Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Створення сайту. У чому секрет успіху?

21 січня 2014, 3000
Категорія: веб дизайн
Створення сайту.  У чому секрет успіху?

Ви вже вільно переміщаєтеся просторами інтернет мережі і давно перестали боятися комп'ютера як засобу комунікації.  Вам необхідно повідомити світ про вироблені товари або власні вміння, і ви вирішили - вам потрібен сайт.
Сучасні способи, що забезпечують створення сайту, здавалося б, можуть втілити в життя найнеймовірніші ідеї веб ресурсів.  Найдосконаліше програмування, дизайн і ідеальна верстка можуть виявитися недостатніми для забезпечення найголовнішого завдання, що стоїть перед розробниками.  Ресурс може вийти супер красивим та функціональним, але малоефективним для вирішення тих завдань, які перед ним стоять.
У чому секрет успіху, як його здобути?
Слід одразу зрозуміти – створення сайту дуже нелегкий процес.  Він потребує злагодженої роботи цілого колективу спеціалістів.  Саме на стадії програмування закладаються всі необхідні функції веб-ресурсу.  Ідею необхідно чітко сформулювати для обговорення із розробниками ресурсу.  Усі функції необхідно передбачити і деякі, можливо, закласти на перспективу;  не всі їх знадобляться відразу, але можуть бути потрібні надалі.
Ви затіяли створення веб-сайту і хочете мати якнайбільше відвідувачів?  Для їхнього залучення дуже важливо продумати юзабіліті (це заходи для збільшення рівня простоти користування ресурсом).  Будь-яка команда, яка візьметься за професійне створення сайту, зверне вашу увагу на необхідність цієї простоти для користувачів.  Вимога очевидна, але її здійснення буває дуже непростим.  Для правильного розкриття проблем юзабіліті необхідно добре знати психологію цільової аудиторії.  Звичайно, цільова аудиторія залежить від тематики, але існують загальні принципи, дотримання яких допоможе збільшити ефективність використання ресурсу.
Дуже часто професіонали у будь-якій сфері страждають, важливим недоліком - вони думають, що все зрозуміле їм, зрозуміло і решті;  за принципом, якщо ми знаємо, то й усі знають.  Їм невтямки, що все необхідно пояснювати дуже простою зрозумілою мовою, з прикладами.  Те, що зрозуміло для них, може бути дуже складним для користувачів.  Звичайний відвідувач дуже любить думати і вникати у складні моменти, саме тому у простоті та зрозумілості секрет успіху.
Відвідувачі не чекатимуть, якщо ресурс довго відкривається або довго гортає сторінки.  Вирішення будь-якого питання має лежати на поверхні, без необхідності проведення тривалих пошуків відповіді.  Клієнти приходять за готовим рішенням, і їх не дуже цікавить краса дизайну або розгадка хитросплетінь роботи функціоналу.  Краще якщо дизайн буде лаконічним і незабутнім.  Не варто надто перевантажувати сторінки інформацією.  Дизайнери знають, що інформація, подана порціями, на чистому просторі сприймається краще, ніж звалена в купу і подана дрібним шрифтом.
Дизайн
Створення сайту потребує продуманої графіки.  Графічний баланс створює відчуття стабільності та рівноваги – це так важливо для більшої частини користувачів.  Потрібно продумати і форму окремих елементів.  Підсвідомо, кілька об'єктів поряд сприймаються як група.
Вибір кольорів також важливий.  Основні кольори обрамлення – білий та контрастний з ним чорний – вважаються нейтральними.  У парі з ними добре використовувати свіжі та глибокі відтінки.  Яскравість фарб пробуджує інтерес і спонукає до дії.  Але не варто перетворювати оформлення на подобу веселки, яка різноманітністю поєднань кольорів вражає уяву та відволікає від основного напряму.  Використання двох трьох кольорів цілком достатньо.  Не захоплюйтесь картинками;  зовсім не добре, якщо їх забагато.
Враховуючи всі психологічні тонкощі сприйняття інформації та кольору, ми зможемо вміло збуджувати увагу та привертати інтерес до поставленої нами мети.
Контент
Після вирішення всіх питань із дизайном та візуальним оформленням переходимо до підбору контенту (наповнення сайту інформацією).  Контент повинен відповідати найвищим критеріям якості, користувач повинен вірити рекомендаціям, викладеним на сайті, і знати – ними варто скористатися!
Зважайте на те, що відвідувачі пропускають половину інформації, викладеної на сайті.  Вони, як правило, швидко пробігають її очима за принципом сканування.  Цим моментом необхідно керувати завдяки залученню уваги до виділених підзаголовків або списків у тексті.
Створюючи контент, необхідно використовувати принцип розширення донизу.  Спочатку формулюються основні думки, а потім, у міру поглиблення в текст, вони поступово розкриваються і доповнюються новими аргументами та відомостями.
Юзабіліті
Поважайте свободу вибору користувачів і поміщайте перед очима всі можливі функції сайту.  Необхідно створити у підсвідомості користувача ілюзію повного контролю ресурсу з боку.  Усі команди зрозумілі та прості.  Це особливо стосується тих ситуацій, при яких у користувача немає можливості регулювати розмір посилання, що автоматично розкривається.  Для користувачів дуже важлива свобода вибору в користуванні ресурсом, будь-яка сторінка повинна мати кнопку «Назад», яка дає можливість повернутися назад на попередню сторінку.
Без маркетингу немає успішного бізнесу, про це варто пам'ятати, починаючи створення веб-сайту.  Найефективнішою моделлю маркетингу є така модель:
Необхідно привернути увагу користувача.
Увага пробудить інтерес.
Інтерес виявить бажання.
А бажання вимагатиме своєї реалізації і перейде в дію.
Вміле підсвідоме керівництво проходження користувача всіх чотирьох стадій і призводить до успіху сайту.
Ця система має працювати приблизно таким чином:
спочатку привернути увагу зображенням;
потім, знайомлячись із перевагами товару, викликати інтерес;
після цього переконати користувача у високій конкурентоспроможності товару - серед інших, аналогічних за всіма показниками пропозицій, у даного товару маса переваг;
пробудити бажання придбати товар чи отримати послугу.
Найбільші промахи бувають тоді, коли відбувається урвище зв'язку з користувачем на стадії готовності клієнта до покупки.  Важко знайти телефон для зв'язку, не відкривається лист замовлення та не передбачена форма зворотного зв'язку на сайті.  Такі промахи не рідкість на багатьох веб-сайтах.
Для переконання не варто користуватися порожніми демагогічними слоганами.  Намагайтеся переконувати аргументами та фактами наводити приклади успішного застосування продукту чи послуги.
Висновок
Насамкінець звернемо увагу, що необхідно постійно оновлювати контент, тексти вимагають грамотної оптимізації до потреб пошукових машин, в іншому випадку користувачів будуть порівняно мало.  Сайт регулярно тестують, починаючи з початкових етапів після запуску і постійно вдосконалюють.
Тільки в процесі постійного вдосконалення можна отримати по-справжньому якісний та ефективний ресурс.

comments powered by Disqus

Читайте также

Наши курсы

Web дизайн I (HTML, CSS)
3500грн
Web програмування (PHP, MySQL)
4000грн

Рубрики блогу

Популярне

Теги

робота освіта карєра веб дизайн туризм php c с java бизнес турагенство візове оформлення CMS Joomla WordPress створення сайту бронювання персонал мотивація економіст фінансист Програміст авк кошторис створення сайта інтернет створення сайтів бухгалтерія бухгалтерський облік бізнес управління персоналом работа закони Excel внз навчання офіс бухгалтер пошук роботи логістика зед перевезення вантажів зп перевезення вантажі фінансовий аналіз економіка фінанси курси програмування hr hr-менеджер кошторисник ефективність запаси склад перевезення вантажу підприємство резюме презентація клієнти співбесіди іврит інтерв'ю ЗЕД відрядження оренда криза митний брокер календарь бухгалтера митниці роота бухгалтера маркетинг НБУ банки кошторисна справа бюджет податки штрафи ПДФО бухгалтерський облік ЕДРПОУ НДС ПДВ тестування