Блог
Види CMS


Сама по собі CMS (content management system) є спеціальним програмним механізмом, також відомий як «Конструктор сайтів». Саме вона є основою будь-якого сайту, визначаючи його подальший функціонал та характеристики.
Структура
Як правило, CMS ділиться на дві частини:
Редактор. Тут здійснюється робота зі змістом сайту – зміна та додавання інформації на ньому.
Адміністративна сторінка – дозволяє редагувати загальні параметри: прив'язку доменного імені, пароль. Тут відображається статистика простору, що використовується, а також додаються зображення і файли в бібліотеку діючого сайту.
Як оформляти візи?


Хороше турагентство, яке бажає затриматися на ринку туристичних послуг, намагається всіляко допомагати своїм клієнтам. У тому числі й оформити візу до країни, куди вони планують вирушити.
Як відкрити власне турагентство?


Прибутковий туристичний бізнес – приваблива ніша бізнесменів різного калібру. Втім, займатися цією вигідною і неймовірно цікавою справою може не лише досвідчений гравець на ринку, а й новачок-ентузіаст, якщо правильно розрахує свої сили та вірно оцінить зовнішню ситуацію.
Найбільш популярні мови програмування


На сьогоднішній день серед програмістів виділяють близько десятка мов, які давно зміцнили свої позиції та широко використовуються у всьому світі. Кожна мова виділяється своїми перевагами та недоліками, тому вибір здійснюється в індивідуальному порядку.
Короткий огляд
С/С++
З (сі) є процедурною мовою, яка використовується у програмуванні. Він був розроблений у 1970-х роках. Створений виключно для роботи в ОС UNIX, згодом він був портований на більшість популярних систем. З його допомогою створюються прикладні програми та програмне забезпечення. Він також широко використовується в процесі навчання, хоча спочатку зовсім не був на це розрахований. До основних переваг можна віднести лаконічність, різноманітність функцій та мінімалізм.
На даний момент використовується розширена версія мови С++, яка підтримує об'єктно-орієнтоване та узагальнене програмування. Область його застосування включає створення операційних систем, різноманітних прикладних програм, драйверів пристроїв, додатків для систем, високопродуктивних серверів, а також розважальних додатків (ігор).
PHP
PHP – скриптова варіація, що активно застосовується при розробці web-ресурсов. Синтаксис мови дуже нагадує мову Сі, щоправда, деякі його елементи були запозичені у Perl. Багато хостинг-провайдерів добре підтримують цю мову. Саме тому більшість сайтів, які мають динамічний контент, виконані на PHP. Популярність цієї мови забезпечили легкість та простота коду. 90% завдань під час створення будь-якого сайту можна вирішити за допомогою цієї мови. До мінусів можна віднести неузгодженість синтаксису мови. Причиною цього є той факт, що розширення мови були створені різними групами фахівців. Адже спочатку, мова була самостійною і не мала чітко виділеної структури.
Java
Java – об'єктно-орієнтована варіація. Мова вперше побачила світ у 1995 році завдяки компанії Sun Microsystems. Часто Java плутається з JavaScript, тому необхідно пам'ятати, що це різні мови, які мають нічого спільного. Програми, розроблені на Java, транслюються в байт-код, який не залежить від операційних систем та обладнання. Java-програми виконуються на будь-яких пристроях, які відповідають віртуальній машині. Ця мова також відома своєю безпекою, за рахунок контролю віртуальною машиною всього процесу виконання програми.
Visual Basic
Visual Basic - створений в 1991 році для операційної системи Windows, мова включає багато елементів з Basic. З його допомогою можна швидко створити різні програми Windows. Мова також відрізняється легким синтаксисом, що дозволяє швидко та ємно освоїти його. Наявність захисту від можливих помилок, які можуть бути пов'язані із застосуванням різних покажчиків та з доступом до пам'яті є безперечним плюсом цієї мови.
Мінусами Visual Basic вважаються те, що він підтримує лише дві операційні системи (Windows, MAC OS X). Наслідувати можна лише інтерфейс, а не реалізацію об'єкта. Низька швидкість роботи радує далеко не кожного.
Python
Python (пітон/пайтон) одна з високорівневих мов у сфері програмування, акцентом якого є підвищена продуктивність фахівців та абсолютна читаність коду. Створення пітона почалося ще у 1980-х роках. Мова відрізняється мінімалістичним, чітким та послідовним синтаксисом. А в його бібліотеці є багато корисних і необхідних функцій. До переваг мови, насамперед, належить компактність, створюваних у ньому програм, проти конкурентами. А ось швидкість їх виконання вважається невеликою, але цей недолік чудово компенсується економією часу на їх створення.
У навчальному центрі «Курсор» ми пропонуємо курси програмування з різних напрямків. Кожен з вас зможе набути необхідних знань у будь-який зручний час.
Куди поїхати у відпустку?


Часом, ухваливши рішення про те, що терміново потрібно відпочити, невдаха турист починає губитися, куди поїхати. Підказати щось йому буде непросто, але він вам за це щиро вдячний. Просто задайте йому ряд питань, що наводять, і він сам визначиться з вибором.
Як знайти своє місце у всесвітній мережі?


Навіть люди, які зовсім не користуються Інтернетом, знають. Що є сайти. Вони не розуміють, що це таке, але при нагоді теж можуть козирнути модним слівцем. А лише кілька років тому про сайти говорили лише дуже глибоко занурені у світову мережу окремі особи. Світ у цей час змінюється дуже швидко. Прогрес буквально мчить у своєму блискавичному розвитку. Стало звичною справою для організації або приватної особи замовити сайт у компанії-розробника. Але історію появи самих сайтів, як і раніше, мало хто знає. Про їхню початкову сутність рідко хтось замислюється.
Кар'єрне зростання – не проблема. Головне – хотіти працювати


Кар'єрне зростання – не проблема. Головне – хотіти працювати
Коли в Англії надається резюме людини, віком 51, то роботодавець упевнений, що це справжній професіонал із дорогоцінним досвідом та будь-якими шляхами прагнуть отримати такого співробітника в компанію. А ось в Україні люди із віком за п'ятдесят практично не розглядаються для роботи. З цієї причини більшість віддають перевагу молодим та красивим.
В Україні більшість людей очікують на швидке та динамічне кар'єрне зростання. На першому тижні роботи нові співробітники зазвичай задають ейчар-менеджеру таке питання: «Що мені чекати від кар'єри?», звичайно ж, вони мають на увазі не що інше, як «коли мене підвищать». Подібні ситуації часто трапляються і на співбесідах. Адже питання про якісь кар'єрні перспективи насамперед означає певні терміни щодо підвищення посади та зарплати.
У принципі, у цій ситуації дивовижного нічого немає. Український ринок зростає набагато швидше, аніж люди розвиваються. Просто люди не можуть встигнути на всі 100% за ринком, бо вони не роботи. Тут перед роботодавцем стоятиме вибір – або він своєму співробітнику підвищує посаду і зарплату, або той піде на іншу роботу, де йому нададуть і ті й інші привілеї. Звичайно, тут йдеться лише про добрих і грамотних фахівців, про тих, яких справді слід цінувати.
В Україні є ВЕЛИЧЕЗНА ПРОБЛЕМА – необмежену кількість персон, які не бажають працювати з нуля. Закінчують університет та хочуть одразу пристойну зарплату, аргументуючи тим, що вони мають червоний диплом. Але, адже диплом є показником лише того, що людина добре навчалася і не більше! А щоб заробляти треба вміти працювати. Здобути висот у кар'єрі не можна дуже швидко, необхідно працювати і ще раз працювати.
Головним чинником кар'єрного зростання в Україні вважається динаміка ринку, а також поповнення цього самого ринку великою кількістю висококваліфікованих кадрів. Це не погано, що багато молодих людей нинішнього покоління мають вищу освіту, тому що це вже перший ступінь кар'єрними сходами. Далі все залежатиме лише від наполегливості та від прагнення до роботи.
Отже, дорогі українці, якщо ви хочете стати директором якоїсь великої фірми чи компанії, тоді не шкодуйте «віддавати себе роботі» та сподівайтеся лише на свої власні сили. Успіхів Вам у роботі!
Помилки, яких слід уникати під час боротьби за посаду начальника відділу

.jpg)
Хто б не хотів обіймати посаду начальника відділу? Хто не мріяв про власний кабінет та підлеглих, якими можна керувати? Таких персон, мабуть, не існує! Ось лише проблема: як це зробити? Адже цього ніде не вчать, і ніхто про це не розповідає. Наша стаття стане для вас, майбутнього начальника відділу справжнім винаходом.
Розглянемо кілька дуже важливих пунктів, які ведуть до колії начальника:
Чи не поспішає!
Якщо вам начальник довірив ту чи іншу важливу справу, то в жодному разі не потрібно поспішати, а постаратися виконати завдання на найвищому рівні, щоб не було до чого причепитися вашим суперникам, тому що ваша найменша помилка для них радість, вони почнуть її роздмухувати. перебільшувати. А це насамперед втрата довіри керівника, що дуже погано.
Чи не уникати уваги!
Справжній керівник, звичайно ж, не повинен лякатися більшої публіки, а навпаки - повинен вільно говорити і розмірковувати на людях, не заїкатися, червоніти і непритомніти. Де ви бачили таких керівників? Тому якщо ви отримали пропозицію виступити на загальних зборах чи конференції, не відмовляйтеся. Отже, підготуйте матеріал і покажіть свої вміння з гідністю. Це буде величезним плюсом до успіху.
Довіряти підлеглим!
Тут все дуже просто, наприклад, ви і пара ваших колег отримали завдання зробити замість певний проект, а вас вибрали керівником цього завдання, зрозуміло, тепер вам буде найважче. Найголовніше не лякайтеся і повністю покладіться своїм підлеглим, прислухайтеся до їхньої думки. Після закінчення проекту ви повинні всі похибки взяти на себе (якщо вони є), тоді керівник побачить, що ви є відповідальною і надійною людиною.
Дружити із суперниками!
Обов'язково підтримуватимемо дружні стосунки зі своїми колегами. Пам'ятайте, що це дуже важливо! Якщо ви станете керівником відділу, ваш колектив буде спільною родиною.
Залишатися собою!
Необхідно навчитися балансувати між двома крайнощами: одна сторона – сильний гравець; друга сторона – дати зрозуміти всім, що ви здатні виконувати роботу самостійно.
Дотримуйтесь цих цінних порад, які допомогли вже не одній людині обійняти посаду начальника відділу.
Будьте впевнені у своїх силах і тоді у вас повірять усі оточуючі!
Що робити з співробітником, що виріс?


Прийняли працювати молодим і «зеленим», наставляли, направляли, вклали величезну суму грошей у хороше навчання і ось, нарешті, досягли своєї мети - співробітник виріс і змужнів. Та ось проблема – виріс так, що йому тепер дуже тісно у рідній компанії. Настав час до керівної посади. Але, на жаль, такої вільної вакансії зараз немає. А просто віддати комусь іншому надійного та перевіреного бійця не хочеться і шкода. Як вчинити у цій ситуації, що робити?
Найкраще, звичайно ж, цьому цінному співробітнику знайти відповідну посаду у своїй компанії і будь-якими шляхами утримати його у себе, якщо звичайно це справді співробітник на вагу золота, яких сьогодні не так уже й багато. Ще можна підняти зарплату або запропонувати деякі привілеї: купити машину, оплачувати курси, дати особистого водія тощо, зазвичай такі матеріальні стимулювання завжди виграшні.
Ну а що робити, якщо вище зазначених послуг, компанія надати не має змоги? «Віддати своє місце керівника та залишитися без роботи?» - Звичайно це не вихід. Тут краще вчинити так, щоб від вашого співробітника, що виріс, була користь для компанії.
По-перше, можна за певним договором, віддати спеціаліста в іншу компанію, яка підтримуватиме тісні стосунки з вами і працюватиме на взаємовигідних умовах.
По-друге, можна відкрити нове відділення в іншому районі чи місті та призначити керівником свого цінного співробітника. Від такої пропозиції ніхто не зможе відмовитися.
По-третє, зрештою можете його зробити своєю правою рукою і поділитися з ним своїм кабінетом. Удвох вам буде працювати веселіше, до того ж, як то кажуть: «Одна голова добре, але дві краще».
Одним словом, якщо ви і зіткнулися з подібною проблемою, куди подіти співробітника, що виріс, то однозначно його треба залишити в собі. При цьому якщо на даний момент немає взагалі нічого для нього, то така людина, напевно, розумна персона і зможе увійти в ситуацію, що склалася, враховуючи той факт, що своїх висот він досяг завдяки зусиллям вашої компанії.
Брехня, яка може зламати вашу кар'єру

Все таємне рано чи пізно стає очевидним. Справедлива приказка не варто забувати про неї на роботі. Як би ви не намагалися схитрувати, обійти встановлені правила, обман все одно може бути виявлений. І тоді нарікайте тільки на себе. Ваші кар'єрні плани руйнуються як картковий будиночок від пориву вітру. Навіть не сподівайтеся після такого проколу досягти успіху в компанії, тут про вашу нечесну гру ніколи не забудуть. І добре, як тільки тут. Можна взагалі через дрібний обман поставити хрест на перспективах працевлаштування в майбутньому.
Величезна кількість людей щодня брешуть, з вагомих причин, а то й без таких. Статистика говорить, що найчастіше люди говорять неправду своїм коханим і найближчим, почесне друге місце займають відмовки, вигадані для шефа. Ось тільки і в особистому житті, і на роботі брехня (навіть якщо на порятунок) часто стає занадто важким тягарем, який рано чи пізно здатний придавити вас своєю вагою.
Справа навіть не в муках совісті, деяким вони взагалі невідомі. Найбезневинніший на перший погляд обман на роботі може призвести до плачевних наслідків, якщо він буде розкритий. Ну а ймовірність попастися, часом на дрібниці, існує завжди.
І тоді вам перестануть довіряти, а довіру, як відомо, не повернеш. Навіть якщо надалі ви завжди говоритимемо правду, вас підозрюватимуть у брехні. Варто начальнику хоч раз викрити підлеглого у вигаданій застуді й за кожним його реальним лікарняним шефом здаватиметься обман. А якщо все набагато серйозніше і своєю брехнею ви завдали фінансової шкоди компанії чи зашкодили її іміджу? Тоді наслідки можуть бути і набагато гіршими, ніж підозрілість з боку боса. Вас можуть:
- позбавити премії чи оштрафувати;
- зробити догану, у тому числі із занесенням до трудової книжки, що означає жирну пляму на вашій діловій репутації;
- звільнити, зокрема за неприємною статтею, після чого буде важко взагалі знайти хоч якусь роботу.
Не кажіть, що ви хворі кожен раз, коли з тієї чи іншої причини не можете вийти на роботу. Тим більше, якщо вам просто ліньки і ви вирішили поніжитися в ліжку. Пару-трійку разів це може спрацювати, але якщо ви занадто часто вдаватимете хворим, добром це не закінчиться. На роботі або зрозуміють, що ви брешете, або дійдуть висновку, що такий кволий співробітник, який постійно страждає від нездужання, компанії ні до чого. Якщо вам дійсно дуже потрібен вихідний того чи іншого дня, візьміть законний відгул, домовтеся про підміну з колегою, пообіцяйте відпрацювати пропущений день понаднормово або виконати відповідальне завдання.
- Не відпрошуйтесь посеред робочого дня під різноманітними вигаданими приводами, а тим більше не зникайте, не попередивши боса. У такій брехні вас легко викрити, ймовірність бути спійманим на гарячому дуже велика. Наприклад, шеф зустріне вас там, де вас не повинно бути. Або за відомим всім законом підлості ви терміново знадобитеся начальсту саме в той момент, коли вас не буде на робочому місці. А якщо ви працюєте в особливо «дружному» колективі, не сумнівайтеся, що хтось із доброзичливців доповість про вашу відсутність.
- Не кажіть, що виконали доручення, якщо ви навіть за нього ще не бралися, а тим більше не розібралися до пуття, в чому полягає ваше завдання. Якщо ви не встигли впоратися із завданням, але розумієте, скільки ще часу та сил вам знадобиться, щоб довести розпочате до кінця, все не так страшно. Навіть якщо ви трохи прикрасите дійсність, але більшість роботи зроблено, завжди можна визнати, що це просто недолік, що зараз ви виявили помилку і вирішили її виправити.
Нерідко ми не встигаємо вникнути, що ж від нас потрібно, а вже з переляку рапортуємо, що впоралися із завданням, аби не потрапити під роздачу. І лише після цього стрімко кидаємось його виконувати. І тут може виявитись, що взагалі не зрозуміло, що і як треба робити. Тоді вже не можна нічого уточнити, а зізнатися, що ви збрехали, саме збрехали, а не перебільшили, рівно самогубству.
Пам'ятайте, що домовитися з шефом часто можна, навіть якщо ви не належите до улюбленців. Звичайно, якщо ваше прохання розумне і ви його переконливо обґрунтуєте. І навпаки, навіть найціннішому співробітнику, в якому шеф душі не сподівався, рано чи пізно можуть вказати на двері, викривши його на брехні.
До речі, брехати не варто не лише шефу, а й колегам. Особливо, якщо своїм обманом ви так чи інакше підставляєте їх. Наприклад, не звалюйте свою провину іншого співробітника, а тим більше кількох співробітників. Дізнавшись про це вони можуть влаштувати вам веселеньке життя.
Рубрики блогу
- Робота (17)
- Освіта (3)
- Веб дизайн (9)
- Туризм (5)
- Програмування (3)
- Управління персоналом (6)
- Бухгалтерський облік (22)
- Фінанси (8)
- Кошторисна справа (5)
- Інтерв'ю (13)
- Бізнес (5)
- Навчання (1)
- Логістика і зед (4)
- Логістика і менеджер зед (1)
- 1с (4)
- Логістика та зед (11)
- Бухглтерський облік (1)
- Продажі (1)
- Работа (1)
- Логістика (2)
- Зед (1)
- Бухгалтерський (1)
- Тестування (1)
Популярне
- Розрахунки з покупцями та постачальниками: бухгалтерський облік та відображення в 1С
16852
- План рахунків бухгалтерського обліку. Дебет, кредит і сальдо. Система двійного запису
16792
- Для чого потрібен менеджер ЗЕД?
14708
- Реєстрація підприємства в ЕДРПОУ, ПФ, органах статистики і ДНС
13733
- Встановлення АВК-5
12637