Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси Офіс-менеджера (курси секретаря, помічника керівника)

курсы офис-менеджера, курсы секретаря
Рейтинг курса: 4.9/5 (62)

Навчальний курс «Офіс-менеджмент» буде корисний для початківців секретарів, секретарів які працюють, офіс-менеджерів і всіх бажаючих отримати максимум необхідних і корисних знань в області секретарської справи і управління офісом.

Робота секретаря, або офіс менеджера, має велике значення в житті великої або невеликої компанії. Від того наскільки відповідальний і професійний секретар залежить багато чого. Секретар за своєю суттю повинен багато вміти і знати. Грамотність, акуратність, комунікабельність, відповідальність і пунктуальність - це основні якості, якими повинен володіти секретар.

У такій спеціальності як секретар навчання просто необхідно, воно допоможе знайти певні навички і якості, важливі в роботі секретаря та офіс-менеджерів.


Прослухавши курс, Ви дізнаєтеся:

  • Які існують сучасні вимоги до роботи секретаря,
  • Що потрібно знати для правильного і ефективного спілкування в діловому середовищі,
  • Як ефективно планувати свій робочий час і робочий час керівника,
  • Які бувають підводні камені в роботі та як їх правильно обходити,
  • Як скласти кадровий документ, щоб він зміг успішно витримати будь-яку перевірку,
  • Як уникнути помилок в роботі, які можуть призвести до проблем та штрафів,
  • Як правильно зберігати кадрову документацію, щоб згодом без проблем передати її в державний архів.

Навчання секретарів проводиться за спеціальною програмою нашими професійними викладачами, які розкриють вам всі тонкощі і секрети роботи секретаря. Розкажуть вам про основні призначення секретаря і про його обов'язки. Поділяться з вами своїм досвідом і пояснять, як вести себе в тій чи іншій ситуації і як встигати вчасно виконувати відразу кілька завдань і доручень керівництва.

Також Ви отримаєте відповіді на питання, які часто виникають в роботі секретаря, і зможете самостійно створити ефективний документообіг в компанії.

В кінці навчання ви отримаєте пакет методичних матеріалів, що включає в себе практичну інформацію по курсу.

В 2020г мы предлагаем нашим слушателям смешанный режим обучения (офлайн Киев/онлайн). Один день в неделю вы посещаете в офисе, один - обучаетесь дома.
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
2835 грн

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач 2 слухача 3 слухача
На нашiй території (грн/год з чол): 300 грн 240 грн 125 грн
За весь курс (грн/чол): 4800 грн 4560 грн 2700 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 16 19 22
На території клієнта (грн/год з чол): 350 грн 290 грн 150 грн
Індвідуальне навчання
На території навчального центру:
1 слухач: 300 грн/год з чол.
За весь курс (1 слух): 4800 грн/чол (16 год)
2 слухача: 240 грн/год з чол.
За весь курс (2 слух): 4560 грн/чол (19 год)
На території клієнта:
1 слухач: 350 грн/год з чол.
2 слухача: 290 грн/год з чол.
МОДУЛЬ 1
  1. Сучасні вимоги до функціонального напрямку офіс-менеджменту
    • Професійна класифікація офісних працівників
      • Види робіт професій посад
      • Посадові інструкції
    • Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника)
    • Принципи нормування робіт "офісного" типу.
  2. Культура усного і письмового ділового спілкування
    • Матриця ділового спілкування зі співробітниками
    • Усні переговори
    • Мистецтво телефонного спілкування
    • Правила складання ділових листів
    • Правила листування
    • Складаємо листи з проблемних ситуацій
  3. Основи ділового етикету та ділового спілкування
    • Норми ділової поведінки
    • Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі
    • Корпоративний стиль. Складові корпоративного стилю. Оформлення та замовлення візитних карток, конвертів, запрошень, папок, вивісок, показників
    • Організація прийому ділових партнерів: частування, представницькі витрати.
    • Проведення презентацій: оренда приміщення, організація фуршету, комплект презентаційних матеріалів, бізнес-сувеніри
    • Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки
    • Мовний етикет
    • Психологічні основи ділового спілкування
    • Мистецтво публічних виступів
    • Управління емоційним напруженням
    • Впевнене (ассертивне), невпевнене й агресивне поводження
    • Психологічні аспекти мовної і немовної (невербальної) поведінки
  4. Організація праці
    • Організація робочого часу. Самоорганізація
    • Визначення та розстановка цілей та пріоритетів. Делегування
    • Організація робочого місця
    • Модель робочого місця
    • Паспорт робочого місця
  5. Психологічний настрій і саморегуляція
    • Основи конфліктології
    • Технологія управління конфліктом
    • Реакції в стресі
    • Методи реагування на критику (конструктивні і неконструктивні)
    • Методи саморегуляції
    • Створення позитивної психологічної атмосфери
МОДУЛЬ 2
  1. Загальне діловодство
    • Нормативно-правові акти, що регламентують ведення діловодства на підприємстві
    • Функції служби документального забезпечення
    • Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів
    • Основні вимоги до оформлення бланків документів
    • Правила затвердження і узгодження документів
    • Оформлення копій документів
    • Оформлення додатків до документів
  2. Правила складання службових документів
    • Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах
    • Організаційні документи (положення, статути, інструкції)
    • Договори. Їх види та оформлення
    • Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки).
  3. Номенклатура справ та передачі справ в архів
    • Формування номенклатури справ
    • Формування та оформлення справ
    • Підготовка справ до архівного зберігання
    • Передачі справ в архів
  4. Документація з особового складу
    • Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання
    • Наказ як основний розпорядчий документ
    • Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрові, їхня відмінність
    • Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів
    • Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення)
      • Посадові інструкції
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Положення про кадрову службу
      • Посадові та технологічні інструкції
  5. Комп'ютерна грамотність
    • Основи роботи з Microsoft Word:
      • Швидке створення документів за допомогою шаблонів;
      • Створення форм для заповнення в Microsoft Word;
      • Перегляд документів і переміщення по ним;
      • Комунікація і параметри друку;
      • Робота з графічними об'єктами і схемами;
      • Забезпечення безпеки і захист документа;
      • Створення листів, наклейок, факсимільних повідомлень;
      • Використання сполучень клавіш.
    • Основи роботи з Microsoft Excel:
      • Робота з книгами і листами;
      • Створення книг за допомогою шаблонів;
      • Робота з даними на аркушах;
      • Аналіз і управління даними;
      • Створення та виправлення формул;
      • Створення баз даних;
      • Автоматизація управлінських завдань
    • Основні відомості про Power Point:
      • Технологія створення презентацій;
      • Відкриття, збереження, перетворення презентацій;
      • Друк презентацій.
    • Основи роботи з Outlook
Модуль 3 (Діловодство на ПК)
  1. Поняття документа.
    • Види документації.
    • Реквізити - складові документа.
    • Поняття бланка.
    • Завдання: виготовлення бланків поздовжнього та кутового розміщення, самостійний вибір назви і емблеми фірми. Розміщення реквізитів на бланку.
  2. Організація роботи з документами.
    • Поняття номенклатури, формування необхідних документів для організації робочого місця.
    • Завдання: виготовлення форм журналів реєстрації вхідної, вихідної, внутрішньої документації. Виготовлення реєстраційної картки.
  3. Розгляд груп ОРД.
    • Організаційні документи - докладний розгляд їх реквізитів.
    • Розпорядчі документи.
    • Виготовлення зразків наказів, протоколів, штатного розкладу.
  4. Інформаційно-довідкові документи, їх різновиди, докладний розгляд листів в варіанті оформлення ДСТУ і міжнародного ОІМ.
    • Виготовлення листів відповідно до ДСТУ.
    • Вхідні, вихідні листи.
    • Виготовлення акту, як різновиду інформаційно-довідкових документів.
  5. Документи, пов'язані з господарською діяльністю.
    • Різновиди контрактів.
    • Правила ведення господарської документації із зарубіжними партнерами.
  6. Документи, пов'язані з кадрами.
    • Порядок ведення особових справ, знайомство з основними документами, необхідними під час вступу на роботу.
    • Виготовлення різних видів резюме, супровідного листа до резюме.
    • Домашнє завдання: підготовка особистих даних для складання резюме.
  7. Складання та виготовлення особистого резюме, комплектація всіх вивчених документів
  8. Робота в 1С: 8.2.
    • Ведення первинної документації.

✦✦✦✦

Порядок записи и оплаты для обучения в группе

  1. Предварительная запись на курсы в учебном центре проходит с помощью онлайн режима Подача заявки
  2. Мы рекомендуем Вам не откладывать запись на курсы «на потом». Группы комплектуются постоянно, и Вы можете просто не успеть в удобную для Вас по дате и графику группу – она будет укомплектована. Также, цена за курс закрепляется только при оформлении .
  3. Начало занятий в группах проходит по графику или же по мере формирования группы.
  4. На первом занятии Вы определяетесь: подходят ли Вам наши курсы и качество преподавания .
  5. После первого занятия Вам необходимо внести предоплату в размере 50% (то есть половину суммы за курс обучения).
  6. Вторую часть оплаты за обучение необходимо внести, пройдя половину курса.
  7. Оплата за курсы стоимостью до/или 2500 грн вносится полностью (раздела оплаты на 2 части нет).

Формы оплаты

  • Наличный расчёт в учебном центре
    • Полностью за курс (при этом вы получаете скидку на 10% - оплата на первом занятии или 5% - оплата на втором занятии) или в два этапа (только для курсов стоимостью больше 2500 грн).
  • Безналичный расчёт
    • На банковский счёт нашей организации. Вам необходимо оформить заявку и указать в поле Вопросы, комментарий название органиции (юр. лица), на которую выписать счет-фактуру.
  • Оплата карточкой
    • При оформлении заявки, укажите в поле Вопросы, комментарий, что желаете оплатить платежной картой и оплатить через Liqpay

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Кадровий документообіг для HR-менеджера
2500грн
Менеджер з персоналу
4600грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати