
Прийняли працювати молодим і «зеленим», наставляли, направляли, вклали величезну суму грошей у хороше навчання і ось, нарешті, досягли своєї мети - співробітник виріс і змужнів. Та ось проблема – виріс так, що йому тепер дуже тісно у рідній компанії. Настав час до керівної посади. Але, на жаль, такої вільної вакансії зараз немає. А просто віддати комусь іншому надійного та перевіреного бійця не хочеться і шкода. Як вчинити у цій ситуації, що робити?
Найкраще, звичайно ж, цьому цінному співробітнику знайти відповідну посаду у своїй компанії і будь-якими шляхами утримати його у себе, якщо звичайно це справді співробітник на вагу золота, яких сьогодні не так уже й багато. Ще можна підняти зарплату або запропонувати деякі привілеї: купити машину, оплачувати курси, дати особистого водія тощо, зазвичай такі матеріальні стимулювання завжди виграшні.
Ну а що робити, якщо вище зазначених послуг, компанія надати не має змоги? «Віддати своє місце керівника та залишитися без роботи?» - Звичайно це не вихід. Тут краще вчинити так, щоб від вашого співробітника, що виріс, була користь для компанії.
По-перше, можна за певним договором, віддати спеціаліста в іншу компанію, яка підтримуватиме тісні стосунки з вами і працюватиме на взаємовигідних умовах.
По-друге, можна відкрити нове відділення в іншому районі чи місті та призначити керівником свого цінного співробітника. Від такої пропозиції ніхто не зможе відмовитися.
По-третє, зрештою можете його зробити своєю правою рукою і поділитися з ним своїм кабінетом. Удвох вам буде працювати веселіше, до того ж, як то кажуть: «Одна голова добре, але дві краще».
Одним словом, якщо ви і зіткнулися з подібною проблемою, куди подіти співробітника, що виріс, то однозначно його треба залишити в собі. При цьому якщо на даний момент немає взагалі нічого для нього, то така людина, напевно, розумна персона і зможе увійти в ситуацію, що склалася, враховуючи той факт, що своїх висот він досяг завдяки зусиллям вашої компанії.