швидко і професійно в офісі та по телефону;
  • працювати з операторами, агентствами і документами;
  • працювати з консульствами;
  • надавати актуальну інформацію по напряму: наявності місць на рейсах, зупинку продажів в готелях і ін.
  • обробляти інформацію і оновлювати.

Наталія Миколаївна в тому ж досконало знає круїзний ринок і активно продає круїзи компанії «Royal Caribbean Internationаl».

У 2004 році відкрила своє туристичне агентство і  займається продажами турів.

Щедро ділиться своїм величезним і різнобічним досвідом. На її заняттях завжди панує приємна і доброзичлива атмосфера.

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований термін.

Порядок запису та оплати

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати