Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Курси Інтернет маркетингу

курсы интернет маркетинга
Рейтинг курса: 4.9/5 (87)

Інтернет–маркетинг – це набір методів, підходів та інструментів різного спрямування для реклами в віртуальній мережі, які використовуються для отримання відгуку і зацікавленості з боку цільової аудиторії. Його метою є досягнення максимального ефекта від відвідувачів сайту, перетворення їх на реальних покупців і як наслідок збільшення прибутку. Він стосується таких елементів, як продукт, його ціна, місце продажу і просування.

Місцем продажу товару у випадку інтернет–маркетингу є web-сайт. Щоб він став ефективним торговим майданчиком, необхідно приділити увагу таким аспектам, как дизайн порталу, його юзабіліті, якість контенту, зручність системи навігації і наявність корисних для користувачів сервісів.

Щоб місце продажів було популярним застосовують процедури з просування. В цьому випадку під просуванням розуміють комплекс заходів, спрямований на підвищення популярності і запитуваності товара, так і веб-сайта в цілому. Високий ефект від цієї процедури досягається за рахунок використання контекстної, банерної та інших видів реклами. Існує кілька основних методик інтернет–маркетингу:

  • пошукова оптимізація, тобто розробка семантичного ядра сайту, робота з внутрішніми посиланнями порталу, зміна коду та інше для покращення позицій видачі пошуковими системами типу Яндекс, Гугл та ін.
  • контекстна реклама, тобто розміщення текстових і графічних матеріалів рекламного характера в безпосередній близькості від видачі пошуковими машинами.
  • прихований маркетинг, тобто подача інформації в легкому для розуміння вигляді в особистій формі. Індивідуальне спілкування «продавця» і «покупця» полягає у відповіді на питання, більш детальній розповіді про пропоновані товари або технології. Таким чином, потенційний покупець не читає рекламу, а сам звертається за отриманням необхідних даних до продавця.
  • партнерський маркетинг, тобто метод при якому партнер отримує ту або іншу винагороду за кожного залученого покупця або відвідувача. В своїй роботі партнери можуть використовувати всі існуючі види маркетингу, спрямовані на залучення клієнтів.
  • вірусний маркетинг, тобто використання можливостей відвідувачів або клієнтів компанії для популяризації ресурса. Досягається за рахунок розповсюдження інформації про місце продажів в колі знайомих і друзів. Поступово цей спосіб реклами починає набувати масовий характер за рахунок збільшення кількості «носіїв» даних.
  • e-mail маркетинг, тобто розсилка електронних листів потенційним покупцям, в яких оговорюються позитивні якості товарів, акції і знижки.

Що пропонує цей курс?

Вивчити інтернет-маркетинг з нуля до рівня, необхідного для початку продажів ваших товарів і послуг через Інтернет.

На цьому курсі ви здобудете теоретичні і практичні знання, необхідні для ефективної реклами в Інтернеті. Також ви ознайомитесь з основами PR в мережі. Ви пройдете від вивчення базових принципів в інтернет-маркетингу до впевненого ведення рекламних кампаній. Основна перевага інтернет-маркетингу перед традиційним полягає в тому, що ви зможете побачити віддачу від кожної витраченої копійки. У вас з'явиться можливість мінімізувати втрати рекламного бюджета на неефективних каналах і максимізувати на ефективних.

курсы google adwords

На цьому курсі інтернет-маркетингу 70% часу відводиться роботі з такими інструментами як Google AdWords і Google Analytics. Ви навчитесь правильно і ефективно їх застосовувати. Ви можете прийти на заняття зі своїми сайтами і акаунтами і працювати з ними. Після закінчення курсу всі зроблені вами налаштування залишаться у вас.


Google AdWords

курсы google adwords

Якщо вам необхідно швидко розпочати продаж свого товару або послуги, AdWords саме для вас. Налаштувавши рекламу, ви вже наступного дня відчуєте приток відвідувачів на ваш сайт, що при дотриманні базових вимог неодмінно конвертуються в клієнтів.

Вивчення Google AdWords з професійними викладачами допоможе вам отримати повну інформацію про можливості контекстної реклами в Інтернеті, ви навчитесь самостійно створювати ефективну рекламу в Google AdWords.

На курсі ви дізнаєтеся секрети успішного ведення рекламної кампанії і як збільшити кількість потенційних клієнтів і ефект від інвестицій в рекламу.



Google Analytics

курсы google analytics

Якщо ви вже використовуєте контекстну рекламу або підвищуєте ефективність роботи сайту за допомогою пошукової оптимізації, і ви хотіли б дізнатися, як відслідковувати роботу вашого сайта або маркетингової кампанії, тоді цей курс саме для вас.

Курс Google Analyticsознайомить вас з основами веб-аналітики, а саме: з тим, як проглядати відвідуваність сайта, відслідковувати ефективність роботи, джерела переходів, покращувати дизайн і контент сайту, бачити уподобання відвідувачів сайту.

На заняттях будуть продемонстровані численні практичні прийоми роботи з Google Analytics. Слухачі курса отримають уявлення про те, як працює Google Analytics і які інструменты і форми звітності будуть найбільш корисними для їхнього бізнесу.

Після завершення навчання на цьому курсі рекомендуємо вам відвідатикурси seo (розкрутки сайтів з нуля). Цей курс дозволить вивчити, як підвищити позиції сайту в пошуковій видачі.

Викладач курсу: Брун Христина
Христина Валентинівна вміє швидко аналізувати і приймати рішення, досконало володіє тонкощами виробництва рекламного продукту, має досвід управління людьми. З радістю ділитися своїм досвідом зі своїми учнями. Детальніше →
1 час — 60 мин. Длительность курса зависит от расписания
Бесплатное пробное занятие. Без предоплаты
Пример сертификата размещен на сайте слева
5% - при полной оплате за курс 10% - при записи вдвоем
Стоимость по безналу для всех групп (+5%)

Груповое навчання (вiд 4 чол)

Пробне заняття
Наявне
Сертифiкат
Навчального центру
Знижка
10%
Цiна для юр. особ
3675 грн

Старт группи[1] Графік[2] Термін навчання[3]ФіліалЦінаЗапис
2липня
через 5 днів
по вихідним
09:00-10:30
Сб, Вс
8 тижднів (2 мес.)
16 занять по 1.5 години (24г)
21 серпня
3 500грн
2липня
через 5 днів
по вихідним
15:00-18:00
Сб, Вс
4 тиждня (1 мес.)
8 занять по 3 години (24г)
24 липня
3 500грн
4липня
через 7 днів
ранкова група
09:00-10:30
Пн, Ср, Пт
6 тижднів (1.5 мес.)
16 занять по 1.5 години (24г)
8 серпня
3 500грн
9липня
через 12 днів
по вихідним
13:00-15:00
Сб, Вс
6 тижднів (1.5 мес.)
12 занять по 2 години (24г)
14 серпня
3 500грн

1 – Дату старту групи може бути перенесенно на іншу дату в залежностi вiд темпiв набору.
2 – Адмiнiстратор фiлiї може запропонувати інший графік для скорішого запуску групи.
3 – Без свят та переносів занять

Iндивідуальне навчання


Iндивідуальне навчання 1 слухач
На нашiй території (грн/год з чол): 450 грн
За весь курс (грн/чол): 6300 грн
Рекомендована кiлькiсть годин: 14
На території клієнта (грн/год з чол): 500 грн
  1. Вступна частина
    • Аудиторія Інтернету і тенденції ринку
    • Що таке інтернет-маркетинг і чим відрізняється on-line просування від off-line
    • Види інтернет-маркетингу і основні інструменти
    • Практичне завдання
  2. Сайт і юзабіліті сайта
    • Цілі і задачі сайта
    • Типи сайтів. Хостинг. Домен.
    • Створення сайта. Технічне завдання. Договір. Доопрацювання
    • Юзабіліті сайта
    • Навігація по сайту
    • Картка товару
    • Правила оформлення «посадкових» сторінок (landing page)
      Практичне завдання: (Аналіз юзабіліті сайтів слухачів. Аналіз популярних сайтів)
  3. SEO-оптимізація
    • Фактори, які впливають на позиції сайту: зовніщні, внутрішні, поведінкові
    • Подбір ключових слів
    • Внутрішня оптимізація сайті під ключові слова
    • Купівля посилань
    • Аналітика результатів
    • Як обрати підрядника з оптимізації
      Практичне завдання: Аналіз позицій сайтів слухачів. Підбір ключових слів.
  4. Контекстна реклама Google AdWords і Yandex Direct
    • Підготовка рекламних кампаній
    • Правильний вибір типу рекламної кампанії в залежності від поставленої мети
    • Підбір і групування ключових запитів, вибір цільової сторінки, структурування акаунта.
    • Написання тексту об'яви. Технічні тонкощі AdWords
    • Використання розширень для об'яв
    • Типи відповідності ключових слів. Використання модифікатора широкої відповідності
    • Види таргетингів в КММ (контекстно-медійній мережі) і їх ефективне використання
    • Налаштування ротації і тестування об'яв
    • Ремаркетинг. Налаштування списків ремаркетингу
      Практичне завдання: Реєстрація і створення ефективних об'яв
  5. Web-аналітика – оцінка вкладень в рекламну кампанію
    • Якими інструментами користуватися? Порівняння Google Analytics і Яндекс.Метрика.
    • Установка і налаштування лічильників Google Analytics / Яндекс.Метрика / LiveInternet.ru
    • Функції і можливості метрик
    • Аналіз сайту і основних показників (Кількість переглядів, унікальних відвідувачів, відмов, конверсій)
    • Аналіз джерел трафіка: прямий, реферальний і пошуковий. Рекламні кампанії AdWords
    • Воронка цілей. Аналіз форм
    • Прийняття рішень на основі даних
      Практичне завдання: Розбір всіх перерахованих етапів при роботі з Web-аналітикою
  6. Соціальні мережі SMM і PR в Інтернеті
    • Огляд соціальних мереж ВКонтакте і Facebook.
    • Підходи до виміру ROI в соціальних медіа
    • Вибір соціальної мережі для свого бізнеса
    • Реклама в соціальних мережах (тизери)
    • Визначення тематики повідомлень.
    • Партизанський PR. Робота з форумами.
    • Ефективна робота с негативом в Інтернеті
      Практичне завдання: Створення спільнот і публічних сторінок в соц. мережах (за бажанням)

✦✦✦✦

Викладачi курсу


Христина Валентинівна -преподаватель-практик.

Впровадила власну методику навчання маркетингу - «МАРКЕТИНГ НАЖИВО», де на реальних прикладах розглядається застосування маркетингових методів та інструментів.

Працювала маркетологом в компанії з виробництва ходової косметики; заступником директора з організації виїзних заходів, SMM маркетологом, таргетологом. 

Набутий досвід, вміння, навички:

- розвиток професійних навичок комунікації незалежно від психотипу особистості;
- досвід успішного написання статей, заголовків, наповнення контенту; - досвід роботи на майданчику Facebook, Instagram, Telegram, досвід успішного залучення трафіку; - досвід розробки інтернет-сайтів.

Христина Валентинівна вміє швидко аналізувати і приймати рішення, досконало володіє тонкощами виробництва рекламного продукту, має досвід управління людьми. З радістю ділитися своїм досвідом зі своїми учнями.

Подробнее ↑

✦✦✦✦

✦✦✦✦

Порядок запису для навчання в групi

  1. Попередній запис на курси в навчальному центрі відбувається за допомогою онлайн режиму Подання заявки
  2. Ми рекомендуємо не відкладати запис на курси «на потім». Групи комплектуються постійно, і ви можете просто не встигнути у зручну для Вас за датою та графіку групу – вона буде укомплектована. Також, ціна за курс закріплюється лише при оформленні.
  3. Початок занять у групах проходить за графіком або в міру формування групи.
  4. На першому занятті Ви визначаєтеся: чи підходять Вам наші курси та якість викладання.
  5. Після першого заняття Вам необхідно внести передоплату у розмірі 50% (тобто половину суми за курс навчання).
  6. Другу частину оплати навчання необхідно внести, пройшовши половину курсу.
  7. Оплата за курси вартістю до/або 3000 грн вноситься повністю (розділу оплати на 2 частини немає).

Онлайн заявка позволяет предварительно забронировать место в группе. Если Вас заинтересовал этот курс и группа, пожалуйста, оставьте заявку. Чем более точной информацией о количестве желающих посещать курс мы располагаем, тем больше вероятность, что группа будет запущена в срок.

Порядок запису та оплати

Iншi курси по темi

Розкрутка сайту. SEO
3500грн
Менеджер з маркетингу, реклами
3000грн
Web дизайн I (HTML, CSS)
3500грн

Онлайн заявка дозволяє попередньо забронювати місце в групі. Якщо Вас зацікавив цей курс, будь ласка, залиште заявку, навіть якщо розклад не надто Вам підходить. Перегляд розкладів занять відбувається постійно, і при достатній кількості бажаючих ми можемо відкрити групу, максимально зручну для Вас.
Що точнішу інформацією про кількість бажаючих відвідувати курс ми будемо мати, то більш вірогідно, що заняття в групі розпочнуться в запланований строк.

Порядок запису та оплати