Блог
Курси фінансового аналізу та менеджменту


Курси фінансового аналізу та менеджменту
Є сфери діяльності, які потребують виключно високого рівня професіоналізму. Точність та адекватність оцінки фінансового стану підприємства дозволяє приймати правильні управлінські рішення. Фінансовий менеджер, на відміну від бухгалтера, який займається обліком, приймає рішення про інвестування коштів, отримання кредитів, тобто він управляє фінансовими ресурсами. Не дивно, що класний спеціаліст у сфері фінансового аналізу та планування цінується на вагу золота.
Як навчитися отримувати задоволення від роботи?


За роботою ми проводимо близько третини дня. Саме вона здатна задовольнити основні життєві потреби людини: бути затребуваною, реалізувати себе як фахівця, забезпечити матеріальний достаток. І якщо вона не приносить жодного задоволення, життя може поступово перетворитися на тортури. Давайте розглянемо способи, як отримувати максимум задоволення від своєї роботи.
Фінансова діагностика підприємства


Фінансова діагностика – це комплексний аналіз діяльності підприємства, який проводиться з метою оздоровлення компанії та налагодження його ефективної роботи. Насамперед заходи з діагностики проводяться у кризовий та передкризовий період роботи фірми, для нормалізації її роботи та вирішення глобальних проблем її діяльності. Іншою причиною проведення діагностики може бути оцінка підприємства з боку інвесторів, акціонерів, кредиторів та інших осіб, яким потрібно знати, наскільки ефективним буде вкладення капіталу цієї компанії. Такий аналіз повинен проводитися на підприємстві постійно та виявляти проблеми у його розвитку, аномалії та слабкі місця для того, щоб оперативно їх виправляти.
Що головне у доставці вантажів?


Нині безліч різних вантажів перевозиться як у країні чи навіть міста на невеликі відстані, і у міжнародному масштабі. Величезна кількість перевізників, експедиторів та транспортних компаній працюють над розв'язанням різних завдань з доставки вантажів усіх видів із найвіддаленіших країн світу або із сусідніх регіонів та міст. Замовники, які довіряють свою продукцію таким компаніям, хочуть отримати її вчасно, у повній безпеці та з найменшими витратами.
Для чого потрібен менеджер ЗЕД?


Курси з Web дизайну. Навіщо?


У світі Інтернет грає величезну роль і його значення зростає з кожним днем. Важко знайти компанію, яка не була б зацікавлена у просуванні своїх товарів та послуг за допомогою "всесвітньої павутини". І це тільки одна з причин, через які великі та дрібні фірми, підприємці та приватні особи створюють свої сайти. Інтернет відкриває широкі можливості для ефективного діалогу з клієнтами, не обмежуючись рамками часу та місця розташування. Крім того, маючи власну сторінку в мережі, можна реалізувати безліч інших завдань - сайти можуть бути різними як за масштабами, так і за спрямованістю. Очевидно, що ця сфера дуже перспективна, і вміння створювати сайти відкриває перед Вами нові горизонти працевлаштування, додаткового заробітку або розвитку власного бізнесу.
Той же Інтернет рясніє пропозиціями освоїти мистецтво створення сайтів - завантажити якийсь відео урок, прочитати або прослухати книгу. Ось тільки, як би наочно не було дано інструкції, це лише інструкції, практичні навички з їхньою допомогою набути складно. Чи багато корисної інформації, наприклад, Вам вдавалося отримати з інструкції до телевізора? Часом Ви тільки більше заплутуєтеся, звертаючись до таких посібників. Звичайно, web-дизайн - не хірургія, проте метод численних спроб і помилок виглядає менш привабливим, ніж навчання під керівництвом професіоналів. Книги часто "розмовляють" з нами складною професійною мовою, не потрудившись дати пояснення важливим поняттям, або дають їх у теоретичному ключі. Викладачі допоможуть Вам освоїти навчальний матеріал якісно.
Для того, щоб самостійно створювати сайти, необхідно знання як мінімум мови HTML, а також не обійтися без Adobe Photoshop. Є багато нюансів, які професіонали назвуть дрібницями, але для новачка стануть відкриттям. Втім, навіть якщо Ви вже тією чи іншою мірою володієте знаннями у сфері проектування сайтів, завжди знайдуться корисні моменти, які варто запозичити та використати на практиці. Web-дизайн поєднує безліч знань і технік, які дозволяють створити правильну структуру інтернет-сторінки, зробити її зручною для відвідувачів і красивою. Оформлення сайту відіграє величезну роль у сприйнятті його інтернет-користувачами. Вміння втілити в реальну інтернет-сторінку бачення того, як вона має виглядати – Ваше чи замовника – цінна якість, за яку готові платити хороші гроші. Перспектив знайти високооплачувану роботу у класного веб-дизайнера чимало. У його послугах зацікавлені як великі компанії у різних галузях (головне, що у них є сайт або цілий портал в Інтернеті, або вони його тільки створюють), так і рекламні чи дизайн-агентства. Та й розцінки на послуги фрілансенрів, що створюють сайти, стартують від кількох сотень доларів за просту сторінку.
Професія менеджер з туризму


Уявіть – Ви подорожуєте до екзотичних країн, Вас гостинно зустрічають у найкращих готелях, і за це ще й платять Вам, а не Ви. Мрія? Цілком реальна перспектива, якщо вибрати професію менеджера з туризму. Тільки не думайте, що все так просто. Коли розлючений клієнт, якого не зустріли в аеропорту або забули розмістити в готелі, зателефонує Вам серед ночі, не дивуйтесь – вирішити його проблему також належить до Ваших обов'язків.
Щоб зрозуміти, в чому полягає робота менеджера з туризму та в чому її складність, поставимо себе на місце клієнта, який зібрався провести відпустку в далекій країні. Припустимо, він приблизно уявляє яку суму готовий витратити, і впевнений, що катання на лижах йому зараз не цікаво, а годування крокодилів з рук – надто екстремальна витівка. А далі – немає межі польоту фантазії. Запропонувати йому поїздку до Праги чи сонячного узбережжя Адріатики? Отже, доведеться ставити навідні питання, вислухати побажання та заперечення, і, нарешті, яскраво описати, як чудово плисти в човні каналами Венеції, розглядаючи старовинні будинки. І в той же час, відправляючи туриста в незнайому країну, Ви повинні не тільки «закохати» його в майбутню подорож, а й чесно попередити про важливі місцеві особливості, такі як бажаний дрес-код у мусульманських країнах або тлумачення жестів в Індії. Всі недоліки у виборі туру і все "забув попередити" - на Вашій відповідальності, і в разі чого вирішувати спірні моменти доведеться саме Вам. Втім, це частина професії, треба бути уважною і спокійно ставитися до неминучості форс-мажорних ситуацій, тому що все не можна передбачити і не все залежить від Вас. Натомість менеджер з туризму, якого не налякати жодними складнощами, цінується роботодавцями та завойовує лояльність клієнтів.
Робота в туризмі професія цікава, сповнена вражень, спілкування з людьми. Якщо Вам хочеться тихенько сидіти за комп'ютером, методично виконуючи свої робочі завдання, і щоб у цей час ніхто не чіпав, не обирайте туристичний бізнес. Близько 70% робочого часу менеджер із туризму проводить, консультуючи клієнтів. І не забувайте – він повинен виконувати план продажу, а отже – вміти переконувати та знаходити відповідну пропозицію для кожного. Що толку розписувати клієнту, який відклав на сімейну відпустку 600 доларів, принади вечірніх прогулянок набережною в Монте-Карло? Правильна постановка цілей, хороша пам'ять (Ви ж не збираєтеся зачитувати клієнту інформацію з путівника?) та комунікабельність – запорука успіху у професії. І, звичайно ж, потрібне знання англійської мови. Без нього, як кажуть, далеко не поїдеш, і в кар'єрі не просунешся.
А з чого розпочати кар'єру менеджера з туризму? Можливо, тут ніяк не обійтися без диплома за спеціальністю та ще й престижного вузу? Насправді все не так складно. Було б бажання і готовність спочатку працювати за відносно невисоку зарплату. Втім, ці «на початку» тривають лише близько року. Потім, маючи необхідний досвід, а щоб розібратися в основних обов'язках багато часу не потрібно, Ви зможете претендувати на вищу посаду та зарплату. До речі, щоб успішно зробити перші кроки в кар'єрі, варто пройти курси менеджера з туризму. Адже, якщо у Вас немає освіти в цій галузі, а крім Вас на посаду претендують інші кандидати, ніж залучити роботодавця на свій бік? Нікому в офісі не хочеться возитися з новачками, яких доведеться навчати з нуля, пояснюючи навіть найпростіше. Наприклад, як працювати у програмах пошуку та бронювання турів.
Галузь туризму зростає, різні економічні спади та кризи, звичайно, позначаються на платоспроможному попиті, але не вбивають його, скоріше періодично переформатують. Ну і є ще сезонність, обумовлена і кліматичними причинами, і звичайними термінами відпусток та канікул. Відповідно, такою самою сезонністю страждає і заробіток менеджера з туризму. Про заробіток - стартовий розмір становить 2000-3000 гривень, далі, як і в більшості професій, все залежить від досвіду, обов'язків та компанії. Загалом фахівці з досвідом роботи понад 3 роки можуть у Києві розраховувати на 6500-7000 грн.
Щодо компаній у сфері туристичних послуг – їх по суті два види. В агентствах співробітники займаються залученням клієнтів на існуючі тури, тобто продають путівки. А ось менеджери в компаніях-туроператорах розробляють маршрути, складають екскурсійні програми, укладають договори з турагентствами, вирішують проблеми з клієнтами, бронюють квитки та організовують рейси, займаються страховкою, підтримують необхідні зв'язки із стороною, що приймає за кордоном. Втім, деякі компанії є одночасно і туристичними агенціями та туроператорами. У великих фірмах-операторах обов'язки, як правило, поділені між менеджерами так, що одні займаються бронюванням місць, інші – оформленням віз тощо. На подібну посаду з певним простим завданням можна влаштуватися без досвіду роботи чи вищої освіти. Так що починати сходження кар'єрними сходами в туристичній галузі радимо саме з цієї сходинки. У тих же великих компаніях за планування нових турів відповідають фахівці з добрим досвідом та глибокими знаннями у професії. Звідси й вищий заробіток. Якщо йдеться про просування в туристичній агенції, де немає такого чіткого поділу праці, та й колектив, як правило, не так багато, у перспективі Ви можете стати заступником директора або директором агентства. А чому б згодом не відкрити свій бізнес? Добре, що сфера діяльності масштабних фінансових вкладень не вимагає.
Вибравши професію Менеджера з Туризму, можливо, Ви займетеся виключно організацією походів у Гімалаях, а ймовірно, вивчіть ринок туристичних послуг у кількох напрямках, від Парижа до Австралії. У будь-якому випадку, шанси на успіх у туристичному бізнесі залежать передусім від Вашого бажання працювати з клієнтами, оптимізму та впевненості в собі. Знання японської мови та інші рідкісні вміння зовсім не є обов'язковими. Усьому можна навчитися у ході справи, було б бажання. Тієї ж англійської можна вдосконалювати, а, побувавши в рекламному турі на Карибах, Ви з радістю розкажете клієнтам, чому варто провести відпустку, засмагаючи на тутешніх пляжах.
Мультимодальне переміщення вантажів: як збільшити гарантії покриття ризиків


У сучасному світі міжнародні перевезення вантажів – найпопулярніші та найпоширеніші послуги. Найрізноманітніші вантажі перевозяться у величезних масштабах і значні відстані. При цьому на перший план виходить завдання оптимізації часу та коштів. Найбільш ефективно використовувати матеріальні та тимчасові ресурси допомагають мультимодальні перевезення вантажів.
Мультимодальні переміщення вантажів – це спосіб перевезення, у якому гармонійно і оптимально поєднується використання кількох видів транспорту – автомобільного, залізничного, морського, повітряного. При цьому перевезення здійснюється на підставі одного договору, який укладається з експедитором, а не окремими перевізниками. Ця компанія координує дії всіх учасників процесу доставки, бере на себе відповідальність за всю транспортну систему та гарантує її безпеку.
Переваги мультимодального перевезення вантажів
При використанні такої схеми доставки весь процес організовує одна компанія. Її фахівці мають багаторічний досвід складання документів, розуміють особливості перевантаження та перевалки різних вантажів для кожного виду транспорту та знають, як максимально ефективно забезпечити контроль у місцях пропуску та пунктах перевалки вантажів. Оператор мультимодальних вантажоперевезень складає гнучкий маршрут доставки. Завдяки цьому час на вирішення технічних питань та проходження митного контролю значно скорочується. Таким чином, замовник може суттєво заощадити час та кошти. При цьому він може відстежувати рух вантажу за допомогою мережі Інтернет, контролювати та коригувати маршрут перевезення, тобто обирати проміжний транспорт.
Питання безпеки перевезення
Однією з головних переваг мультимодального переміщення вантажів є забезпечення їхньої безпеки. Насамперед, важливо вибрати надійну транспортну компанію, яка має великий досвід вирішення складних питань, які можуть виникнути під час перевезення, та позитивно зарекомендувала себе за роки та десятиліття роботи у цій галузі. Перевагу потрібно віддавати тим компаніям, які в кожний пункт навантаження-вивантаження та проходження митного контролю надсилають свого представника. Він контролює, щоб вся продукція була перевантажена, щоб нічого не загубилося і не розбилося, і оперативно вирішує всі митні питання у разі потреби.
Крім того, у договорі потрібно детально прописати маршрут перевезень, які види транспорту в яких місцях слідування використовуватимуть і всі механізми вирішення спірних питань. Дуже важливо вказати всі витрати, які можуть виникнути в дорозі за різних обставин. Наприклад, при перевезеннях автомобільним транспортом вказати, хто буде відповідальним за просту машину з різних причин – від канікул на фабриці та до затримки при митному оформленні; для морського транспорту обов'язково врахувати демередж (тобто штраф за використання контейнера довше, ніж було застережено), витрати при перевантаженні та зберіганні в порту.
Ризики та страхування вантажів
При укладанні договору обов'язково вказується, що експедитор від імені та на користь замовника має застрахувати вантаж. В інших випадках замовник сам може укладати договір із страховою компанією, але це трапляється рідше. При мультимодальних перевезеннях вантажі часто транспортуються на великі відстані практично через весь світ. Тому може виникнути безліч різних ризиків, починаючи від аварії корабля чи повітряного судна, аварії автомобільного транспорту, втрати чи крадіжки вантажу та до непередбачених витрат, пов'язаних із зміною законодавства різних країн та простою на кордоні через митні процедури.
Страхування вантажів здійснюється на підставі уніфікованих умов. Розрізняють три основні види покриття: - страхування від усіх ризиків; з відповідальністю страховика за приватну аварію, тобто за конкретні страхові випадки, що зазначаються у договорі у спеціальному списку; і третій вид страхування, що охоплює лише ризики, пов'язані з крахом судна. Так як вартість страхування зазвичай становить незначну суму порівняно з вартістю майна, краще вибирати перший вид страховки та бути впевненим, що у будь-якому випадку всі втрати будуть відшкодовані.
Види вантажів
Крім покриття, на вартість страхування також впливає вартість вантажу, його тип та упаковка, маршрут переміщення та види транспорту. Якщо ваші вантажі є нестандартними, на умови страхування потрібно звернути особливу увагу. Наприклад, при доставці небезпечних вантажів, особливу увагу потрібно приділити страхуванню відповідальності перед третіми особами, яким може бути завдано шкоди. При перевезенні таких речовин на упаковці та на транспортному засобі обов'язково повинні бути спеціальні знаки, на них видається цілий пакет додаткових документів, а також слід дотримуватися запобіжних заходів. При перевезенні вантажів, що швидко псуються, потрібно продумати страхування при зберіганні на складах в портах, а також окремо застрахувати поломку обладнання рефрижератора, який перевозить продукти харчування або квіти.
Мультимодальні перевезення мають на увазі дуже складні варіанти доставки різних вантажів великі відстані. При цьому можуть виникнути багато різних ризиків. Звісно, всі страхові випадки передбачити заздалегідь неможливо. Але потрібно прагнути максимально застрахуватися, щоб у будь-якому разі уникнути можливих збитків.
Олена
Огляд найкращих сайтів з пошуку роботи


У наш час, щоб знайти роботу - не обов'язково купувати газети, ходити по фірмах і розносити своє резюме, або звертатися до агентств з підбору персоналу. У вік комп'ютерних технологій найшвидший, зручний та популярний спосіб для роботодавців, так і для шукачів знайти один одного – це сайти з пошуку роботи. Вони пропонують широкий спектр можливостей для того, щоб підібрати найбільш підходящі вакансії, а також максимально спростити пошук співробітників для роботодавців.
Разом з тим, на ринку сайтів роботи існує серйозна конкуренція, і це стимулює їх до того, щоб постійно вдосконалювати свій інтерфейс, інформативність та можливості пошуку. Тому зараз ми розглянемо низку найпопулярніших в Україні сайтів з пошуку роботи, порівняємо їхні переваги та недоліки та оцінимо, наскільки зручно в них працювати.
Work.ua
Один із лідерів серед сайтів з пошуку роботи в Україні на сьогоднішній день – це Work.ua. На цьому сайті претендентам можуть запропонувати близько 33 тисяч вакансій у різних сферах діяльності, а також понад 1 200 000 резюме. Коли ви відкриваєте сайт, в очі відразу впадає досить вражаючий список топових роботодавців. Тут представлені одні з найвідоміших і найбільших українських та зарубіжних компаній. У розділі «ресурси» надається можливість ознайомитися з корисними порадами, каталогами агентств, статистикою заробітної плати та іншою цікавою інформацією. Дизайн сайту досить приємний для очей, а зручне розташування кнопок-закладок полегшує роботу з ним. В одне натискання можна зайти в розділи з підбору вакансій, опублікувати резюме, або ж перейти до кабінету роботодавця. Якщо ви переплутали адресу сайту і ввели, наприклад, просто work або ж work.com – це не біда, адже вас все одно автоматично переправить на сайт. Також ви можете вибрати відповідну опцію та отримувати відповідні вакансії поштою. Можна шукати роботу з різних розділів: містами, компаніями, також є спеціальний блок для студентів. На головній сторінці відразу ви можете побачити середню зарплату, вказану в резюме та вакансіях.
При пошуку вакансій можна у першому рядку побачити тип зайнятості, зарплату і те, коли пропозиція була розміщена.
Щодо умов для роботодавців, то для них послуги сайту – платні. Керівники можуть отримати лише одну безкоштовну публікацію на місяць. І ще дві, якщо введуть код ОКПО (ЄДРПОУ) і таким чином підтвердять справжність своєї компанії. Якщо ж вам потрібно більше публікацій, насамперед – для того, щоб вони знаходилися у верхніх рядках пошуку, тоді доведеться доплатити. Одна публікація коштуватиме вам 149 грн., 5 дозволять заощадити в сумі та обійдуться в 595 гривень.
Чи варто міняти професію?


Кожен із нас щиро прагне кращого. Коли робота не приносить ані задоволення, ані гідного прибутку, ми починаємо шукати альтернативу. Нерідко замислюємося навіть про те, щоб змінити професію. Проте зміна місця роботи, а тим більше сфери діяльності, часом призводить до розчарувань.
Чи варто міняти професію і що потрібно зробити, щоб не допустити при цьому прикру помилку?
Навіть досягнувши певних висот у професійній діяльності, багато хто вирішується на кардинальні зміни. З роками починається переоцінка цінностей, що стосується роботи. Ставши професіоналом в одній сфері, багато хто хоче спробувати себе в іншій. Але найчастіше причинами зміни професії є її незатребуваність чи недостатній рівень оплати праці.
Як вважають фахівці в галузі психології, ті люди, які прагнуть особистісного зростання, не засиджуються подовгу на одному місці. Вони змінюють роботу щонайменше один раз на три роки. При цьому може йтися, зокрема, і про зміну сфери діяльності, а не тільки компанії. Такий підхід до кар'єри відкриває більше можливостей. Однак у нашій країні найчастіше за рішенням змінити професію стоїть якась тупикова ситуація, коли людина не бачить іншого виходу. Це може бути скорочення або висока ймовірність втрати роботи в найближчому майбутньому, серйозна зміна посадових обов'язків, коли навантаження зростає, а зарплата залишається незмінною, зниження попиту на ринку праці на представників вашої професії, зміна місця проживання, способу життя, наприклад, у зв'язку з народженням дитини.
Однак знайти роботу з урахуванням усіх побажань не так просто. Іноді ми перебуваємо в полоні ілюзій, та чи інша професія видається нам вигіднішою, зручнішою. Не забувайте, що нове робоче місце далеко не завжди буде кращим за попередній, нова сфера діяльності може таїти в собі багато сюрпризів, тому не варто подавати заяву про звільнення згоряння.
Перш ніж змінити професію, потрібно зібрати якнайбільше інформації про ту нову професію, яку хотілося б освоїти. Щоб оцінити свої можливості у новій справі психологи рекомендують пройти тестування щодо профпридатності. Вдалим періодом для ухвалення рішення може бути відпустка, коли можна знайти час для того, щоб випробувати свої можливості в новій роботі. Іноді роботодавець може надати робоче місце на час відпустки працівника. Такий досвід дозволить точніше визначити, наскільки вам підходить ритм нової роботи. Якщо є бажання попрацювати, наприклад, бухгалтером, журналістом, програмістом, можна спробувати спершу знайти нескладний підробіток, замовники часто пропонують роботу вдома в таких сферах.
У будь-якому віці нелегко змінювати роботу, проте якщо в цьому є раціональне зерно, варто ризикнути. При цьому необхідно докласти максимум зусиль, щоб відсіяти страх змін. Сміливо крокуючи вперед, ви набагато простіше пройдете цей нелегкий відрізок шляху, а також легше адаптуєтеся до нових умов, в яких вам доведеться працювати. Безперечно, зміни потрібні, коли ваша професія не приносить матеріального та морального задоволення. Інакше невдоволення займаним місцем зростатиме.
Талант - це той фактор, який може і повинен лежати в основі нової професії. Ваші інтереси та здібності стануть неабиякою підмогою у навчанні та роботі. Добре вивчіть ринок праці, щоб переконатися у необхідному рівні оплати та затребуваності бажаної професії. Крім того, важливо розуміти, яке навчання вам знадобиться.
Для того, щоб змінити професію та влаштуватися на нову роботу, не завжди необхідно вступати до університету. Звичайно, якщо ви плануєте стати лікарем чи юристом, то без навчання у ВНЗ не обійтись. Але в багатьох випадках достатньо буде відвідати курси або тренінги, принаймні для початку. Вибирайте курси, де ви отримаєте максимум практичних знань. Теорію ви можете, за бажання, освоїти і самі, а ось щоб набути практичних навичок у вирішенні реальних робочих завдань вам знадобиться кваліфікована допомога. Трапляється і так, що закінчивши тренінги або курси, свої нові знання ви зможете застосувати на старому місці роботи.
Змінити професію можна практично в будь-якому віці, але важливо тверезо оцінювати свої можливості та готовність до кардинальних змін. При цьому роботу кидати не обов'язково, її можна поєднувати з навчанням.
Написати заяву про звільнення ви завжди встигнете, поспішати з прийняттям доленосних рішень психологи не рекомендують. Навпаки, необхідно спочатку вивчити нову сферу діяльності, розпочати навчання, наприклад записатися на курси. Важливо спробувати себе в новому виді діяльності, скажімо, знайти хоча б невеликий підробіток. Потрібно зрозуміти, чи дійсно нова професія вам подобається і чи справлятиметеся ви з незнайомими раніше обов'язками.
Якщо ви переконаєтеся, що нова сфера діяльності припала вам до душі, а навчання дається легко, з радістю, можна починати пошуки відповідних вакансій, сходити на кілька співбесід. І тільки коли ви переконаєтеся, що можливість влаштуватись на роботу за обраною професією реально існує, можна сміливо відмовлятися від робочого місця. Інакше ви можете опинитися у ситуації, коли стара, нехай і не ідеальна робота втрачена, а знайти нову не вдається.
Проте надто переживати та піддаватися страхам та сумнівам теж не варто. Пам'ятайте, що для людини справжньою нагородою є та робота та та професія, яка приносить задоволення. Кожен з нас, безумовно, має прихований потенціал, і є сенс намагатися розкрити його будь-що-будь. І якщо ви вирішили змінити професію, щоби повною мірою реалізувати свої здібності, не відмовляйтеся від своєї мрії через надумані побоювання.
Рубрики блогу
- Робота (17)
- Освіта (3)
- Веб дизайн (9)
- Туризм (5)
- Програмування (3)
- Управління персоналом (6)
- Бухгалтерський облік (22)
- Фінанси (8)
- Кошторисна справа (5)
- Інтерв'ю (13)
- Бізнес (5)
- Навчання (1)
- Логістика і зед (4)
- Логістика і менеджер зед (1)
- 1с (4)
- Логістика та зед (11)
- Бухглтерський облік (1)
- Продажі (1)
- Работа (1)
- Логістика (2)
- Зед (1)
- Бухгалтерський (1)
- Тестування (1)
Популярне
- Розрахунки з покупцями та постачальниками: бухгалтерський облік та відображення в 1С
16851
- План рахунків бухгалтерського обліку. Дебет, кредит і сальдо. Система двійного запису
16792
- Для чого потрібен менеджер ЗЕД?
14708
- Реєстрація підприємства в ЕДРПОУ, ПФ, органах статистики і ДНС
13732
- Встановлення АВК-5
12637