
Прибутковий туристичний бізнес – приваблива ніша бізнесменів різного калібру. Втім, займатися цією вигідною і неймовірно цікавою справою може не лише досвідчений гравець на ринку, а й новачок-ентузіаст, якщо правильно розрахує свої сили та вірно оцінить зовнішню ситуацію.
Незважаючи на велику кількість турфірм у кожному місті, щорічно відкривається щонайменше десяток подібних організацій, які, на жаль, не витримують конкуренції і із закриттям «гарячого» сезону відпусток також згортають свою діяльність. Щоб цього не сталося, буде розумно повчитися цього ремесла.
Оцініть ринок
Звичайно, скласти експертну оцінку не вийде, але деякі відомості добути самостійно все ж таки можна. Які тури найбільш затребувані у вашому регіоні, кількість мешканців та їхня платоспроможність? Відповідь це питання належить до розряду інтуїтивних. Статистика свідчить на користь найпопулярніших відпочинків у доступних країнах із простою схемою отримання візи.
Підберіть відповідних туроператорів
Щоб не потрапити в халепу, віддайте перевагу тим, чиє ім'я ви чули більше одного разу. Солідні туроператори стежать за своїм іміджем, тому ризики, пов'язані з шахрайськими схемами, будуть мінімальними. Як не крути, а тримати відповідь перед клієнтами за відпочинок, що не відбувся, доведеться саме вам.
Із відібраними кандидатами потрібно буде укласти договори. Залишіть за собою право на час, щоб детально вивчити документацію, в якій повинні бути обговорені всі деталі співробітництва, включаючи агентську винагороду.
Франшиза
Великою популярністю користуються відкриття турецтва з франшизи. Такий варіант дає низку переваг: ім'я, бренд, а також постійна допомога центрального офісу: узгодження питань із туроператорами, вирішення юридичних проблем. Більше ви можете дізнатись за наступною статтею.
Зареєструйте своє підприємство
Щоб не виникало проблем із контролюючими органами, свою діяльність доведеться оформити законним чином. Після цього слід знайти приміщення, обладнати його відповідним чином з усіма відповідними технологічними засобами (телефон, інтернет тощо). Дуже важлива у цьому реклама, що передбачає інформування населення про вашому існування будь-якими способами.
Визначтеся з кількістю персоналу. На початковому етапі достатньо 1-2 співробітники. Бажано, щоб найманий менеджер мав напрацьовану базу клієнтів.
Як і будь-який бізнес, турагентство потребує чималих навичок. Але, як кажуть, дорогу здолає той, хто йде, і досвід прийде до найнаполегливіших, тих, хто вміє тримати удар і прагне перемоги.