Зразок сертифiкатуОбразец сертификата
Online оплата

Повний курс рестораного бізнеса

курсы ресторанного бизнеса
Рейтинг курса: 4.9/5 (183)

Повний курс з ресторанного бізнесу відкриє перед Вами секрети цього непростого, високо конкурентного бізнесу. Чим популярний, успішний ресторан / кафе виділяється на тлі численних безликих закладів? Як створити атмосферу, в якій відвідувачі будуть почувати себе бажаними гостями і захочуть знову і знову повертатися до вас? Хороша кухня, бездоганне обслуговування, привабливий дизайн, нюансів безліч, упустити не можна нічого. Щоб досягти відмінних результатів, Ви повинні знати, як правильно організувати роботу ресторану, кафе; управляти персоналом і виробництвом, вибрати маркетингову стратегію.

Що буде розглянуто на курсі?

В першу чергу в рамках курсу Ви отримаєте уявлення про систему управління рестораном / кафе / баром. Ви дізнаєтеся про обов'язки і секрети успішної роботи менеджера. Цей співробітник бере безпосередню участь в обслуговуванні клієнтів і повинен бути уважним і гостинним, сприяти створенню затишної і приємної атмосфери закладу, в його компетенцію входить вирішення спірних ситуацій з відвідувачами і навчання персоналу. На нього покладаються такі обов'язки, як підбір персоналу і організація праці офіціантів і працівників кухні, бару, каси, складу, а також ведення різної документації.

Цільова аудиторія курсу ресторанного бізнесу: : Власники, керівники менеджери ресторану / кафе / бару; офіціанти; шеф-кухаря, кухаря.

Менеджер ресторану зобов'язаний володіти якостями ефективного управлінця і умінням розташувати до себе, викликати симпатію і довіру клієнтів. Знання менеджера повинні охоплювати всі сторони роботи ресторану / кафе / бару, дуже важливо, щоб ці знання були не тільки теоретичними, але і обов'язково практичними. Тому наші курси ресторанного бізнесу побудовані навколо вирішення реальних практичних завдань, які стоять перед адміністратором ресторану / кафе / бару.

Які теми входять в програму курсу?

Як вже було сказано вище, програма повного курсу також включає ключові розділи: система управління підприємством ресторанного бізнесу, інструментах, методах і підходах в роботі; управління виробничим процесом, тобто приготуванням страв, складання калькуляцій (розрахунок витрат сировини) і маркетинг в ресторанному бізнесі. Кожен з цих блоків знань вкрай важливий насамперед для менеджера / адміністратора ресторану, на якому лежить відповідальність за всі аспекти роботи закладу. Крім того, знаннями про організацію виробничого процесу і складанні калькуляцій повинні володіти та інші співробітники ресторану (бухгалтер, старший кухар, завідувач виробництвом).

Що дасть курс?

Наш курс ресторатора дасть Вам унікальну можливість дізнатися ресторанний бізнес зсередини. Він буде цікавий і корисний для Вас, перш за все, якщо Ви плануєте відкрити ресторан або кафе, претендуєте на посаду менеджера ресторану або вже працюєте менеджером і хотіли б підвищити рівень своїх знань. Цей курс в нашому навчальному центрі ведуть викладачі-практики, тобто люди, які мають досвід відкриття ресторану-кафе «з нуля», управління рестораном, досвід у виробничій сфері, маркетингу.

Викладач курсу: Мельнічук Олена
Олена Анатоліївна з самого початку занять заволодіває увагою групи. Вміє мотивувати аудиторію на успішне навчання, легко знаходить індивідуальний підхід до кожного слухача і докладно відповідає на будь-які запитання, які виникають по ходу навчання. Детальніше →
Викладач курсу: Собчук Лілія
Лилия разрабатывала концепцию, открывала, запускала, вела и сопровождала рестораны «Маракеш» в Киеве и Донецке, лаунж-кафе Ландыш в Киеве. Также работала директором ресторана «Маракеш» и ресторана «Шафран» ресторанной сети «Мировая карта», управляющим Будда Бара и лаунж-кафе Ландыш. Трудовой стаж в сфере ресторанного бизнеса 22 года: от администратора до управляющего ресторана. Детальніше →
В июне/июле мы предлагаем нашим слушателям (по желанию) смешанный режим обучения (офлайн Киев/онлайн).
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
До 35%
Цiна для юр. особ
4935 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
3червня
наступне заняття
денна група
12:00-14:00
Пн, Ср, Пт
3 тиждня (0.8 мес.)
8 занять по 2 години
12 червня
4 700 грн -35%
3 055грн
8червня
через 5 днів
денна група
15:00-18:00
Пн, Ср, Пт
4 тиждня (1 мес.)
10 занять по 3 години
29 червня
4 700грн
9червня
через 6 днів
денна група
13:00-16:00
Вт, Чт
5 тижднів (1.3 мес.)
10 занять по 3 години
9 липня
4 700грн
15червня
через 12 днів
ранкова група
10:00-15:00
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт
2 тиждня (0.5 мес.)
6 занять по 5 годин
22 червня
экспресс
4 700грн
заявок: 1 / мест: 8

1 –
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 350 грн 280 грн 196 грн
За весь курс (грн/чол): 6300 грн 5880 грн 4700 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 18 21 24
На території клієнта (грн/год з чол): 400 грн 330 грн 207 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 6300 грн/чол (18 год)
2 слухача: 280 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 5880 грн/чол (21 год)
На території клієнта:
1 слухач: 400 грн/год з чол.
2 слухача: 330 грн/год з чол.

Модуль 1

В даному модулі дається слухачам цілісне уявлення про систему управління підприємством ресторанного бізнесу, інструментах, методах і підходах в роботі.

Цільова аудиторія

  • Власники, керівники менеджери ресторану / кафе / бару.
  1. Сучасне поняття «Підприємство громадського харчування», його особливості, коротка характеристика основних типів підприємств ОП:
    • у чому основа концепції ресторану і чим вона характеризується для кожного з форматів / типів ;
    • основні фактори успіху роботи підприємства ресторанного бізнесу; людський фактор;
  2. Організаційна структура підприємства громадського харчування, місце і роль менеджера в управлінському персоналі:
    • структура підприємства / типова схема /, основні підрозділи, їх функції; можливості суміщення функцій при роботі скороченим штатом; лінійні керівники їх функції та обов'язки; взаємодії підрозділів ресторану;
    • матеріальна відповідальність і санітарні норми на підприємствах громадського харчування; контроль за термінами проходження медичного огляду працівниками підприємства.
    • роль менеджера в організації обслуговування відвідувачів, посадова інструкція менеджера ресторану / основні розділи, їх зміст /.
  3. Організація роботи персоналу торгового залу:
    • посадові інструкції обслуговуючого персоналу залу; основні функції кожного працівника залу;
    • принцип формування змін працівників торгового залу, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги;
    • проведення оперативних зборів «5 хвилинок»;
    • вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни персоналу торгового залу;
    • підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів / стандарти і вимоги до меблів залу; столові прилади і посуд; сервіровка столів, типи сервірування, предмети сервірування столу; столовий текстиль /; робочих місць працівниками торгового залу; санітарні вимоги до торговельного залу;
    • зустріч і розміщення гостей в залі, бронювання місць в ресторані / схема бронювання /, попередні замовлення / журнал обліку попередніх замовлень /, організація обслуговування банкетів;
    • процес обслуговування відвідувачів / підготовка робочого місця офіціанта; зустріч гостей; уявлення меню; техніка пропозиції страв і напоїв; техніка прийому замовлення; послідовність подачі страв і напоїв до столу; подача вин, пива, шампанського, коньяку, хліба, салатів, фруктів, порційних страв, подача страв і соусів «в обнесення», подача супу, десертів, чаю та кави, правила розстановки напоїв і страв на столі; коригування сервіровки в залежності від замовлення; підтримання порядку на столі; подача фінгерболлов, ошиборі - вологі гарячі або холодні рушники; розрахунок з відвідувачами: подача рахунку, способи розрахунку, знижки, чайові; прощання з гостями; процедура збору столу з подальшою попередньою сервіровкою /;
    • дії менеджера з попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів;
    • розробка та затвердження прейскуранта цін на посуд, прилади, скло (в разі бою, псування, втрати, виносу клієнтами). Для кого важлива дана процедура;
  4. Організація роботи бару:
    • поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів;
    • обладнання бару, коротка характеристика посуду та інвентарю;
    • організація постачання бару, сертифікати якості на продукцію бару;
    • посадова інструкція бармена ресторану / кафе / бару;
    • організація робочого місця бармена, підготовка бару до обслуговування відвідувачів;
    • порядок складання асортименту бару і карт напоїв;
    • обслуговування відвідувачів в барах, нові технології і форми; обслуговування за стійкою бару; комбіноване обслуговування; обслуговування банкетів, фуршетів, презентацій; обслуговування на дискотеках, флейринг-шоу, спідміксінг; порядок і форми розрахунку з відвідувачами; завершальні роботи після відходу гостей /;
    • функції сомельє;
    • тютюновий сервіс в барі
    • що повинен знати менеджер про напої / аперитиви; столові вина, десертні вина, кріплені вина, ігристі вина; шампанське; французькі, італійські і вина інших регіонів; міцні спиртні напої, лікери, коктейлі, пиво; гарячі напої: чай, кава; фруктові напої, мінеральна вода /.
  5. Організація роботи кухні:
    • посадові інструкції завідувача виробництвом / шеф-кухаря, технолога / і працівників виробництва функції і обов'язки);
    • виробниче обладнання на кухні / холодильне, теплове, електромеханічне, нейтральне /; вимоги до маркування обладнання та інвентарю; санітарні вимоги до обладнання та приміщень кухні;
    • кулінарна характеристика страв, контроль над їх виготовленням і подачею відповідно до технологічних карт / холодні закуски: рибні, овочеві, м'ясні; бутерброди і канапе; гарячі закуски - рибні, з морепродуктів, субпродуктів, з птиці, дичини, овочів і грибів, яєчні і борошняні страви; гарніри і соуси; супи; гарячі другі рибні та м'ясні страви; страви з домашньої птиці; страви з овочів і грибів; солодкі страви і десерти /;
    • контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії менеджера при відсутності того чи іншого продукту;
    • аналіз і контроль інвентаризації товарних залишків, списання продуктів;
    • контроль за наявністю сертифікатів якості / якісних посвідчень / на продукти, що надходять на кухню підприємства;
    • контроль за веденням санітарного та бракеражного журналів, журналів обробки сировини і списання товарів.
  6. Організація роботи каси:
    • посадова інструкція касира ресторану / кафе / основні функції та обов'язки /;
    • порядок ведення касової книги; порядок роботи з касовими стрічками;
    • складання касової звітності;
    • закриття зміни, зняття виручки, розмінна монета.
  7. Організація роботи складської групи (комор і камер зберігання):
    • посадова інструкція завідувача складом / комірника / ресторану;
    • приймання та відпуск продуктів / товарів, документальне оформлення складських операцій;
    • вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів.
  8. Роль менеджера в процесі управління персоналом ресторану:
    • ідбір персоналу (джерела пошуку, телефонне інтерв'ю, особиста бесіда)
    • навчання персоналу (стажування, роль наставництва, тестування, тренінги);
    • зв'язок і навчання (договір з адміністрацією навчального закладу про надання бази практики для студентів за спеціальностями - кухар, офіціант, бармен, адміністратор)
    • мотивація персоналу, роль керівника в даному процесі;
    • заохочення і корпоративна культура працівників підприємства громадського харчування.
  9. Документація, за яку несе відповідальність менеджер ресторану (наявність і оформлення):
    • журнал перевірок / заповнюється представниками контролюючих органів-СЕС, податкова і пожежна інспекції, захист прав споживача /;
    • журнал з техніки безпеки співробітників;
    • журнал з пожежної безпеки співробітників;
    • інвентаризаційні відомості обладнання та інвентарю;
    • куточок споживача:
      • копія свідоцтва про держ. реєстрації
      • копія свідоцтва про сплату податку
      • копії торгового патенту та ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами
      • Закон України «Про захист прав споживачів»
      • Правила торгівлі продовольчими товарами
      • Книга відгуків та пропозицій;
    • графіки роботи персоналу підприємства (планові і фактичні)
    • медичні книжки працівників (контроль за за своєчасним проходженням мед. огляду);
    • інструкції по санітарним нормам миття та дезінфекції обладнання, інвентарю, кухонного та столового посуду; нормам обробки рук і особистої гігієни співробітників ресторану;
    • сертифікати якості / якісні посвідчення / на виробничу сировину, товари та продукцію бару.

✦✦✦✦

Модуль 2

В даному модулі дається слухачам цілісне уявлення про виробничу сферу (кулінарне приготування страв).

Цільова аудиторія

  • Власники, керівники менеджери ресторану / Кафе / бар.
  1. Принципи організації обліку товарів і сировини на виробництві / Загальні / на підприємствах громадського харчування.
  2. Посадові інструкції адміністративного і виробничого персоналу ресторану:
    • директора ресторану;
    • бухгалтера ресторану;
    • завідувача виробництвом / шеф-кухаря, технолога / ресторану;
    • старшого кухаря зміни ресторану;
    • кухарів ресторану.
  3. Матеріальна відповідальність, її види, договору матеріальної відповідальності на підприємствах громадського харчування.
  4. Збірник рецептур страв і кулінарних виробів:
    • принципи побудови та основні розділи;
    • методика розрахунку витрат сировини, виходу напівфабрикатів і готових виробів / по розділах «Збірника рецептур»;
    • норми втрат при тепловій обробці страв;
    • норми взаємозамінності продуктів в процесі приготування страв.
  5. Документи виробництва, їх класифікація, реквізити та вимоги до змісту:
    • схема розробки меню підприємства; порядок складання плану-меню (ф. ОП-2) та інших документів за уніфікованими формами (ф.ОП-3, ф.ОП-4, ф.ОП-5, ф.ОП-6, ф.ОП-16);
    • складання технологічних карт; нюанси їх оформлення в цьому законодавстві; відміну технологічних карт від технічних умов;
    • зв'язок технологічних і калькуляційних карт в сучасній діяльності;
    • методика складання калькуляцій на страви, калькуляційні картки (ф.ОП-1).
  6. Сучасні тенденції в кулінарії:
    • прийоми теплової обробки продуктів;
    • естетика подачі страв;
    • енергозберігаюче сучасне обладнання підприємств громадського харчування.

✦✦✦✦

Модуль 3

В даному модулі ви навчитеся розраховувати витрати сировини для основних видів продуктів, працювати з технологічними картами.

Цільова аудиторія

  • Завідувачі виробництвом, шеф-кухар, кухар, менеджер ресторану / кафе / бару.
  1. Методика розрахунку витрат сировини, виходу напівфабрикатів і готових виробів:
    • розділ «М'ясо»;
    • розділ «Субпродукти, ковбасні вироби і свинокопченості»;
    • розділ «Сільськогосподарська птиця»;
    • розділ «Риба»;
    • розділ «Картопля, овочі, гриби, плоди, ягоди, горіхи»;
    • розділ «Гастрономічні товари».
  2. Норми втрат при тепловій обробці страв і борошняних виробів.
  3. Тривалість теплової обробки деяких продуктів.
  4. Норми взаємозамінності продуктів при приготуванні страв.
  5. Порядок складання калькуляційних карток, розрахунок кількості сировини за нормативами.
  6. Практичне заняття: тема «Розрахунок витрат сировини, виходу напівфабрикатів і готових виробів».
  7. Практичне заняття: тема «Складання технологічних карток».

✦✦✦✦

Модуль 4

В даному модулі дається слухачам цілісне уявлення про економіку підприємства і його ціноутворення.

Цільова аудиторія

  • Власники, керівники менеджери ресторану / Кафе / бар.
  1. Ціноутворення в громадському харчуванні:
    • типи і структура меню;
    • собівартість страв і напоїв;
    • види цін, порядок їх формування;
  2. Структура товарообігу підприємства:
    • планування товарообігу ресторану; бюджет підприємства;
    • поняття середнього чека і його суть; визначення середнього чека підприємства;
    • планування прибутковості ресторану;
    • проведення аналітики показників прибутковості;
  3. Управління поточними витратами:
    • штатний розклад і фонд оплати праці;
    • питома вага собівартості сировини і товарів в структурі товарообігу; контроль собівартості продукції;
    • орендні ставки в видаткової частини товарообігу;
    • статті експлуатаційних витрат; питома вага кожної з статей в структурі товарообігу;
    • аналіз поточних витрат в ресторані; фактори, що впливають на формування поточних витрат підприємства;
    • податкова політика; перевірка ресторану і перевіряючі органи.
  4. Управління прибутком і рентабельністю:
    • залежність торгової націнки і середнього чека; вплив попиту на пропозицію;
    • методика контролю коефіцієнта торгової націнки і управління продажами.

✦✦✦✦

Преподаватели этого курса


Ольга Орлова пройшла свій професійний шлях від офіціанта до бізнес-тренера.

Працювала керівником  Кав`ярі – піцерії «Scorini» м.Києва. Також  довгий час на посаді адміністратора (ресторани «Мадрид», «Моссо»).

Є досвід роботи бухгалтером у ресторанному господарстві, досвід надання послуг мобільного харчування.

Наявний досвід викладання з предметів «Організація обслуговування», «Технологія змішування коктейлів», «Санітарі норми та гігієна персоналу», «Іноземна мова», «Торгово-технологічне обладнання», «Кулінарна характеристика страв» у начальних закладах.

Тренінг «Сервіс як конкурентна перевага»  по теперішній час є успішним серед закладів відпочинку, ресторанів, барів, кафе.

Орлова Ольга на даний  час  являється бізнес-тренером  у ресторанній сфері, а саме:

  • Проводить навчання з персоналом;
  • Здійснює аналіз інвентаризації;
  • Допомагає розробити  структури та посадові інструкції;
  • Допомагає усунути недоліки із охорони праці та пожежної безпеки;
  • Здійснює розділення підрозділів та взаємозв’язок між ними;
  • Допомагає скласти бюджет в ресторані (на місяць, рік), проаналізувати витрати;
  • Складає мотиваційні програмами для персоналу з ціллю збільшення товарообігу;
  • Розробляє програми лояльності для існуючих та потенційних гостей;
  • Надає послуги «Таємного покупця» та  повний перелік зауважень.

Останній проект:  м.Київ,  консультація  на локації, в якій об'єднані 3 ресторани з 4ма різними  кухнями. (2 повноцінні ресторани, 1 ресторан з доставки їжі, та додатковий підрозділ кухні з доставки).

Постійно підвищує свій професійний рівень і ділиться своїми знаннями із людьми, які тільки починають працювати у сфері ресторанного бізнесу, а також, які прагнуть відкрити  свою справу в цій галузі.

При викладанні цілком віддається потребам слухачів і їх проблемам.

Має унікальну здатність давати реальні поради кожному  слухачу згідно його сфери роботи.

На даний момент володіє  достатнім досвідом адміністрування в сфері ресторанного бізнесу, що стосується всіх управлінських процесів, які пов'язані з запуском та розкруткою нового або існуючого закладу, його життєдіяльністю та розвитку.

 

Лілія Іванівна закінчила Київський технікум готельного господарства за спеціалізацією Організація обслуговування в готелях і ресторанах, а також Київський національний торгово-економічний університет за спеціалізацією Менеджмент в громадському харчуванні, готельному господарстві і туризмі.

Трудовий стаж в сфері ресторанного бізнесу 22 роки: від адміністратора до керівника ресторану.

Розробляла концепцію, відкривала, запускала, вела і супроводжувала ресторани «Маракеш» в Києві та Донецьку, лаунж-кафе Конвалія в Києві. Також працювала директором ресторану «Маракеш» і ресторану «Шафран» ресторанної мережі «Мировая карта», керуючим Будда Бара і лаунж-кафе Конвалія.

В її обов'язки входив ряд завдань:

  • Організація і контроль роботи ресторану
  • Контроль за дотриманням стандартів сервісу та якості обслуговування
  • Організація і проведення банкетів, фуршетів і корпоративних вечірок
  • Рішення конфліктних ситуацій
  • Управління персоналом - адміністрування, підбір, навчання (семінари, тренінги), адаптація, мотивація, розподіл завдань, оцінка виконання, атестація.
  • Ведення господарської діяльності
  • Ведення внутрішньої звітності
  • Контроль асортименту і якості страв і напоїв
  • Формування меню кухні та бару, складання калькуляцій і ціноутворення
  • Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками
  • Контроль закупівель і товарообігу
  • Робота з контролюючими органами

Лілія постійно вчитися, удосконалює свої знання, відвідуючи семінари-практикуми та тренінги.

Щедро ділиться зі слухачами своїм величезним досвідом, накопиченим в практичній роботі.

Уважна, доброзичлива, вміє донести матеріал до кожного, докладно відповідає на всі питання по темі занять.

Подробнее ↑

Олена Анатоліївна має досвід управлінської діяльності понад 15 років.

Успішно займала посаду директора в таких ресторанах: ресторан "Реал" (3 роки), ресторан "Кумбари" (1 рік), ресторан "У тата Карло" (5 років), клуб-ресторан "Спорт - тайм" (3 роки) ( м.Вінниця).

В її основні обов'язки входили:

  • відкриття ресторану;
  • загальне керівництво;
  •  фінансова відповідальність;
  • робота з постачальниками продукції;
  • розрахунки з державними та фінансовими структурами;
  •  підбір та навчання персоналу;
  •  вирішення конфліктних ситуацій;
  •  контроль за якістю продукції і рівнем обслуговування клієнтів;
  •  аналіз, планування і перспективи розвитку підприємства;
  •  розробка заходів по залученню клієнтів і поліпшенню якості обслуговування (реклама, акції); організація кейтерингу.

Освіта: Вінницький торговельно-економічний інститут,  Диплом товарознавця промислових  товарів вищої кваліфікації.

Олена Анатоліївна з самого початку занять заволодіває увагою групи. Вміє мотивувати аудиторію на успішне навчання, легко знаходить індивідуальний підхід до кожного слухача і докладно відповідає на будь-які запитання, які виникають по ходу навчання.

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Адміністратор ресторану
2200грн
Официант
2200грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати