Зразок сертифiкатуОбразец сертификата

Блог

Інтерв'ю із Кенігсбергом Ігорем. Курси івриту

1 червня 2014, Категорія: інтерв'ю
Інтерв

Інтерв'ю з Ігорем Кенігсбергом. Курси івриту

Викладач івриту у навчальному центрі «Курсор» Ігор Кенігсберг є носієм цієї мови. Ось уже чотири роки він успішно викладає іврит. Ми поговорили з Ігорем про його методику навчання, про те, як він шукає підхід до студентів, які методи вивчення івриту є найуспішнішими, а також про специфіку цієї мови та життя в Ізраїлі.

Як успішно пройти співбесіду

1 червня 2014, Категорія: работа
Як успішно пройти співбесіду

Для багатьох людей співбесіда на роботу може стати справжнім стресом. Ще б! Адже від того, наскільки успішно вони його пройдуть, може, буквально залежати їх подальша доля. Ще більше нервують кандидати, якщо йдеться про компанію чи посаду мрії. Як правильно подати себе, щоб вас захотіли взяти на цю роботу? Які існують підводні камені? Як відразу обчислити недобросовісного роботодавця? Відповіді на ці питання ми спробуємо знайти далі.

Як мотивувати себе до кар'єрних здобутків

1 червня 2014, Категорія: робота
Як мотивувати себе до кар

Більшість людей мріють про успіхи у кар'єрі. Це не залежить від того, чи мріють вони про крісло начальника, чи хочуть стати більш компетентними фахівцями. Адже дуже важливо досягати нових цілей та рухатися вперед. Особливо це актуально, якщо ви відчуваєте, що вже переросли свою посаду або гідні вищої зарплати.

Як адаптувати нового співробітника?

1 червня 2014, Категорія: управління персоналом
Як адаптувати нового співробітника?

Процес адаптації нового співробітника – дуже важлива частина робочого процесу.  Нелегке завдання ввести новачка в курс справ лягає на плечі керівника та ейчар-фахівця.  Від того, наскільки успішно пристосуватися новий працівник залежить дуже багато.  Насамперед – ефективність його праці.
А от якщо адаптацію було проведено недостатньо добре, співробітник може навіть звільнитися.  І у випадку, коли така ситуація повториться кілька разів поспіль – йдеться вже про плин кадрів.  А постійно наймати та шукати нових співробітників – це не тільки дорого та трудомістко, а й призводить до значного зниження ефективності роботи компанії, а також її результатів та досягнень загалом.  Тому набагато вигідніше, якщо працівники приходять у компанію надовго, а не тікають за кілька тижнів.
Однак як провести максимально ефективну та вдалу адаптацію новачка?  Як створити йому комфортні умови та зробити так, щоб результати його праці якнайшвидше вийшли на рівень досвідченіших фахівців, а сам він хотів далі працювати в компанії та лояльно до неї ставився?  Про це поговоримо далі.
Шкідливі поради
На даний момент розроблено багато різних підходів до адаптації нового персоналу.  Проте, далеко не всі з них можна назвати ефективними.  Деякі тільки лякають новачків, а інші викликають у людей, як мінімум, подив.  Отже, почнемо з помилок, яких ейчарам та керівникам не слід робити у спробах якнайкраще ввести нового співробітника в курс справ.
Нав'язування корпоративних цінностей у надто жорсткій формі.  Іноді на співробітника першого ж дня буквально вивалюють купу інформації про те, в яку чудову фірму він потрапив.  Досить нав'язливо змушують «пишатися» тим, що працівника взяли саме в таку чудову компанію.  Примушують мало не на зубок вивчити статут фірми, дані про її цінності та корпоративну культуру.  У деяких компаніях співробітники вчать усе це напам'ять (без жартів!) і потім здають текст ейчару чи керівнику, як вірш у школі.  Чи варто говорити про те, що новому співробітнику такі речі можуть здатися, як мінімум, знущанням?
На одному з провідних сайтів для ейчарів розміщено рекомендації, більшість з яких викликають подив.  Тому радимо ретельно «фільтрувати» всі поради щодо того, як краще адаптувати співробітника.  Просто поставте себе місце новачка.  Ви б хотіли, щоб з вами чинили так?  Отже, поширені «шкідливі» поради:
 - Розміщувати на дошці оголошень фото нових співробітників.  Чимось нагадує «їх розшукує міліція», вам не здається?  Та й навіщо робити так, щоб кожен знав, що саме цей співробітник – новачок?  А для сором'язливих людей подібна «примусова публічність» взагалі може бути подібною до смерті.
- Надіслати родичам привітання з прийняттям на роботу.  Добре було б ще самій людині.  Але ж родичам навіщо?.. Та й яка мотивація?  «Дякую, що перебуваєте у кровних зв'язках із нашим новим співробітником»?  І що, якщо за тиждень людина вирішить звільнитися?  Чи, наприклад, не впоратися з роботою, і звільнять його?.. А батьки, ще, не дай Боже, почнуть переживати – як це, вигнали з такої чудової фірми, яка їм ще й поздоровлення шле!  Чи раптом він взагалі вирішив піти з попередньої роботи, вирішивши про це поки що нікому не говорити?.. Загалом складно придумати щось некоректніше, ніж подібні дії.
ейчару радять проводити щоденні бесіди з новим співробітником, ставлячи йому більше запитань.  Чи все добре?  Як колектив?  Чи справляєтеся з роботою?  І ще з десяток схожих.  А тепер уявіть, що ви прийшли на місце.  Мало того, що ви і так досить напружені, так за вами ще ходить по п'ятах ейчар, щодня дістаючи тими самими питаннями.
Прийоми адаптації
Отже, помилок, описаних вище, ви не допустите.  Але все ж таки як найкраще адаптувати нову людину?  Для цього є кілька простих та ефективних прийомів.
У перший день роботи в загальних рисах ознайомте співробітника з корпоративною політикою компанії, розкажіть про культуру, цілі та місію.  У жодному разі нічого не нав'язуйте, не змушуйте вчити напам'ять і не натякайте прямо чи опосередковано, що він повинен пишатися роботою в такій чудовій фірмі (див. попередній абзац).
Найкраще – у живому спілкуванні цікаво, дружелюбно та максимально зрозуміло розкажіть про ті речі, які новачок повинен знати про підприємство.  Особливу увагу приділіть місії та цілям – це мотивує людей.  Також не забудьте описати продукцію або послуги, згадайте про пріоритети, керівництво, структуру та інші важливі речі.
Загалом окресліть перспективи кар'єрного зростання.  Наведіть приклад: "Співробітник А. починав на вашій позиції, але зробив дуже вдалий проект і нещодавно його підвищили".  Це ненав'язливо стимулюватиме людину працювати краще і прагнути до підвищення.
Далі максимально детально розкажіть про те, як і коли отримують зарплату, про оформлення лікарняної та відпустки, доплати за понаднормові та інші «паперові» питання, корпоративний телефон чи автомобіль тощо.
Потім розкажіть про права та обов'язки співробітника – як голосних, так і негласних.  Сюди входить безліч нюансів - наприклад, дрес-код, графік роботи або те, що на роботу потрібно приходити за 5 хвилин до початку робочого дня.
Детально розкажіть також про те, що заведено, а що – ні в колективі.  Наприклад, чи зазвичай працівники збирають гроші на подарунок для іменинника?  А сам винуватець урочистостей – скоріше скромно замовчить про свято, виставить лише пляшку вина, чи запросить увесь відділ у ресторан?  Як у фірмі ставляться до перекур і перерв на каву?  Куди інші працівники ходять обідати?  І багато інших важливих речей.
Проведіть невелику екскурсію фірмою та приміщенням, ознайомте з робочим місцем та правилами з користування ПК, познайомте новачка з колегами.
Наставники та куратори
Обов'язково призначте для новачка куратора з числа керівників чи наставника – досвідченішого колегу.  А краще – і того, й іншого.  Стимулюйте цих працівників до наставництва, наголошуйте, що це – привілей та символ високої кваліфікації.  Можна навіть видавати премію за наставництво.
Куратор чи наставник має взяти новачка «під крильце» не лише у робочих питаннях, а й допомогти йому влитися до колективу.  Ця людина має бути позитивною, доброзичливою та комунікабельною.  Саме він може розповісти новачкові про багато неформальних нюансів.  Крім того, він повинен завжди бути готовим відповісти на запитання новоспеченого колеги та навчити чогось, проте уникати того, щоб виконувати роботу замість нього.
У перший день також важливо дати співробітнику максимально чіткі інструкції щодо роботи, методів її виконання, термінів та дедлайнів, а також очікуваних результатів.
Видайте співробітнику також список телефонних номерів інших працівників та відділів.  Добре, якщо посадова інструкція є у надрукованому вигляді.  Відразу поговоріть зі співробітником і чітко скажіть, що якщо у нього виникнуть будь-які питання, він завжди може звернутися до вас.  Раз на кілька днів ви можете ненав'язливо поцікавитися тим, як у нього справи і ще раз наголосити, що готові відповісти на будь-які питання.

Як ефективно презентувати товар чи послугу?

1 червня 2014, Категорія: Продажі
Як ефективно презентувати товар чи послугу?

Як ефективно презентувати товар чи послугу?

Як виділити своє резюме серед решти?

1 червня 2014, Категорія: робота
Як виділити своє резюме серед решти?

Не секрет, що на найцікавіші та найоплачуваніші вакансії приходить дуже багато відгуків. Щодня менеджер з персоналу чи директор переглядають десятки резюме. І всі вони переважно схожі один на одного, як дві краплі води. Як виділити своє резюме серед інших і зробити так, щоб саме вами зацікавилися і запросили на співбесіду? І тому є кілька дієвих прийомів.

Як правильно вибрати місце роботи?

1 червня 2014, Категорія: робота
Як правильно вибрати місце роботи?

З нашого часу проблема вдалого працевлаштування – одна з найактуальніших. Це стосується не лише молодих спеціалістів, а й досвідчених професіоналів, адже трудитися на добрій посаді мріє кожен.

Управління грошовими коштами підприємства

31 травня 2014, Категорія: Фінанси
Управління грошовими коштами підприємства

Управління грошовими коштами підприємства

Кожне підприємство обов'язково має мати кошти. Вони потрібні для того, щоб своєчасно розраховуватися з підрядниками, постачальниками, виплачувати зарплату співробітникам, повертати до банку раніше отримані кредити та сплачувати податки.

Бухгалтер на торговому підприємстві: працюємо з потоком

31 травня 2014, Категорія: бухглтерський облік
Бухгалтер на торговому підприємстві: працюємо з потоком

Нині безліч різних вантажів перевозиться як у країні чи навіть міста на невеликі відстані, і у міжнародному масштабі.  Величезна кількість перевізників, експедиторів та транспортних компаній працюють над розв'язанням різних завдань з доставки вантажів усіх видів із найвіддаленіших країн світу або із сусідніх регіонів та міст.  Замовники, які довіряють свою продукцію таким компаніям, хочуть отримати її вчасно, у повній безпеці та з найменшими витратами.
Залежно від характеру, кількості та вартості вантажів, а також географії перевезень, компанії обирають вид транспорту, оптимальні методи перевезень та формують найвигідніший маршрут.  При цьому ціна і швидкість перевезення повинні поєднуватися в оптимальній формі для кожного конкретного випадку.  Забезпечення безпеки будь-яких вантажів навіть у найсуворіших умовах, у яких вантаж може бути у дорозі, одна із базових вимог всім перевезенням, усіма видами транспорту і будь-які відстані.
Забезпечення безпеки різних вантажів
Будь-які вантажі, незалежно від їх видів, маршрутів у дорозі та видів транспорту, повинні прибути до пункту призначення у первісному стані.  Тому дуже важливо, щоб упаковка відповідала характеру вантажу та захищала його від псування та будь-яких пошкоджень на всьому шляху прямування та в місцях тимчасового зберігання.  Наприклад, тендітні вантажі повинні бути упаковані з особливою ретельністю – кожен такий предмет повинен бути обмотаний м'яким матеріалом і укладений в окрему коробку з ребрами жорсткості.  На такій тарі має бути спеціальне позначення, маркування, помітне здалеку і за будь-яких умов і зрозуміле для всіх народів та мовних груп.
Вантажі, що швидко псуються, повинні перевозитися в рефрижераторах і у відповідній упаковці, яка в змозі забезпечити їм оптимальні умови зберігання та перевезення.  Великогабаритні вантажі повинні бути упаковані професійно, так щоб їх вага рівномірно розподілялася по всій площі підлоги або платформи і щоб упаковка унеможливлювала пошкодження самої продукції, навколишніх предметів і самого транспортного засобу.
Відповідальність за пошкодження
Відповідальність за вантаж від відправника до перевізника зазвичай переходить у момент завантаження товару у вантажівку, на судно чи літак.  Це підтверджується основними документами на перевезення, такими як коносамент при доставці, товарно-транспортна накладна CMR при доставці автомобільним транспортом і авіатранспортна накладна при доставках вантажів літаком.  У них вказується найменування та повні реквізити вантажовідправника та одержувача, найменування вантажу, кількість місць, вага нетто, брутто та обсяг.  Представники перевізників, які приймають вантажі за цими документами, дуже уважно ставляться до його огляду, перевірки та зважування.  Наприклад, якщо під час завантаження у вантажівку водій помітить, що упаковка товару пошкоджена, він обов'язково вкаже це у документі.  У цьому випадку претензії щодо цього будуть адресовані відправнику вантажу, а не перевізнику.
Страхування вантажів
Усі товари, що перевозяться, обов'язково страхуються.  Договір страхування підписується між компанією, яка замовляє перевезення - це може бути відправник чи одержувач вантажу, які за різними умовами постачання Інкотермс відповідають за доставку вантажу до конкретного пункту переходу.  Страхування зазвичай становить незначну суму - буквально десяті або соті частки відсотка вартості вантажу.  Проте при всіх страхових випадках, передбачених у договорі, всі збитки будуть відшкодовані власнику вантажу в повному обсязі.  Форми та сума страхування залежать від того, який вид товару перевозиться – якщо це швидкопсувні чи небезпечні вантажі, у договорі потрібно передбачити набагато більше можливих ризиків, які можуть настати під час перевезення.
Швидкість доставки
Часто під час перевезення вантажів пріоритетом є швидкість їх доставки.  Тоді для їхнього транспортування обирають авіатранспорт або експрес доставку.  У той же час такі види перевезень є досить дорогими і вони підходять тільки для негабаритних вантажів.  У такий спосіб зазвичай перевозяться цінні вантажі, пошта і продукти, що швидко псуються.  При цьому гарантії безпеки вантажу в дорозі набагато вищі, ніж при перевезеннях іншими видами транспорту, оскільки в аеропортах безпека забезпечується краще, ніж у портах чи дорогах.
Вартість перевезення
Зазвичай компанії прагнуть мінімізувати свої витрати, в тому числі і на доставку вантажів.  Тоді вони обирають морський, залізничний чи автомобільний транспорт.  Експедитори шукають оптимальні шляхи та способи доставки, такі як мультимодальні, тобто перевезення кількома видами транспорту;  збірні вантажі – тобто об'єднання товарів від різних постачальників та для кількох вантажоодержувачів в одному контейнері чи вантажівці.  При цьому потрібно намагатися уникати можливих прихованих платежів, таких як зберігання на складі або перевантаження в проміжних портах, демередж – плата за день використання контейнера після закінчення встановленого терміну, оформлення документів при перевантаженні на проміжних станціях.  Тобто всі ці витрати потрібно детально прописувати у договорі з експедитором, щоб уникнути спірних питань після прибуття вантажу.
При доставці вантажів у сучасних умовах може виникнути безліч непередбачених ситуацій.  Звичайно ж, вантаж має прийти в місце призначення у неушкодженому стані, інакше сенсу у такому перевезенні взагалі немає.  Також дуже важливими є швидкість і вартість перевезення, але тут доводиться йти на компроміс і вибирати оптимальний варіант перевезення для даного товару і для конкретного випадку.

FIATA: можливості мінімізації ризиків

31 травня 2014, Категорія: логістика та ЗЕД
FIATA: можливості мінімізації ризиків

FIATA (ФІАТА) – це міжнародна організація, яка об'єднує експедиторів зі 150 країн світу та регулює відносини в галузі морських, автомобільних та повітряних перевезень.  Ця неурядова організація була заснована в 1926 році і має велику вагу в різних регулюючих міжнародних організаціях як консультант.
ФІАТА займається розробкою стандартів професійного навчання експедиторів та затвердженням програм навчання, за якими проводяться спеціалізовані курси у різних країнах.  До того ж вона видає бюлетень «FIATA Review», який містить звіти про діяльність організації, проведення міжнародних виставок, конференцій, актуальні статті на тематику галузі та іншу важливу інформацію.  Крім цього, щорічно вона друкує список усіх компаній, які є членами цієї організації, що стає для них найнадійнішою рекламою та підтвердженням їхнього статусу.
Вступити до FIATA непросто.  Для цього потрібно отримати рекомендацію асоціації міжнародних експедиторів своєї країни та позитивне рішення Президії організації.  В Україні, наприклад, такою асоціацією є АМЕУ.  Національні асоціації розглядають заяви компаній та показники їх господарської діяльності та проводять суворий відбір претендентів.  Заяви приймають лише від тих компаній, які пройшли навчання за програмою ФІАТА та отримали відповідний диплом.  Натомість, крім статусу та іміджу надійної компанії, члени організації отримують також спеціалізовану актуальну інформацію, можливість розміщувати свою рекламу у виданнях ФІАТА, можливість використання логотипу організації у своєму листуванні та в своїй рекламі та індивідуальні консультації та послуги на запит.
Документи FIATA
FIATA також розробляє уніфіковані документи, які регулюють відносини між відправником вантажу, перевізником і експедитором, прискорюють і спрощують доставку вантажів.  Ці документи також прискорюють оплату вантажу покупцем і забезпечують додаткові гарантії збереження товару, оскільки деякі з цих документів пред'являються відправником вантажу до банку як додаткового підтвердження відвантаження.  Ці документи є обов'язковими.  Експедитор може видавати розписки про прийом вантажу у довільній або розробленій самостійно формі, але при цьому не буде жодних гарантій, що такі документи будуть складені грамотно, і при цьому можуть виникати суперечності між сторонами цього договору.
Документи FIATA були розроблені з 60-х по 80-ті роки, але в країнах колишнього СРСР вони почали видаватися національними асоціаціями лише з кінця 90-х років та їх використання в експедиторській практиці все ще є новим та незвичним.
Дозволяючи певним експедиторам видавати розроблені нею документи, ФІАТ підтверджує якість послуг, які надає ця компанія, гарантує надійність перевезення вантажів і підтверджує позитивну репутацію експедитора.
До документів FIATA, що найчастіше використовуються, відносяться:
Сертифікат отримання вантажу або експедиторська розписка FCR.  Вона є першим документом, розробленим FIATA, і була ухвалена ще в 1955 році.  Видаючи таку розписку, експедитор бере на себе всю відповідальність за стан вантажу та за дії перевізників.  Цей документ є гарантією для покупця, що вантаж вже знаходиться в зоні відповідальності експедитора і може пред'являтися продавцем до банку для отримання оплати за товар на інкасо або за акредитивом.
Сертифікат транспортування FCT.  Цей документ дуже схожий на попередній, але різниця полягає в тому, що він має бути наданий покупцем для отримання вантажу.
Інструкція з експедиції FFI.  Вона заповнюється клієнтом і є спрощеною формою замовлення.
Мультимодальний коносамент FBL.  При цьому експедитор виступає перевізником та несе повну відповідальність у разі втрати чи пошкодження вантажу у дорозі.
Заповнюючи ці або інші документи FIATA, експедитор повинен чітко дотримуватись інструкцій організації.  Наприклад, він повинен дуже докладно описувати стан вантажу та упаковки для того, щоб уникнути суперечок та розбіжностей у майбутньому.
Документи FIATA та страхування вантажів
Видаючи відправнику документ або розписку FIATA, експедитор бере на себе повну відповідальність за збереження вантажів, за дії всіх перевізників та інших осіб, які беруть участь у процесі транспортування вантажу.  У деяких випадках, наприклад, при морських перевезеннях розмір цієї відповідальності обмежений конкретними сумами, які залежать від суми фрахту або вартості вантажу.  У свою чергу експедитори повинні страхувати свою відповідальність.  Поліс страхування експедитора є обов'язковим документом та його наявність перевіряється національними асоціаціями.
Таким чином документи FIATA дають додаткові гарантії як власникам вантажу, так і експедитору.  Експортер або імпортер, укладаючи контракт із транспортною компанією – членом FIATA, може бути впевнений у високій якості послуг вантажоперевезення, у високій кваліфікації експедитора, а також у тому, що вся відповідальність за вантаж лежить на цій транспортній компанії.  У свою чергу експедитори теж захищені від непередбачених витрат у разі нестандартних ситуацій.

Рубрики блогу

Популярне

Теги

робота освіта карєра веб дизайн туризм php c с java бизнес турагенство візове оформлення CMS Joomla WordPress створення сайту бронювання персонал мотивація економіст фінансист Програміст авк кошторис створення сайта інтернет створення сайтів бухгалтерія бухгалтерський облік бізнес управління персоналом работа закони Excel внз навчання офіс бухгалтер пошук роботи логістика зед перевезення вантажів зп перевезення вантажі фінансовий аналіз економіка фінанси курси програмування hr hr-менеджер кошторисник ефективність запаси склад перевезення вантажу підприємство резюме презентація клієнти співбесіди іврит інтерв'ю ЗЕД відрядження оренда криза митний брокер календарь бухгалтера митниці роота бухгалтера маркетинг НБУ банки кошторисна справа бюджет податки штрафи ПДФО бухгалтерський облік ЕДРПОУ НДС ПДВ тестування