Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Блог

Робота шукає Вас, а не Ви її

15 грудня 2013, Категорія: робота
Робота шукає Вас, а не Ви її

           Ви ніколи не шукали роботу? Шукали всі, хоч раз у житті. Тому майже кожен знає, скільки з цим пов'язано труднощів, переживань. Цей період можна назвати часом невпевненості у собі та своєму майбутньому, розпачу, безгрошів'я. Люди боятися залишитися без роботи, тому що її пошук викликає у них цілком обґрунтований жах.
           Але в оточенні будь-якої людини обов'язково є особи, які хотіли б мати менше роботи, щоб використати цей час для відпочинку. Але робота переслідує їх завжди, тоді як інші марно відбивають пороги різних компаній у пошуках її.
           Бажаєте, щоб робота була без розуму від Вас і жадала Вашої уваги? Тоді нижче написане для Вас.
           Від нестачі в роботі ніколи не страждають незамінні спеціалісти. При цьому диплом та досвід роботи ніяк не роблять незамінним. І байка про те, що незамінних людей нібито не буває, вигадана лише замінними заздрісниками. Таких людей можна зустріти скрізь. Це може бути звичайний сільський мешканець, який ремонтує автомобілі на подвір'ї власного будинку. Але в нього такі «золоті руки», що навіть власники дорогих іномарок вважають за краще звертатися до нього, ніж у автосервіс. Він ніколи не шукає роботу, більше того - він хотів би, щоб вона не шукала його.
           Незамінним фахівцем можна стати у будь-якому виді діяльності. Лише потрібно позбутися лінощів і отримати бажання самовдосконалюватися. Читати профільну літературу, стежити за нововведеннями, експериментувати та знаходити нестандартні рішення, застосовувати свої знання скрізь, де тільки можна. Ваша спеціалізація має стати частиною Вашого життя, просочити його своїм невідчутним запахом. Тільки так будь-хто, хто просто подивиться на Вас, насамперед відчує «запах» фахівця у своїй справі.
Але якщо для людини самовдосконалення – це надто довгий і практично недосяжний процес, а проблеми з пошуком роботи є тут і зараз, є ще одна якість, розвиваючи яку вона зможе привернути увагу роботодавців, які навперебій робитимуть йому пропозиції. Ця якість називається працьовитістю. Дослівно воно означає "любити трудитися". На жаль, цією якістю зараз мають небагато здобувачів. Працьовита людина – це не трудоголік, який живе на роботі та споживає невимірну кількість кави. Працьовита людина показує абсолютну зацікавленість у результаті своєї роботи. Навіть не заради успіху компанії, заради поваги до себе. Працьовита людина завжди має план роботи, якого неухильно дотримується, результат його подальшої роботи завжди повинен бути вищим за попередній, ситуації, що гальмують роботу, він усіма силами ліквідує, а не чекає вказівок згори. Його мета має бути досягнута і він робить все, щоб це сталося.            У працьовитої людини не менше шансів, ніж у незамінного фахівця, адже там, де не вистачає профільних знань, вона користується кмітливістю, бажанням досягти успіху та часом, який цьому приділяє.
           Якщо і перша і друга не ті якості, якими Ви володієте, на допомогу приходить харизма та чарівність. Йдучи на співбесіду, уявіть, що це побачення з гарною дівчиною, можливо, з продовженням… Бездоганний зовнішній вигляд, посмішки, компліменти. Тільки не інтерв'юеру, у Вашій можливій майбутній роботі. Хіба ця вибаглива «дівчина» зможе прогаяти такого хлопця? А Ви помітили, що й інші «дівчата» почали звертати на Вас увагу і хочуть отримати? Вмійте продати себе, до того ж на аукціоні, призначивши стартову ціну. І тільки від того, яку рекламу Ви собі зробите, залежить, як багато на Вас поставлять.
           І останні, хто ніколи не стають безробітними – це люди, які мають багато друзів. За статистикою люди, які не обмежують коло спілкування, отримують пропозиції щодо роботи протягом семи днів, навіть не встигнувши переглянути вакансії, оновити чи надіслати резюме. До того ж не важливо, чи є друг чи знайомий потенційним роботодавцем, чим більше, тим більше шансів отримати вигідну пропозицію з перших рук.
           Не шукайте роботу, робіть її.

Працювати із друзями. Плюси і мінуси

17 листопада 2013, Категорія: робота
Працювати із друзями. Плюси і мінуси

           Кожна людина, особливо, що тільки ступає на шлях самостійного бізнесу, ставить питання: а чи варто працювати з друзями? Чи варто приймати їх на роботу? Чи розміщувати в їхніх компаніях великі замовлення чи пропонувати їм власні послуги?
           З одного боку, кожному підприємцю хочеться співпрацювати із тими, кого він добре знає, кому може довіряти. Але як же тоді знаменита фраза: «Упаси мене, Боже, від друзів, а від ворогів я вже якось сам позбудуся»?
Деякі, навчені гірким досвідом, заявляють, що набагато приємніше мати ділові відносини із сторонніми людьми, ніж із друзями. Атмосфера, в якій присутні дружні принципи та зобов'язання, згубно впливає на об'єктивність угоди. Винятково фінансові відносини повністю виключають поступки, що заважають укладенню будь-якого договору.
           Отже, спираючись на думки деяких опитаних мною знайомих, у роботі з друзями можна виділити як плюси, так і мінуси.
           «Складно, – каже двадцятишестирічна викладач англійської мови Наталя, – коли хтось із друзів просить мене підтягнути свою дитину, на мене завжди лягає більша відповідальність. Тому що здібності у всіх дітей різні, а я починаю відчувати себе зобов'язаною навчити його швидко розмовляти англійською мовою. Коли очікування друзів не виправдовуються, обидві сторони мають якийсь осад».
           Ти знаєш, на що здатні твої друзі, чого від них можна очікувати. І в цьому безперечний плюс. З іншого боку, друг сподівається на особливе себе ставлення і поблажки у разі не дуже добре виконуваної роботи, – так вважає web-дизайнер Ірина, – пробувати можна і потрібно, але завжди потрібно передбачати подібні наслідки».
           А ось співробітниця call-центру Олена у роботі з друзями проблеми зовсім не бачить: «Я працювала з другом в одному відділі. Для мене це не мало жодних відмінностей у порівнянні з роботою у згуртованому колективі. Той факт, що ми друзі ніяк не відбивалися на роботі».
           «Я завжди дотримуюсь тактики, що боятися потрібно друзів. Саме вони певного моменту можуть підвести. Тож не фанат такого виду співробітництва. На них просто завжди сподіваєшся найбільше і розчарування від цього ще гірше», – поділилася своєю думкою студентка Анастасія.
           А ось Олег – директор державного підприємства, відповів лаконічно та з усмішкою: «У мене на роботі немає друзів. Усі друзі – після роботи».
           «Колеги-друзі добре знайомі, а отже, не доводиться витрачати час на "притирання" характерів. Як наслідок, час не витрачається, продуктивність зростає. Також прийти до консенсусу із знайомими людьми набагато простіше. Чисто теоретично, скандалів у такому колективі має бути менше. Майже – навіть більше! - Поправила окуляри адміністратор готелю Ольга, - Але при роботі з друзями зустрічаються і мінуси. Наприклад, складно наполягати на своєму – не хочеться втрачати дружбу. І не дай боже посваритися в такому колективі! Весь колектив спостерігатиме за тим, як ви з подругою сваритеся, а інтимні подробиці вашого життя стануть відомими широкому загалу».
           Дружба – це те, що треба берегти. Можливо, тому не варто заважати її з роботою. Але ж ми говоримо про справжню дружбу, чи не так? А справжня дружба переживе всі труднощі спільної роботи.

Вибір освіти - вибір на все життя

17 листопада 2013, Категорія: освіта
Вибір освіти - вибір на все життя

           Раніше вища освіта була доступна не всім. Воно було показником розумових здібностей, цілеспрямованості людини, її життєвих позицій. Зараз, на жаль, диплом про вищу освіту зовсім не є показником професійних якостей та інтелектуальних здібностей людини. Навпаки, ті, хто всім переліченим вище, часто не можуть дозволити собі навчання у вищому навчальному закладі. Вони задовольняються або середньою спеціальною освітою, або вступають не за покликанням і душевною схильністю туди, де навчання коштує дешевше або багато бюджетних місць через непопулярність спеціалізації.
Так чи інакше, але не всі, хто має диплом, працюють за фахом у ньому зазначеним. Випускника ВНЗ, що стоїть на порозі навчального закладу із пластиковим чотирикутником у руках, відвідують такі сумніви: а чи був вибір його правильним?
           Сумніватися можна розпочати і пізніше. Наприклад, коли влаштовуєшся на роботу за спеціальністю та розумієш, що це не те, що ти чекав, чого хотів. Або робота по душі, але настільки малооплачувана, що перспективи світлого майбутнього тануть на очах.
           Тому люди йдуть здобувати другу вищу освіту. Тому люди вішають свій диплом у рамочку за скло та благополучно забувають про нього, працюючи у зовсім іншій сфері.
           І тоді виникає питання: а чи варто було витрачати свої найкращі роки та гроші на те, що в житті не знадобилося?
           Найвища освіта – це завжди важкий вибір. Рідко який школяр упевнений у тому, чого він хоче, і знає точно, чим займатиметься по життю.
           Як же не помилитись?
           Короткострокові професійні курси допоможуть не лише здобути основні навички будь-якої професії, але й зрозуміти, чи справді це те, що людині потрібне життя.
           Учні випускних класів можуть витратити зовсім небагато часу, не відриваючись від шкільного процесу навчання, та освоїти основи програмування, бухгалтерського обліку, кошторисного діловодства, документообігу, логістики, візуалізації та веб-дизайну, перукарського мистецтва, щоб зрозуміти, чи варто їм присвячувати цій справі життя та продовжувати навчання у ВНЗ. Більш того, отримані знання допоможуть студентам під час подальшого навчання.
           Роки, витрачені отримання непотрібного результаті освіти, коштують набагато дорожче, ніж двомісячний курс навчання.

Один за всіх. Як одна людина виконує обов'язки кількох

17 листопада 2013, Категорія: робота
Один за всіх. Як одна людина виконує обов

            Нерідко можна спостерігати ситуацію, коли один працівник, формально чи ні, виконує обов'язки кількох працівників. Посадова інструкція у нього досить велика, а обов'язки, позначені в ній, розпливчасті. Наприклад, секретар не тільки веде ділове листування та організовує роботу офісу, а й займається обліком, документообігом і навіть набором та навчанням співробітників. Чи спроба це керівництво заощадити? Чим може обернутися виконання багатьох різнофункціональних завдань однією людиною для підприємства?

Рубрики блогу

Популярне

Теги

робота освіта карєра веб дизайн туризм php c с java бизнес турагенство візове оформлення CMS Joomla WordPress створення сайту бронювання персонал мотивація економіст фінансист Програміст авк кошторис створення сайта інтернет створення сайтів бухгалтерія бухгалтерський облік бізнес управління персоналом работа закони Excel внз навчання офіс бухгалтер пошук роботи логістика зед перевезення вантажів зп перевезення вантажі фінансовий аналіз економіка фінанси курси програмування hr hr-менеджер кошторисник ефективність запаси склад перевезення вантажу підприємство резюме презентація клієнти співбесіди іврит інтерв'ю ЗЕД відрядження оренда криза митний брокер календарь бухгалтера митниці роота бухгалтера маркетинг НБУ банки кошторисна справа бюджет податки штрафи ПДФО бухгалтерський облік ЕДРПОУ НДС ПДВ тестування