Блог
Інтерв'ю із Березовою Надією


Інтерв'ю з Надією Березовою
Щоб попередньо познайомити майбутніх слухачів із нашими викладачами, ми розпочинаємо цикл інтерв'ю. У цьому інтерв'ю ми поговоримо з Надією Березовою викладачем курсу з управління персоналом, професіоналом та просто цікавою особистістю.
7 принципів ефективного делегування повноважень


Якщо хочеш, щоб роботу було зроблено добре, зроби її сам. Для управлінців цей принцип годиться. Не можна звалити він рішення всіх завдань компанії/підрозділу/відділу.
Грамотний менеджер має вміти делегувати повноваження, навіть якщо у його підпорядкуванні працює двоє співробітників. Тим паче важливо володіти цим мистецтвом, коли йдеться про великий колектив.
Делегування безпосередньо з управлінням часом. Адже якщо не ділитися завданнями з підлеглими, вас просто накриє лавина справ, на виконання яких завжди не вистачатиме часу. Крім того, делегування допомагає мотивувати співробітників, які налаштовані на розвиток, кар'єрне зростання. Це чудова можливість продемонструвати свою довіру підлеглим.
Ефективний керівник має бути зосереджений на найважливішому, а чи не контролювати особисто всі процеси у найменших деталях. Не потрібно делегувати стратегічне планування, прийняття кадрових рішень (звільнення, оренда підлеглих). Не доручайте завдання, виконання яких потребує особливої терміновості та конфіденційності, завдання, пов'язані зі значним ризиком та високими витратами.
Щоб делегувати повноваження ефективно, варто пам'ятати про такі принципи:
1. Делегуйте повноваження, але не знімайте відповідальність. Доручаючи завдання іншій людині, ви не перекладаєте нею всю відповідальність за результат. Якщо підлеглий припуститься помилки, це буде і ваша помилка теж.
Співробітник відповідає перед вами, але ви звітуєте перед вищим керівником/господарем компанії/навіть перед самим собою, як власником, якщо бізнес належить вам. Тому не пускайте на самоплив виконання дорученого завдання. Ви повинні бути в курсі того, що відбувається, контролювати роботу, звичайно, в розумних межах. Тобто не процес виконання, а проміжні результати та кінцевий.
2. Делегуйте повноваження тому, хто може впоратися з виконанням завдання краще або хоча б не гірше за вас. Інакше роботу доведеться переробляти, час та зусилля будуть витрачені марно. Як керівник ви повинні розуміти, кому можна доручити те чи інше завдання, хто досить компетентний і заслуговує на довіру. Людина повинна мати досвід роботи у тій сфері, до якої належить поставлене завдання. Не доручайте новачкам складних завдань. Крім того, не навантажуйте людину, яка і так завалена роботою, при всьому бажанні вона не встигне вчасно виконати ваше доручення.
3. Співробітник, якому ви делегуєте повноваження, має бути психологічно готовий їх прийняти. Якщо підлеглий вважає, що ви просто звалюєте на нього частину своєї роботи, це нікуди годиться. Якщо він, навпаки, сприймає завдання як можливість показати себе як прояв довіри з вашого боку, тоді ви зробили правильний вибір. Звичайно, багато залежить від вас, ви повинні зацікавити співробітника, якому хотіли б передати повноваження, роз'яснити, у чому полягає мета делегування і які вигоди він отримає. Насамперед, слід делегувати повноваження співробітникам, які прагнуть професійного та кар'єрного зростання.
4. Делегування - це не спосіб позбутися нудної, рутинної роботи або впоратися із завалом, коли підтискають терміни. Доручайте співробітникам різні завдання, у тому числі цікаві, які потребують творчого підходу. Інакше підлеглі будуть розчаровані, делегування викликатиме у них лише негативні враження.
5. Завжди давайте чіткі вказівки. Жодних розпливчастих формулювань, які неминуче породжують хаос. Ви повинні пояснити, що саме і в який термін потрібно зробити. Обговорюйте з підлеглим, коли він звітуватиме про проміжні підсумки роботи і яким чином, коли має надати остаточний звіт.
Якщо ви вважаєте за краще, щоб співробітник використовував для досягнення поставленої мети певні методи роботи, попередьте про це відразу. При цьому строго обмежувати свободу дій не варто, інакше втрачається весь сенс делегування, співробітник не вчиться приймати рішення.
6. Співробітник, якому ви делегуєте повноваження, повинен мати у своєму розпорядженні все, що необхідно для виконання поставленого завдання. Ви повинні забезпечити підлеглого владою, інформацією та ресурсами, які йому потрібні для досягнення мети, але не більше. У тому числі, слід проінформувати колектив, кому та які саме повноваження ви делегували.
7. Не відступайте, делеговані повноваження не повинні повертатись назад до вас. Звичайно, не у всіх і далеко не все виходитиме з першого разу, але не можна допускати, щоб співробітники відмовлялися від виконання поставлених завдань. Ви можете допомогти порадою, виділити більше ресурсів, призначити помічника, але зобов'язані переконати підлеглого в тому, що він має йти до кінця, поки мети не буде досягнуто. Вам потрібна сильна команда справжніх професіоналів, відповідальних, впевнених у собі, досить самостійних у прийнятті рішень, щоб не відволікати вас через кожну дрібницю.
Як побудувати відносини з підлеглими?


Со стороны кажется, будто быть начальником просто – знай себе раздавай указания. И только очутившись на руководящей должности начинаешь понимать, что это настоящее искусство. И дело не только в ответственности. Прежде всего, сложно выстроить отношения с подчиненными.
Як успішно пройти випробувальний термін?


Зійти з дистанції за крок від заповітної мети – образлива поразка. Коли йдеться про пошук роботи, таким фінальним ривком нерідко стає випробувальний термін. Переодягнути його вдається більшості, але не всім. Що зробити, щоб утриматись на робочому місці? Яких помилок слід уникати? Як потрібно поводитися?
Для початку кілька табу:
- не брехайте і не перебільшуйте, не приписуйте собі умінь і знань, якими не володієте, брехня швидко розкриється і вас негайно попросять на вихід;
- не запізнюйтесь;
- не йдіть до закінчення робочого дня, навіть якщо так робить більшість;
- не відпрошуйтесь, хіба що привід дуже серйозний;
- не пліткуйте, нікого не обговорюйте, адже ви новачок, справжнього стану справ та відносин у колективі не знаєте і легко можете нажити собі ворогів;
- не лінуйтеся і не скаржтеся, що вам важко - ледарів і скигліїв ніхто не любить;
- не виявляйте зайву ініціативу, ваші пропозиції можуть виявитися невдалими або хтось вирішить, що ви мітите на його місце, і постарається вижити;
- не ігноруйте правила та традиції, прийняті в компанії, не роздавайте порад, адже зі своїм статутом до чужого монастиря не ходять;
- не мовчите як риба, вас можуть прийняти за людину апатичну, замкнуту, в роботі не зацікавлену;
- не балакайте безмовно, ви ризикуєте наговорити зайвого або зійти за ледаря, який тільки й робить, що меле язиком.
Щоб успішно пройти випробувальний термін, ви повинні чітко уявляти, що від вас вимагається. Постарайтеся домогтися від вашого начальника якомога точнішого формулювання поставлених перед вами завдань. По можливості у кількісному вираженні. Наприклад, укласти контракт чи продемонструвати певний рівень продажів. Нерідко у компаніях, особливо великих, після закінчення випробувального терміну передбачено тестування. Іспит не повинен стати для вас сюрпризом. Потрібно відразу уточнити, чи він запланований, що вам потрібно знати, щоб його здати.
Як правило, випробувальний термін передбачає навчання. З нуля, якщо у вас немає досвіду роботи на аналогічній посаді. Або ви просто повинні докладно ознайомитись зі своїми обов'язками в компанії, освоїтися, вивчити внутрішні інструкції. Так чи інакше, вам потрібно знати, кому можна ставити запитання, якщо щось буде не зрозуміло. Не мовчіть, якщо вам все ясно. Запитуйте, розбирайтеся, демонструйте зацікавленість, звісно, в розумних межах.
Те саме стосується субординації. Якщо ви претендуєте на досить високу посаду, проблем, швидше за все, не виникне. А ось коли йдеться про пересічну посаду, у вас може з'явитися безліч «начальників». Користуючись тим, що ви новачок і намагаєтеся зачепитися за робоче місце, деякі старші колеги спробують перекласти на вас частину своїх обов'язків.
Не піддавайтеся, перш за все, ви повинні виконувати свою роботу, інакше заваліть випробувальний термін. Саме тому дуже важливо одразу уточнити у начальства, хто може давати вам завдання та які.
У той же час не уникайте роботи, яку виконують співробітники з аналогічною посадою. Не всі обов'язки бувають прописані на папері, про що вас можуть не попередити.
Все записуйте, не покладайтеся на згадку. На вас звалиться багато нової інформації, починаючи з імен начальників та колег, плутатися в яких – вірний шлях до провалу. Запам'ятати все відразу нереально, тим більше, коли ви ще не освоїлися і, напевно, хвилюєтеся. Тому потрібно бути дуже уважним і робити нотатки. Інакше доведеться весь час перепитувати, а розсіяні та неуважні працівники нікому не потрібні.
Виявляйте дружелюбність, але не фамільярність, ви все ще чужинець у колективі, за тиждень стати своїм нереально. Частіше посміхайтеся, але не перестарайтеся, інакше це буде дивно. Виявляйте інтерес, але не стаєте нав'язливим. Говоріть про погоду, але не про політику, взагалі не торкайтеся гострих тем, у вас напевно знайдуться опоненти.
На думку начальства про вас може вплинути будь-хто в колективі. Ви не знаєте, до кого саме дослухається шеф. І навпаки, навіть якщо ви відразу зможете потоваришувати з кимось із колег, це не означає, що чаша терезів схилиться на вашу користь.
І ще, пам'ятайте, що випробувальний термін існує не тільки для того, щоб вас оцінили. Вам потрібно уважно придивитися до посади, компанії, колег, начальства.
Склочний колектив, директор-тиран, сумнівні кар'єрні перспективи, погані умови праці та постійний стрес, незрозумілі вимоги, які неможливо виконати... Якщо ви відчуваєте, що все одно не зможете працювати в цій компанії, чим раніше припините муки, то швидше знайдете інший , Найбільш підходящий варіант. До речі, якщо вас взяли на випробувальний термін, це не причина залишати пошук відповідної вакансії, адже робота фактично ще не ваша.
Специфіка роботи помічника бухгалтера


Бухгалтера востребованы на любой фирме, предприятии или организации. Без бухгалтера не работает ни одно финансовое учреждение.
Що таке "чорна бухгалтерія"?


В Україні багато підприємств вдаються до роботи із «чорною» бухгалтерією. Всі чудово знають, що вести «чорну» бухгалтерію це кримінальна справа. Зазвичай таку справу доручають людині, яка давно працює на підприємство і добре розуміється на економічних справах та бухгалтерському обліку. Найчастіше такими людьми є родичі або близькі люди директора, які знаються на цьому.
Що заважає створювати сайти, зручні для користувачів?


Інтернет є необхідним елементом сучасного життя. Якщо ваші інтереси не представлені на просторах мережі про вас та вашу продукцію мало знають. Веб представництва хочуть мати не лише солідні та відомі світові бренди, а й представники середньої ланки бізнесу та приватні особи.
Сайти компаній здатні знаходити покупців та партнерів у будь-якій точці світу на них, як правило, поміщають контакти компанії та перелік своїх пропозицій із зазначенням цін. Відомі бренди хочуть відкрити крім реальних торгових центрів віртуальну торгівлю за допомогою сайтів інтернет магазинів.
Приватні особи хочуть розповісти про свої досягнення і описують події свого життя. Розміщують власні рецепти, вирішення побутових проблем чи власні напрацювання у садівництві чи винаході новинок техніки.
Ви обміркували ідею ресурсу та визначилися з тим, які завдання створення сайту має вирішувати та розпочали підбір веб студії виконавця. Розробники погодилися прийняти замовлення на роботу і створення веб-сайту почалося. Варто лише трохи почекати і створення сайту буде успішно завершено. Новий оригінальний інтернет-ресурс можна буде розміщувати на просторах мережі.
Багато хто думає, що сайт це набір картинок. Створення сайту передбачає створення ресурсу з оптимальним набором необхідних ефективної роботи елементів. Ресурс має бути вільним від усіх зайвих елементів. Відвідувачам мають легко отримувати всю інформацію. Але тут часто виникає нерозуміння замовників та розробників.
Замовники хочуть отримати інтернет ресурс, що точно відповідає їх розумінню втілення мрії, а навчений досвідом розробник знає, що не всі вигадки замовника має сенс втілювати в реальному проекті. Часто можуть просто заважати ефективніше роботі ресурсу.
Професіоналізм та дилетантство, різні речі. Серед професіоналів немає місця для тих, хто боїться відстоювати у розмові із замовником свою точку зору. Для не професіонала простіше піти на поводу у замовника, що володіє, і все зробити, як він хоче, але найчастіше зроблені таким чином сайти з безліччю спливаючих вікон складною анімацією і перевантаженим різними елементами дизайном працює малоефективно.
Чи варто розбиратися хто тут правий?
Замовляючи створення сайту, ви, звичайно ж, добре знаєте ті завдання, які хотілося б вирішити за його допомогою.
Ось деякі з них:
розширити коло зацікавлених продукції осіб
переказ престижу фірмі
успішна боротьба з конкурентами
пошук нових замовників
пошук партнерів по бізнесу
Замовники сайтів часто упускають найголовніший пункт, у якому необхідно передбачити обов'язкову зручність користування ресурсом для користувачів. Якщо цієї умови не дотримуватися, сайт буде малоефективним, поставлені завдання не будуть вирішені, навіщо його в такому вигляді створювати?
Саме цю ідею намагаються довести розробники до свідомості деяких замовників. У боротьбі за популярність та високу відвідуваність у споживачів перемагають прості та зрозумілі для користувачів ресурси. А ресурси, перевантажені, невиправданою кількістю красивостей вантажаться повільно, складні у використанні та постійно втрачають клієнтів, які йдуть на простіші та зрозуміліші сайти конкурентів.
Давайте визначимося, що може заважати користувачам на веб-сайті?
Перші це візуальні перешкоди вони діляться на кілька видів:
Вони не тільки відволікають, вони мають дратівливий ефект, тому що мають здатність з'являтися не вчасно. Це найкоротший шлях до невдачі користувач просто піде з некомфортного та набридливого ресурсу.
Стережіться перенасичення анімацією. Мерехтливі об'єкти підсвідомо асоціюються з небезпекою. Перенасичений анімацією текст дуже важко сприймати. Замість уваги до інформації ви отримуєте роздратування та бажання залишити сайт.
Продумайте колір та розмір шрифту. Не можна допускати занадто великий контраст кольору шрифту та фону. Не допускається і колірна схожість фону та шрифту. Не потрібно використовувати дрібний шрифт. Є багато користувачів, які не мають гострого зору
Слід враховувати параметри тексту. Тексти можна написати самому або доручити їх написання копірайтерам вони повинні легко сприйматися та пробуджувати інтерес. Не потрібно писати текст в одному потоці без поділу на підзаголовки, це заважає гарному сприйняттю інформації. Можна використовувати списки та виділення підзаголовків жирним шрифтом або курсивом. Користування підкресленням не вважається гарною ідеєю, оскільки підкреслення сприймається як посилання.
Друга категорія логічні перешкоди:
На деяких сайтах часто можна зустріти застарілі робочі посилання, це підриває довіру до ресурсу. Дуже ретельно підбирайте інформацію, яку розміщуєте та підходите до її підбору як користувач. Подумайте, що саме йому хотілося б знати товар. Не соромтеся опитування або тестування протестувати ресурс.
Інформацію необхідно постійно оновлювати, на сайті не повинні висіти пропозиції акцій із простроченими термінами. Вам дзвонитимуть користувачі, і цікавитимуться акцією, а такої пропозиції, виявляється вже давно, немає. Природно, вони більше ніколи не захочуть скористатися послугами без відповідальної компанії.
Всі матеріали на сайті повинні розміщуватись з урахуванням логічного ланцюжка. Одне має логічно виникати з іншого ясно та просто. У цьому пункті схожість із іншими подібними ресурсами навіть допомагає. Користувач звик здійснювати всі дії за типовим проектом, йому так простіше багато в чому він працює не усвідомлено.
Треті технічні перешкоди:
Створення вебсайту не просте технічне завдання тут багато що може перешкодити успіху. Наприклад, складна навігація або зовсім коректне відображення
ресурсу різними браузерами.
У вирішенні всіх цих питань допоможуть розробники необхідно просто дослухатися їх рекомендацій.
Для чого створюють сайти?


Простори інтернету заповнені масою ресурсів із різноманітною інформацією. Сайти-візитки, інтернет-магазини, прайси, блоги, презентації, фотогалереї – у мережі можна знайти все. Зараз люди розуміють, що сайт потрібен кожній людині, незалежно від того, чим вона займається, для того, щоб бути успішною і самодостатньою не тільки у віртуальному світі, а й у реальному. Можна знаходити друзів, торгувати, брати участь у рекламних акціях та заробляти у партнерських програмах.
Ми спробуємо зрозуміти, навіщо необхідне створення сайту різним групам людей і чи варто витрачати на цю витівку сили та гроші.
Наприклад, навіщо сайт звичайнісінькому користувачеві?
Кожна людина неповторна і унікальна. Кожен має свої інтереси, свої здібності, своє коло друзів. У мережі можна, як кажуть, "світ подивитися, себе показати". Інтернет не має меж.
Блог
Можна створити блог для постійної розповіді про себе та свої враження.
Блог – це віртуальний щоденник, в якому можна розміщувати не тільки друковані матеріали, а й фотографії, і відеозаписи, і музику.
Любителі фотографій віддають перевагу сайтам-галереям, де можна розміщувати свої фотографії.
При використанні спеціальних конструкторів створення сайтів стає доступним навіть для тих користувачів, які не дуже сильні в програмуванні та веб-дизайні.
Звісно, можна замовити створення сайту професіоналам.
Такі сайти будуть мати оригінальний дизайн і спеціально під певний проект створеним функціоналом.
Якщо сайт з часом набуде популярності та популярності, у користувачів можна додатково заробляти на розміщенні сторонньої реклами.
Можливо, Ви щось створюєте своїми руками або можете розповісти як це зробити. У такому разі, в інтернеті Ви можете продавати виготовлені Вами товари або розміщувати платні майстер-класи.
Для поширення в мережі такої пропозиції можна запропонувати створення веб-сайтів різних видів.
Сайт візитка
Сайт-візитка – найпростіший варіант.
Такий сайт повідомляє клієнту мінімум необхідної інформації: вид діяльності підприємства та контакти. Може містити невеликий прайс-лист з асортиментом робіт, фотографіями та цінами, що пропонуються. За таким сайтом зацікавлені клієнти зможуть з вами зв'язатися та домовитися про покупку.
Але можна не зупинятися на цьому та відкрити інтернет-магазин.
Навіщо?
Веб-сайт для кожного, навіть підприємця-початківця, є обличчям його компанії для потенційних клієнтів з усього світу. Безсумнівно, сайт, що ефективно працює, підвищить популярність і затребуваність будь-якої фірми. Сайт-візитка зазвичай заповнюється один раз і містить таку інформацію: назву фірми, фізичну та електронну адреси, контактний телефон та перелік послуг або товарів із зазначенням цін на них.
Після створення просто необхідно регулярно відплачувати домен та хостинг і це все, що потрібно.
Якщо підприємство нещодавно зайняло свою нішу на ринку, має сенс подумати про розкрутку та просування сайту, який послужить гарною рекламою на початку діяльності. Адреса сайту пошукові системи в таких випадках видають за назвою фірми.
Для великих відомих підприємств буває мало ринку збуту всередині країни, вони організують збут через інтернет магазин. У споживачів є можливість купити продукцію у будь-якій фірмі світу.
Хороші показники інтернет продажів призводять до збільшення продажів і в реально існуючих фірмових магазинах. Багатьом зручніше спочатку ознайомитися з товаром, його властивостями та цінами в Інтернеті, визначитися з вибором і лише потім здійснити покупку у реальному магазині.
Ціна
Звичайно, створення вебсайту вимагає витрат творчих сил і певних фінансів, але думаю вже всі переконалися, що сайт потрібен будь-якій людині і тим більше потрібен будь-якому підприємству.
Звичайно, відразу ж постає питання, а скільки це може коштувати?
Ціна визначається функціональними особливостями сайту, типом віртуального офісу.
Визначте мінімальні витрати на створення сайту, які Ви зможете собі дозволити, та максимальні, межі яких у жодному разі не можна переступати.
Домовлятися з розробником необхідно виходячи з мінімальної ціни, у цьому випадку у вас буде запас коштів, який може знадобитися, якщо виникнуть несподівані додаткові витрати.
Слід тверезо зникати, що створення сайту не може коштувати копійки, говорячи про мінімальну ціну, ми зовсім не маємо на увазі, створити задарма або за символічну ціну.
Перед тим, як звернутися до розробників сайтів, слід відповісти на деякі запитання:
Яка ідея для реалізації проекту – вона повинна відображати профіль компанії та піднімати її імідж
З якою метою він створюється.
Цілі можуть звучати так:
здобуття популярності
забезпечення іміджу компанії чи окремої людини.
збільшення обсягу продажу
просування нового різновиду продукції
боротьба з конкурентами за панування на ринку
Які завдання створення сайту має вирішувати?
Ідеальний варіант – максимум інформації від замовника про ідею, цілі та завдання сайту, використовуючи яку, розробник зможе запропонувати оптимальні та найшвидші шляхи вирішення шляхом програмування та дизайну.
Така синхронна робота дає чудові результати, і виходять чудові, ефективно працюють на благо фірми.
Створення сайтів – потрібна послуга


Життя без Інтернету вже мало хто може собі уявити. І не тільки для листування, спілкування, пошуку інформації та розваг, в Інтернеті стало популярним ведення бізнесу. І це – цілком здійсненна мрія!
Як створити простий, ефективно працюючий сайт?


Більшість замовників веб студій замовляють створення веб-сайтів в надії на втілення своєї мрії або ідеї. Їм здається, що продукт має бути небесної краси та яскравості, з ажурно виплетеною структурою меню. Загалом не сайт для ефективної роботи, а суцільний фонтан позитивних емоцій та святкової атмосфери.
Всі необхідні супер оригінальні рішення. Немає сенсу бути власником брата близнюка сайту конкурента, але краса тут не найголовніша умова головне передбачити та створити все необхідне для вирішення тих завдань, які сайт має вирішувати. Не можна йти на поводу бажання все прикрашати. Сайти створюються для справи саме цей важливий аспект і необхідно ставити на перше місце.
Професійний веб майстер дуже добре усвідомлює, що створення сайту робиться зовсім не для задоволення амбіцій клієнта, а для зручності користувачів мережі. Орієнтуватися необхідно, перш за все, на їхні запити, тоді і сайт буде часто, відвідуємо, популярний і, як наслідок, ефективний.
Користувачів можна умовно поділити на три табори:
5% відвідувачів є любителями різноманітних новинок.
Їм цікаві всі нововведення, вони хочуть ними володіти або, якщо не вдається володіти фізично, вони хочуть вміти ними користуватися і мати поняття, що це таке. Таким користувачам приносить задоволення складний дизайн та складний функціонал ресурсу. Їм подобається, у всьому розумійся. Вони постійно освоюють нові ігри та нові пристрої або програми для вдосконалення комп'ютера. Ніколи не зупиняються, процес удосконалення – це їхня стихія.
70% становлять користувачі класичного, кілька консервативного складу розуму.
Вони люблять короткий, не яскравий дизайн. Їм не подобаються різкі зміни. Їм ближче простота форм та деяка рутинна елементарність. Ця категорія не сприймає будь-які труднощі, що виникають у процесі пошуку інформації, і її мало цікавлять вишукування дизайну. Їхній девіз - все має бути легко, ясно і просто. Навіщо ускладнювати?
25% віддають перевагу лише текстовій інформації.
Їх головне інформативність текстів і правильність подачі матеріалу.
Отже, як видно з аналізу статистики, більшість користувачів вважають простоту, лаконічність і ясність інтернет ресурсів їх основними перевагами. Це цілком зрозуміло, просто в мережі більшість користувачів шукає інформацію з чітко виділеної теми. Шлях до інформації має бути ясним та простим.
Успішне створення сайтів потребує роботи цілої групи спеціалістів. Зазвичай, середньостатистичний колектив веб-студії складається з менеджерів окремих проектів і веб-майстрів. Майстер створює структуру сайту, надалі у неї вбудовуються всі необхідні модулі. Розробляє меню сайту, виготовляє верстку окремих сторінок. Наповнює сторінки контентом, керуючись побажаннями клієнта та орієнтуючись на фірмовий стиль компанії. Звичайно, незрівнянно краще, якщо дизайном займається окрема людина, яка чудово володіє навичками вибудовування візуального ряду. Але часто сучасні веб майстри не є дипломованими фахівцями в галузі веб дизайну, хоча і виконують ці функції і деякі з них справляються із завданням на дуже високому рівні.
Але створення сайту робота не на один день, зустрічаються складні завдання, які потрібно вирішувати. Наприклад, дуже важливим є гармонійне поєднання графічних рішень з кольором і текстовими блоками. Отже, не всі складні дизайнерські рішення зможуть реалізуватися. Клієнт може весь час вносити якісь коригування в готові програми, тому створення веб-сайту може ніколи не прийти до логічного кінця.
Вихід із цієї ситуації дуже простий.
Якщо клієнт хоче мати якісний, чудово працюючий та зрозумілий для відвідувачів сайт, створений за порівняно короткий термін, не слід зациклюватися на різноманітних красах дизайну та оформлення. Більшості користувачів, як ми вже зазначали раніше, ці красивості зовсім не потрібні. Саме ця більшість, дещо злякана надмірностями оформлення, піде на простіші ресурси; а час, витрачений на створення всіх цих красивостей, виявиться витраченим дарма. Слід не тільки слухати себе і вимагати від веб-майстра точного втілення всіх ваших вигадок, а й прислухатися до його рекомендацій щодо втілення вашої ідеї.
Веб майстер повинен постаратися зрозуміти, що хоче створити клієнт і пояснити, які його задуми можна втілити легко, а чого варто відмовитися. Необхідно дати клієнту зрозуміти, що вам, як творцю програм, видніше, що і як краще прописати під час створення ресурсу. Необхідно мати навички психолога і навести приклади не зовсім вдалих втілень ідеї. Варто чітко усвідомлювати, що створення сайту відбувається задля задоволення амбіцій клієнта, а зручності користувачів. Інакше сайт не буде популярним і затребуваним як ефективний ресурс і перетвориться на просту вивіску з назвою фірми. Усі роботи ведуться, керуючись почуттям міри та смаку.
Створення веб-сайтів часто ведуть і за шаблонною системою. Шаблони вже вивірені, лаконічні, порівняно прості та зрозумілі. Сайти, створені на їх основі, здатні чудово працювати. Простота та ясність дуже цінуються користувачами мережі. Можна створити сайт порівняно не дорого.
Давайте перерахуємо основні етапи:
Рубрики блогу
- Робота (17)
- Освіта (3)
- Веб дизайн (9)
- Туризм (5)
- Програмування (3)
- Управління персоналом (6)
- Бухгалтерський облік (22)
- Фінанси (8)
- Кошторисна справа (5)
- Інтерв'ю (13)
- Бізнес (5)
- Навчання (1)
- Логістика і зед (4)
- Логістика і менеджер зед (1)
- 1с (4)
- Логістика та зед (11)
- Бухглтерський облік (1)
- Продажі (1)
- Работа (1)
- Логістика (2)
- Зед (1)
- Бухгалтерський (1)
- Тестування (1)
Популярне
- Розрахунки з покупцями та постачальниками: бухгалтерський облік та відображення в 1С
16852
- План рахунків бухгалтерського обліку. Дебет, кредит і сальдо. Система двійного запису
16792
- Для чого потрібен менеджер ЗЕД?
14708
- Реєстрація підприємства в ЕДРПОУ, ПФ, органах статистики і ДНС
13733
- Встановлення АВК-5
12637