Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси Офіс-менеджера (курси секретаря, помічника керівника)

курсы офис-менеджера, курсы секретаря
Рейтинг курса: 4.9/5 (62)

Навчальний курс «Офіс-менеджмент» буде корисний для початківців секретарів, секретарів які працюють, офіс-менеджерів і всіх бажаючих отримати максимум необхідних і корисних знань в області секретарської справи і управління офісом.

Робота секретаря, або офіс менеджера, має велике значення в житті великої або невеликої компанії. Від того наскільки відповідальний і професійний секретар залежить багато чого. Секретар за своєю суттю повинен багато вміти і знати. Грамотність, акуратність, комунікабельність, відповідальність і пунктуальність - це основні якості, якими повинен володіти секретар.

У такій спеціальності як секретар навчання просто необхідно, воно допоможе знайти певні навички і якості, важливі в роботі секретаря та офіс-менеджерів.


Прослухавши курс, Ви дізнаєтеся:

  • Які існують сучасні вимоги до роботи секретаря,
  • Що потрібно знати для правильного і ефективного спілкування в діловому середовищі,
  • Як ефективно планувати свій робочий час і робочий час керівника,
  • Які бувають підводні камені в роботі та як їх правильно обходити,
  • Як скласти кадровий документ, щоб він зміг успішно витримати будь-яку перевірку,
  • Як уникнути помилок в роботі, які можуть призвести до проблем та штрафів,
  • Як правильно зберігати кадрову документацію, щоб згодом без проблем передати її в державний архів.

Навчання секретарів проводиться за спеціальною програмою нашими професійними викладачами, які розкриють вам всі тонкощі і секрети роботи секретаря. Розкажуть вам про основні призначення секретаря і про його обов'язки. Поділяться з вами своїм досвідом і пояснять, як вести себе в тій чи іншій ситуації і як встигати вчасно виконувати відразу кілька завдань і доручень керівництва.

Також Ви отримаєте відповіді на питання, які часто виникають в роботі секретаря, і зможете самостійно створити ефективний документообіг в компанії.

В кінці навчання ви отримаєте пакет методичних матеріалів, що включає в себе практичну інформацію по курсу.

Викладач курсу: Худзінська Світлана
Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року. Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит. Детальніше →
1 година - 60 хв. Тривалість курсу залежить від розкладу
Безкоштовне пробне заняття. Без передоплати
Приклад сертифіката розміщено на сайті зліва
5% - при повній оплаті за курс 10% - при записі вдвох
Вартість за безготівкою для всіх груп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3360 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалВартістьЗапис
9березня
через 7 днів
по вихідним
10:00-14:00
Сб, Нд
4 тиждня (1 мес.)
4 заняття по 4 години (15г)
17 березня
Позняки
адреса
3 200грн
9березня
через 7 днів
по вихідним
15:00-17:00
Сб, Нд
8 тижднів (2 мес.)
8 занять по 2 години (15г)
31 березня
3 200грн
10березня
через 8 днів
по вихідним
15:00-18:00
Сб, Нд
3 тиждня (0.8 мес.)
3 заняття по 3 години (10г)
17 березня
3 200грн
заявок: 1 / мест: 4
12березня
через 10 днів
ранкова група
10:00-13:00
Вт, Чт
3 тиждня (0.8 мес.)
5 занять по 3 години (15г)
26 березня
3 200грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 400 грн
За весь курс (грн/чол): 3600 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 9
На території клієнта (грн/год з чол): 450 грн
МОДУЛЬ 1
  1. Сучасні вимоги до функціонального напрямку офіс-менеджменту:
    • Професійна класифікація офісних працівників
    • Види робіт професій посад
    • Посадові інструкції
    • Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника)
    • Принципи нормування робіт "офісного" типу.
  2. Культура усного і письмового ділового спілкування:
    • Матриця ділового спілкування зі співробітниками
    • Усні переговори
    • Мистецтво телефонного спілкування
    • Правила складання ділових листів
    • Правила листування
    • Складаємо листи з проблемних ситуацій.
  3. Основи ділового етикету та ділового спілкування:
    • Норми ділової поведінки
    • Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі
    • Корпоративний стиль. Складові корпоративного стилю. Оформлення та замовлення візитних карток, конвертів, запрошень, папок, вивісок, показників
    • Організація прийому ділових партнерів: частування, представницькі витрати.
    • Проведення презентацій: оренда приміщення, організація фуршету, комплект презентаційних матеріалів, бізнес-сувеніри
    • Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки
    • Мовний етикет
    • Психологічні основи ділового спілкування
    • Мистецтво публічних виступів
    • Управління емоційним напруженням
    • Впевнене (ассертивне), невпевнене й агресивне поводження
    • Психологічні аспекти мовної і немовної (невербальної) поведінки.
  4. Організація праці:
    • Організація робочого часу. Самоорганізація
    • Визначення та розстановка цілей та пріоритетів. Делегування
    • Організація робочого місця
    • Модель робочого місця
    • Паспорт робочого місця.
  5. Психологічний настрій і саморегуляція:
    • Основи конфліктології
    • Технологія управління конфліктом
    • Реакції в стресі
    • Методи реагування на критику (конструктивні і неконструктивні)
    • Методи саморегуляції
    • Створення позитивної психологічної атмосфери.
  6. Ділова гра. Закріплення матеріалу модуля 1.
МОДУЛЬ 2
  1. Загальне діловодство:
    • Нормативно-правові акти, що регламентують ведення діловодства на підприємстві
    • Функції служби документального забезпечення
    • Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів
    • Основні вимоги до оформлення бланків документів
    • Правила затвердження і узгодження документів
    • Оформлення копій документів
    • Оформлення додатків до документів
    • Практичні завдання.
  2. Правила складання службових документів:
    • Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах
    • Організаційні документи (положення, статути, інструкції)
    • Договори. Їх види та оформлення
    • Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки).
    • Практичні завдання.
  3. Номенклатура справ та передача справ в архів:
    • Формування номенклатури справ
    • Формування та оформлення справ
    • Підготовка справ до архівного зберігання
    • Передача справ в архів
    • Практичні завдання.
  4. Документація з особового складу:
    • Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання
    • Наказ як основний розпорядчий документ
    • Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрові, їхня відмінність
    • Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів
    • Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення)
    • Посадові інструкції
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • Положення про кадрову службу
    • Посадові та технологічні інструкції.
МОДУЛЬ 3
  1. Комп'ютерна грамотність. Практика діловодства на ПК
    • Основи роботи з Microsoft Word:
    • Швидке створення документів за допомогою шаблонів
    • Створення форм для заповнення в Microsoft Word
    • Перегляд документів і переміщення по ним
    • Створення листів, наклейок
    • Використання сполучень клавіш.
  2. Основи роботи з Microsoft Excel:
    • Робота з книгами і листами
    • Створення книг за допомогою шаблонів
    • Робота з даними на аркушах
    • Аналіз і управління даними
    • Створення та виправлення формул
    • Створення баз даних.
  3. Основні відомості про Power Point:
    • Технологія створення презентацій
    • Відкриття, збереження, перетворення презентацій.
  4. Забезпечення безпеки і захист документа.
  5. Складання анкети, супровідного листа до резюме та резюме.

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Світлана Вікторівна має глибокі теоретичні знання, підкріплені багаторічним досвідом роботи в банківській системі України з 1986 року.

Освіта: вища, спеціальність фінанси і кредит.
Постійно підвищує свій професійний рівень, відвідуючи систематично тренінги та семінари, в т.ч. і за міжнародними програмами: економіка і фінанси; командоутворення, підбір і навчання персоналу.

Успішно закінчила навчання в Українській фінансово-банківській школі, м.Київ за програмою "Управління фінансовими ризиками", також має диплом Міжнародної Фінансової Корпорації.

Професійна діяльність:

  • Ведення численних кредитних і інвестиційних проектів, заснованих на детальному вивченні менеджменту і фінансовому аналізі великих підприємств, підприємств малого та середнього бізнесу, приватного підприємництва;
  • Комплексне обслуговування підприємств: розрахунково-касове обслуговування, кредитування, зовнішньо-економічна діяльність, бюджетування;
  • Керівництво кредитним відділом;
  • Керівництво відділенням банку;
  • Запуск структурних підрозділів з нуля;
  • Підбір персоналу, що включає наступні етапи: співбесіда, тестування, рольові ігри, робота в команді;
  • Підбір фахівців для структурного підрозділу по лінії Європейського Банку Реконструкції та Розвитку;
  • Навички продажів, практичний досвід підготовки і проведення презентацій;
  • Організація та контроль ефективного документообігу;
  • Постійне проведення семінарів і тренінгів для працівників своїх підрозділів.
     

З 2004 року - "граючий тренер", поєднує роботу в банку з викладацького діяльністю, а саме:

- Лекції та семінари з економіки, фінансів, банківської справи, в т.ч. ,, Управління фінансовими і банківськими ризиками "," Фінансовий аналіз і менеджмент "," Бюджетування на підприємстві ";
- Менеджмент продажів;
- Діловодство;
- Кадровий менеджмент;
- Офіс-менеджмент.

Заняття максимально ефективні і цікаві. Світлана Вікторівна вміє в доступній формі піднести слухачам найскладнішу інформацію. Під її керівництвом практично кожен зможе легко вивчити нову для себе професію і стати справжнім фахівцем своєї справи!

Подробнее ↑

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований термін.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Кадровий документообіг для HR-менеджера
3500грн
Менеджер із персоналу
4000грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати